Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2019-03-09 20:40 |

Володимир Бринзак: Для нас це четверте місце - на вагу золота


Президент федерації біатлону України прокоментував перші результати чемпіонату світу в Остерсунді у виконанні наших біатлоністів.

- Для нас це четверте місце - на вагу золота. Тому що увесь сезон проходить дуже складно, а Діма, до того ж, відпрацював повну програму в Америці, потім брав участь на чемпіонаті Європи. Але тренери виводили хлопців цілеспрямовано на ці старти. На жаль, у Прими виникли проблеми зі шлунком і він спробує підготуватись до наступних гонок.

А Діма - молодець! Можливо, якщо б не робив поправку на лежці, що було не обов’язково за цих погодніх умов, був би з медаллю. Там він втратив десь 3-4 секунди. Але ще є шанс завтра - він завжди в переслідуванні гарно біжить. І якщо завтра складеться зі стрільбою, може виповнитись і наша, і його мрія. Але і так вже дуже добре. Ми розуміємо, що тут дуже багато конкурентів, особливо в чоловічих гонках.

Чесно кажучи, перед стартом про боротьбу за медаль не думав. Сподівався, можливо, на боротьбу за шістку, за гарну позицію на гонку переслідування... Але все вийшло краще, ніж сподівались. І лижі були готові дуже добре, про що говорить і другий час Діми на останньому колі лише в шести секундах від Йоханнеса Бьо. Це дуже серйозний показник.

Нам потрібно надалі шукати таких хлопців, як Підручний, Прима... Зараз бачимо, що, на жаль, з Тищенка навряд чи вийде спортсмен такого рівня. Але є молодь на підході. Вже проявляє себе Ткаленко, того ж чекаємо від Дудченка, Цимбала, Труша, Лесюка. Ще рік-два - і вони, сподіваюсь, будуть підтягуватись до рівня лідерів збірної. 

Щодо жіночої збірної - важко. Ще треба розібратись, з яких причин увесь сезон склався таким чином, і команда не готова до таких результатів, до яких звикли і ми, і вболівальники. Будь-кому видно, що був збій у підготовці і потрібно детально розібратись.

У післяолімпійський сезон ми хотіли подивитись на наших досвідчених спортсменок, які пішли на четвертий-п’ятий олімпійський цикл. Але вони - не роботи і теж мають відповідний ресурс, який колись закінчується. Зараз потрібно визначитись, хто буде готуватись до Пекіну, омолодити команду і три роки конкретно працювати на результат.

Костянтин Клименко, з Остерсунду


Коментарі (Всього: 36)

[ 1, 2 ]

2019-03-09 20:51
 # 1  toryal (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажу чесно - президент федерації не має права так казати про будь-кого зі спортсметів (я про його вислів про Тищенка). Так, мабуть багато хто втратив якісь сподівання, але навіщо так казати? Якщо не вважаєте що з нього вийде хороший спортсмен, то зробіть просто поступову заміну на інших, а такі слова залиште при собі. У будь-якого спортсмена після такого не буде взагалі ніякої мотивації виступати. І не дивно, що трапилась та ситуація з Кільчицьким, якщо президент так відгукується про спортсменів.
2019-03-09 20:55
 # 2  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По женской сборной - тяжело. Еще надо разобраться, по каким причинам весь сезон сложился таким образом, и команда не готова к таким результатам, к которым привыкли и мы, и болельщики. Всем видно, что был сбой в подготовке, и нужно детально разобраться.

В послеолимпийский сезон мы хотели посмотреть на наших опытных спортсменок, которые пошли на четвертый-пятый олимпийский цикл. Но они - не роботы и имеют соответствующий ресурс, который когда-то заканчивается. Сейчас нужно определиться, кто будет готовиться к Пекину, омолодить команду и три года конкретно работать на результат.

Наверно справедливая оценка.
2019-03-09 21:16
 # 3  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сподобалось інтерв,ю. Дуже добре, що є розуміння помилок у підготовці жіночої збірної. Особливо це видно на фоні чоловіків: Підручний, Ткаленко. На мій погляд, треба розставатися з Прокуніним, він не зумів реалізувати покладені на нього сподівання, так само як і Велєпець. Дякував вже за професіоналізм Дімі, робив реверанси у бік Санітри, подякую і Бринзаку. Завдяки Вашій віддачі й професіоналізму українці мають можливість отримувати позитивні емоції не лише від боксу й тенісу, але й від біатлону.
2019-03-09 21:39
 # 4  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Жестко Брынзак из Тищенко вряд ли получится спортсмен такого уровня . Хотя сколько раз ему давали шанс, но Тищенко его не реализовывает.

Но в целом нужно привыкать к тому, что мужская сборная у нас сильнее женской.
2019-03-09 21:50
 # 5  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зараз потрібно визначитись, хто буде готуватись до Пекіну, омолодити команду і три роки конкретно працювати на результат.
Добре, що пан Бринзак, нарешті, дійшов до цього, жаль що пізно (Бондар, Бєлкіна, Журавок та Варвинець - вже мабуть втрачене покоління ...???), аби ж тільки не передумав, як за ним водиться, бо тоді й про Кривонос з Бех можна забути.
2019-03-09 21:51
 # 6  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 toryal
Есть такая штука как обратная мотивация. Когда тебе говорят что с тебя ничего не будет, а ты наоборот доказываеш что были не правы, в футболе таких примеров много. А по другому у Тищенка было довольно много шансов доказать, когда его хвалили кучу лет.
2019-03-09 21:54
 # 7  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Те що Тищенко не вміє бігати було зрозуміло давно (принаймні мені :)), але його вперто просували в команду А, а Ткаленка навпаки тримали в команді Б...
2019-03-09 22:04
 # 8  guarani (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Давайте по чесному в женской команде есть такая же Тищенко
2019-03-09 22:06
 # 9  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Артём Тищенко и Юля Журавок почти (именно, почти) как близнецы братья (или сёстры ).
Физика никакая, а выезжают за счёт стрельбы. Но вот у Юли, именно это, в ответственные моменты получается лучше.
Где то оба потеряли в плане физической подготовки, а может это их физиологический максимум ???? Тогда печаль (((((((
2019-03-09 22:06
 # 10  Alex (Запорожье) (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Відчувається, що на ВМ був тиск ще той. Він завжди був доволі оптимістичний, впевнений в можливостях наших кращих спортсменів боротись нехай не за перемогу, але принаймні бути на видноті. А тут в найсміливіших мріях лише міг думати тільки про "можливо, за боротьбу за шістку"... Занадто багато песимізму у нас, друзі, в цьому сезоні. І це тисне на команду і всіх причетних... Сезон ще триває! І власне ЧС лише на самому початку. Дімин успіх додасть довгоочікуваної впевненості всім. В тому числі дівчатам. Вони теж всі у нас в змозі стріляти на нуль, а з нулем і ноги куди краще біжать! Дякуємо, пане Володимире,за всі Ваші зусилля! Не опускайте руки, вище носа, Ваша впевненість потрібна спортсменам!

2019-03-09 22:09
 # 11  VetalB (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
MaryKarpenko1988
Я вже подумав що Тищенко позашлюбний син Бринзака :).
2019-03-09 22:13
 # 12  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MaryKarpenko1988
Те що Тищенко не вміє бігати було зрозуміло давно (принаймні мені :)), але його вперто просували в команду А, а Ткаленка навпаки тримали в команді Б..
Мне кажется, просто наши тренера любят снайперов. Первое о чём они говорят после гонки, это качество стрельбы. Стрельнуть ноль намного проще, чем пробежать в ноги с Фуркадом и остальными. Более выгодно в плане борьбы за медали иметь бегунков, пусть даже с 75% точностью.

2 Надежда(Феодосия)
Где то оба потеряли в плане физической подготовки, а может это их физиологический максимум ???? Тогда печаль (((((((
Скорее всего максимум, поскольку скорость особо не меняется даже на пике формы.
2019-03-09 22:17
 # 13  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сейчас нужно определиться, кто будет готовиться к Пекину, омолодить команду и три года конкретно работать на результат.

Верю, читаю уже не первый год и не первый раз, и вот верю....не верю только про Пекин))
2019-03-09 22:23
 # 14  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Я згодна з вами, якось так вже склалося, що не вміють наші тренери працювати зі швидкісними біатлоністами. Взяти того ж Біланенка, от як він може навчити стріляти наприклад Бондар, - тільки даючи настанову повільніше бігти, бо сам ледь по трасі пересувався ...
2019-03-09 22:27
 # 15  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
А чого ви сумніваєтесь? Щоб взяти в основу Бех, Кривонос, Блашко, треба кого-небудь посунути, от і об'являть Джиму з Журавок " не роботами", які своє відпрацювали :)))...
2019-03-09 22:33
 # 16  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Где-то и когда-то я уже это всё слышал, при чём не один раз. (( Добавилась парочка новых тезисов, например про Тищенка, а так всё та же старая "пластинка". Да и "патефон" новее не становится, к огромному сожалению. ((
2019-03-09 22:44
 # 17  vedmak277 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Думаю близким и друзьям Арема Тищенко такое высказывание вряд ли понравится. Не совсем корректное, ну или мы чего то не знаем. А с другой стороны если Артем сможет доказать всем и в первую очередсь самому себе что способенн а большее - будем только рады
2019-03-09 22:50
 # 18  guarani (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наши тренера любят снайперов, потому что реально застряли в 90-х и 00-х годах (новые тренера особо и не приходят в спортшколы) раньше точная стрельба приносила результат - Хелена Йонссон, у нас Оксана Хвостенко. Сейчас уже очень мало точно стрелять. Даже мало кроме того и быстро бежать. Современные тенденции кроме двух первых пунктов добавилась ещё составляющая скорость стрельбы (10 секунд в спринте не мешает) - посмотрите сколько очков дополнительно выиграла вирер за счёт быстрой стрельбы или та же Виттоци в спешке на чм
2019-03-09 23:06
 # 19  Dima_S Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всё правильно сказал президент федерации. Имеет полное право. Тищенко не побежит никогда.
2019-03-09 23:35
 # 20  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 guarani
Это верно сейчас уже мало точно стрелять,и просто хорошо бежать.Все выигрывают секунды,как могут,скорострельностью,или рывком с коврика с закидыванием винтовки как Хофер,уже этому научились многие биатлонисты,кто хочет экономить лишние секунды.
2019-03-09 23:35
 # 21  Вадик Т. (Обухов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да.....печально.... Президент Федерації дає такі коментарі....В цьому сезоні повний провал на всіх напрямках ( чоловіча, жіноча збірні, окремі підготовки окремих біатлоністок) і тут.... класно примазався до окремого досягнення спортсмена, тіпа дивіться ми молодці.... Молодець це Діма Підручний, який завдяки своїй волі, своєму характеру, тому що не боїться сказати правду в очі (я за сервісменів з непонятної країни) і своїй титанічній праці досягає таких результатів. Оце молодець!!!! Відразу згадується: у поразки мало друзів, зате у перемоги...... Ну і додам Меркушина теж молодець, там теж і характер і впертість, і спортивна злість присутня, мабуть самі необхідні якості для спортсмена.
2019-03-09 23:38
 # 22  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадик Т. (Обухов)
А я все ждал,еще после Рупольдинга,когда же Брынзак хоть что-то скажет.....Дождался,после выступления Пидручного на ЧМ.Спасибо и на том.
2019-03-09 23:51
 # 23  Вадик Т. (Обухов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Дима, я более чем уверен, что следующий коментарий брынзака будет только в случае удачного выступления кого-то из наших спортсменов. К сожалению..... Четко сложилось впечатление, что никому не хочеться признать свои ошибки и покинуть зону комфорта.
2019-03-09 23:54
 # 24  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадик Т. (Обухов)
А кому хочется что-то говорить,когда что-то не важно?Я Брынзака в этом плане прекрасно понимаю.Все равно планку надо снижать,как бы нам болельщикам не хотелось обратного.
2019-03-10 00:02
 # 25  Вадик Т. (Обухов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Вообще, если честно посмотреть правде в глаза, даже чисто с болельщицкой непрофесиональной стороны (понятно мы не знаем и не понимаем внутрикомандных моментов) то ситуация какая-то тупиковая, шо дальше?Понятно нет СДЮШР, нет трас, биатлонных комплексов (хотя бы как в Белорусии) но раньше же виежджали за счет чего-то? Печально...
2019-03-10 00:02
 # 26  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Має рацію пан Бринзак про "вєс золота", а конкретніше - фінансування. Це четверте місце нині дорогого варте. Та і заговорив він якось сміливіше в плані перспектив.
2019-03-10 00:49
 # 27  Витязь Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Про Санітру я теж не можу сказати нічого поганого тут Бринзак сказав по ділу, а про жіночу збірну має признати свою вину в тому, що дозволив в збірній влаштувати бардак в стилі "Лебідь, рак та щука"! Чим це все закінчилось ми всі прекрасно знаємо з дитинства.
І ще один дуже важливий факт, я ще на початку сезону говорив про те, що жіночу збірну України, яка майже протягом 8 сезонів впідряд входила в ТОП 5 збірних світу , не можна запрошувати головним тренером таких як Прокунін і йому подібних спеціалістів!
І тут питання не в тому, що він з Росії чи з "допінговом плямою на репутації"(всяке буває в житті), а в тому, що він не досягнув ніяких висот як тренер. Я не знаю жодного його спортсмена, який досягнув хорошив висот ні в Росії, ні в Кореї. А говорити про те, що якийсь Лапшин декілька раз при його керівництві на КС попав в ТОП 15 це себе не поважати!
Так, у нас є проблеми з фінансуванням, але амбіції стоять набагато вищі чим можливості такого тренера і це вже видно неозброєним оком!
Як до людини я нормально до нього відношусь, але до збірної України він ще не доріс!
Приклад, сам Зоц скільки минулих та теперешніх топ спортсменів привів?! А як йому відячили за це!? Відразу приходить в думки такі прізвища як Хвостенко, Варвинець і не малу роль зіграв в становлені топових Семеренок... І це факт! А тепер порівняйте з Прокуніним!
2019-03-10 00:59
 # 28  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Витязь
Так, у нас є проблеми з фінансуванням, але амбіції стоять набагато вищі чим можливості такого тренера і це вже видно неозброєним оком!
После провальной Олимпиады наши "амбиции" опустились... ну если не до той же Кореи, то точно где-то на уровень средних команд. Понимая проблемы, связанные со сменой поколений (а это очевидно для любого специалиста, и даже не специалиста), рассчитывать на приглашения тренера с именем и опытом было наивно. Сейчас, кстати, - не менее наивно. И, учитывая все реалии, я бы не рискнул сейчас однозначно утверждать, что сотрудничество с Прокуниным будет прекращено.
2019-03-10 01:03
 # 29  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Витязь
Хвостенко, Варвинець і не малу роль зіграв в становлені топових Семеренок...
У Зоца более чем достаточно собственных воспитанников - не обязательно "приписывать" ему еще и других ) Сестры Семеренко - это от пяток до кончиков волос - Григорий Шамрай. И не отбирайте у него право гордиться тем, чем по-настоящему можно гордиться. Разумеется, было и сотрудничество с другими тренерами - тем же Зоцем, Королькевичем, Беловой, Карленко и другими. Но это не сопоставимо с тем, что для Виты и Вали сделал Григорий Иванович.
2019-03-10 01:10
 # 30  Витязь Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Зоц достиг много чего как тренер, который вывел с 0 много кого в сборную! Про Валю и Виту скажу так, Г.И.Шамрай да их спортивный "отец", но та же Валя в прошлом году отмечала Зоца, который много чего сделал для того чтобы она достигла ТОП 3 КМ в 2014-15 году и в конце концов стала чемпионкой мира в масс старте про это тоже не стоит забывать!
И он никак не заслужил, после успешного 2014-2015 года такого поджопника и замены на Велепца и тут я с Валей согласен на 300%!

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті