Заключна гонка Відкритого чемпіонату Європи в Раубічах виявилася гранично відкритою і з точки зору боротьби за перемогу. Після невиходу на старт двох із трійки призерів спринту, шанси в гонці переслідування у жінок отримало багато спортсменок.
У цих гострих конкурентних умовах українські дівчата провели, можливо, найкращу гонку на цьому чемпіонаті. Всі четверо наших спортсменок поліпшили свої позиції в порівнянні зі спринтом і дружно фінішували в двадцятці найсильніших. Більш того, кращий хід в гонці показала Валя Семеренко, а кращу скорострільність - Анастасія Меркушина!
Але, на жаль, з'єднати всі компоненти для боротьби за медалі українкам не вдалося. Як і в спринті, кращою в команді стала Анастасія Меркушина, повторюся, восьмий результат спринту. На жаль, для боротьби за нагороди не вистачило ще одного точного пострілу - по ходу гонки Настя тричі заходила на коло штрафу.
Валя Семеренко чудово почала гонку, вже на першому колі відігравши 14 позицій в порівнянні зі своїм стартовим 31-м місцем. Проте і Валі в середині гонки не вдалося уникнути трьох штрафних кіл. Продовжуючи боротися за кожну секунду, вона до самого фінішного створу боролася за позиції в підсумковому протоколі - аж до фотофінішу за 12-е місце, яким Семеренко поступилася Магдалені Гвіздон.
Віта Семеренко провела гонку з тими ж трьома промахами і фінішувала 16-ю, а Надія Бєлкіна при двох незакритих мішенях показала 19-й результат.
Ну, а боротися за перемогу сьогодні все-таки було не реально: срібний призер спринту Катерина Юрлова-Перхт, ставши записним фаворитом персьюту, протягом гонки повністю відповідала цьому статусу. Як і двома годинами раніше Тар'єй Бьо, Юрлова дозволила собі всього одне штрафне коло на останньому вогневому рубежі і спокійно пішла на фініш за перемогою.
Розіграш срібла і бронзи за своїм сценарієм також виявився повторенням чоловічої гонки. У трійці претенденток на медалі на заключній стрільбі краще за інших зорієнтувалася Ірина Кривко, і принесла Білорусі третю медаль домашнього чемпіонату - на цей раз срібло!
Третьою після заключного вогневого рубежу пішла австрійська біатлоністка Дуня Здуч. Але на останньому колі неймовірну швидкість розвинула німкеня Надін Хорхлер і на останньому підйомі зробила ривок, вирішивши долю останньої медалі чемпіонату Європи.
Після всіх гонок чемпіонату більш напруженою стала боротьба в загальному заліку Кубку IBU. З бронзою гонки переслідування Надін Хорхлер скоротила відставання від першої позиції до 25-ти очок і нав'яже боротьбу Вікторії Сливко на останніх двох етапах Кубку IBU. Надія Бєлкіна зміцнила своє шосте місце і в Отепяя спробує гарантувати собі підсумкову позицію в топ-10 і додаткову квоту на останній етап Кубку світу в Холменколлені.
Змагання в Кубку IBU продовжаться 1-2 березня, коли естонський Отепяя прийме сьомий етап турніру.
2 Greg1975
По поводу пари.Есть только одно большое НО.Претенденток на медали на ЧМ хватает.Все равно на всех не хватит,но самым нужным все равно достанутся.
2019-02-24 14:41
Так мы продолжаем конструктивно это обсуждать, или как?
Я так-то предлагал пари Дудкину, который верит в сестер. Я в них не верю и не считаю глупые мечтания вариантом поддержки команды. У Гоголя в "Мертвых душах" был такой персонаж - Милонов (не путать с дурачком в российской Госдуре). Мое мнение - не стоит заниматься милоновщиной, надо трезво и адекватно смотреть на вещи. По дуэльному кодексу оскорбленный выбирает место и вид оружия. Ну, пусть Дмитрий определится. Как вариант - тут есть раздел блоги, проигравший пишет покаянный пост и посыпает голову пеплом, если Евгений позволит, конечно.
2019-02-24 14:42
По поводу пари.Есть только одно большое НО.Претенденток на медали на ЧМ хватает.Все равно на всех не хватит,но самым нужным все равно достанутся
То есть вы в сестер вы не верите? Или верите? Как говорят на футбольных сайтах - готовы поставить квартиру?
2019-02-24 14:43
На ЧМ у них будет, по крайней мере, два серебра.
Если на ЧМ у нас будет даже одно серебро, то это будет хорошо. А с сегодняшней гонкой сестер - это реально.
2019-02-24 14:45
А порох-таки є! І це не може не обнадіювати! Схоже,що і в морально-психологічному плані команда краще підходить,ніж до ОІ минулого року. Чекаємо на Швецію!
Окремо хочу виділити впевнений виступ Наді!
От би ще Яні ту впевненість!
2019-02-24 14:51
2 Greg1975
Класне порівняння
2019-02-24 14:51
2 Greg1975 Ну, пусть Дмитрий определится. Как вариант - тут есть раздел блоги, проигравший пишет покаянный пост и посыпает голову пеплом,
На равных такие пари не заключаются - нужна справедливая пропорция.
2019-02-24 14:53
2 Greg1975
Для дуэльных дискуссий вполне достаточно пространства в комментариях )
2019-02-24 14:54
2 Comment06 Александр Тингаев! Ну, не ваше это дело комментировать разбирающимся в биатлоне людям то,что не знаете, не хотите знать и не любите! Прекратите, пожалуйста, насиловать наши умы и уши! И без вас тошно от результатов сборной, которая и должна, и может выступать гораздо лучше!
Якщо Ви - людина,яка розуміється на біатлоні, навіщо Вам, взагалі, слухати якихось Тингаєвих, губєрнієвих і ін.
І. до речі... До кого Ви звертаєтесь? Тингаєв прямо цілодобово сидить на цьому сайті, і очікує на відгуки. На мій погляд, звертатись потрібно, безпосередньо, на УТ1
2019-02-24 14:55
2 verhowyna Меркушина хоча й мала на старті 8 номер, але стартувала 6-ю (не було шведок), а на фініш прийшла 8-ю. Її скорострільність це дійсно дуже дорбе, але сьогодні при вцілому нормальних умовах для стрільби ця скорострільність не була підкріплена точністю. Це ж не якийсь "застріл" на одному рубежі, а систематичні промахи на трьох рубежах. Для такого рівня (фактично кубок IBU) - поганий результат гонки. Для всіх чотирьох.
+
2019-02-24 14:58
На равных такие пари не заключаются - нужна справедливая пропорция.
ничего не понял, какие пропорции. Пари заключается на событие, на факт. Дмитрий сказал, что сестры возьмут медаль и хейтеры умоются. "Вот если бы" - это глупая милоновщина, которая ничуть не лучше, чем хейтерство. Поясните позицию по пропорциям
2019-02-24 15:01
2 Greg1975
Я трезво смотрю на вещи.И понимаю,что это будет архисложно.Но если будет веселая ветровая обстановка,все может быть.И я не исключаю благоприятного исхода в одной из гонок.Все же иногда настроиться на 1 конкретную гонку легче,чем так выступать на протяжении сезона(последнее гораздо сложнее),в этом вы не можете не согласиться.Квартиру ставить-это смешно.
2019-02-24 15:01
2 Greg1975 Поясните позицию по пропорциям
Коэффициент на проход больше 0,5 медалей женской Украины в личных гонках, и, соответственно, меньше 0,5 медалей.
2019-02-24 15:12
2 alexfc Давайте спокойно отнесемся к ЧМ. Медалей у нас не будет ВООБЩЕ. Поэтому давайте осторожно надеяться что в 12-ку кто-то сможет заехать (для финансирования). И это уже будет хорошо
Поділяю Вашу думку. Я так розумію, цю тезу повинен був озвучить (а, можливо, і озвучив) пан Бринзак на "партзборах" 22 числа. Це, дійсно, реалії сьогодення.
2019-02-24 15:16
Я трезво смотрю на вещи.
Я так понял, пари не будет?
2019-02-24 15:19
2 vl-2 Я так розумію, цю тезу повинен був озвучить (а, можливо, і озвучив) пан Бринзак на "партзборах" 22 числа. Це, дійсно, реалії сьогодення.
И как вы себе представляете слова руководителя за десять дней до главного старта: ну мы ж понимаем, медалей не будет...
Как на таком настрое должны готовиться спортсмены?
Какими бы ни были результаты здесь и сейчас, все готовятся, и надеются, что звезды для медалей сойдутся.
2019-02-24 15:20
2 Greg1975 У Гоголя в "Мертвых душах" был такой персонаж - Милонов (
Манилов, если быть точным:)
2019-02-24 15:21
И как вы себе представляете слова руководителя за десять дней до главного старта: ну мы ж понимаем, медалей не будет...
Я думаю, что как раз все было наоборот - после неудач (скажем мягко, чтобы не прослыть хейтером и не тревожить чуткие душевные струны кулачкодержателей) в эстафетах была проведена накачка в лучших традициях "партсобраний", чтобы мобилизовать на труд и на подвиг (спринты и персьют).
2019-02-24 15:22
Манилов, если быть точным:)
Точно, виноват, так оно и есть. давно это было... тут дал в штангу
2019-02-24 15:26
2 Greg1975 тут дал в штангу
Вы уже несколько раз в угловой флажок попали. )
2019-02-24 16:10
2 navigator
2 Greg1975
Есть даже имя нарицательное - "маниловщина"
Суть -мечтательное, бездеятельное отношение к окружающему, беспочвенное благодушие :))))
Продолжаем мечтать и мы.
Цей чемпіонат показав наступне: Норвегія здатна перемогти нас другим складом, сильні збірні взяли участь в рамці підготовки до ЧС (шведи), расія показала своє маленьке я хоча б тут, бо на кубку світу вони напівмертві... ЧЄ - турнін для нас, болгар і т.д. Навіть Естонія приїхала дублем, поляки те саме...
2019-02-24 17:14
По крайней мере могу сказать что к концу сезона наша женская сборная потихоньку выходит из того тупика и все таки появились проблески той женской сборной которая нас радовала это касается и сестер Семеренко и Меркушиной и Бондарь и Журавок а уже выводы надо будет делать после сезона
2019-02-24 17:18
2 Надежда(Феодосия)
Так мы, получается, все тут "маниловцы" в этом сезоне?)) Шучу..
Лично я искренне верю в медаль.. Юля соберётся и выстрелит. Непременно. Правда, Юля?))
2019-02-24 17:18
Точно, виноват, так оно и есть. давно это было... тут дал в штангу
Если так увлекаться нападением,то можно и в свои пропустить.
2019-02-24 17:19
2 ozon59 По крайней мере могу сказать что к концу сезона наша женская сборная потихоньку выходит из того тупика
Ещё бы Юля Джима вышла бы на свой уровень первой ИГ и можно было бы собрать неплохую эстафету: Вита, Юля Джима, Валя и Настя.
2019-02-24 17:25
Лично я искренне верю в медаль.. Юля соберётся и выстрелит. Непременно. Правда, Юля?))
Я тоже верю в Юлю Джи.Должна же она доказать,что не зря выборола золото
в начале сезона.И,что у Велепеца ей комфортнее тренироваться .
2019-02-24 17:38
2 Greg1975
Уже считай поспорили на интерес))))
2019-02-24 17:51
Тяжелый случай---как же хорошо,что сдесь таких почти нет.
2 Дмитрий Дудкин
Позиция страуса, их здесь нет потому как не пускают. Но они есть и у них свое виденья ситуации, скорее всего тоже считают людей с другим мнением "упоротыми"
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)