Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   16:00
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2022-10-26 19:30 |

Володимир Бринзак: Загальний процес підготовки не порушений


Нинішній рік для українського біатлону – визначальний. І справа не лише в тому, аби зберегти можливість розвитку виду спорту в надскладних умовах війни. Хоча це також ключове завдання на цей і кілька майбутніх сезонів. Справа також у «зміні влади» у вітчизняному біатлоні. Багаторічний керівник федерації Володимир Бринзак влітку склав повноваження президента на фоні перспективи конфлікту з представниками національної команди. А отже, ФБУ лишилась без «легітимного» голови.

І ось, нарешті, на 14 листопада запланована звітно-виборча Конференція Федерації біатлону України, де має бути обраний новий президент і виконавчий комітет. Наразі вирішуються технічні питання проведення, оскільки в результаті бойових дій не всі потенційні делегати мають змогу взяти участь у заході безпосередньо, а проведення Конференції онлайн неможливе через віялові відключення електроенергії по всій країні.



- Володимире Михайловичу, чому проведення запланували саме зараз, а не по завершенні сезону, як зазвичай?

- Оскільки з 1 липня я написав заяву про складення повноважень президента, в сезон федерація вступає без повноцінного керівника. А це, напевне, не зовсім правильно. І для того, аби вона почала повноцінно працювати, ми вирішили провести вибори у листопаді. Невдовзі Президія федерації вирішить питання про місце, час і формат проведення Конференції.

- Хто зараз займається координацією підготовки національних команд до майбутнього сезону?

- Всі займаються – як це і було раніше. Є генеральний секретар, є виконавчий директор, є міністерство спорту… Загальний процес підготовки не порушений. Хоча все одно до мене телефонують, просять допомогти вирішувати ті чи інші питання.

- На даний момент з різних джерел відомо про дві кандидатури, які будуть висунуті на Конференції – це Дмитро Підручний та Іван Крулько. Чи можлива поява інших кандидатів – до Конференції чи під час її проведення?

- Це можливо. Будь-який делегат може запропонувати будь-яку кандидатуру. І якщо вона буде підтримана учасниками Конференції, то зможе взяти участь у виборах. Тобто, подати кандидатуру можна і до початку Конференції, і навіть на самій Конференції.

- Якою Ви бачите свою роль в українському біатлоні з приходом нового керівництва федерації?

- В залежності від того, кого оберуть делегати Конференції. На Конференції я, звісно, озвучу свою позицію.

- Не секрет, що деякі зі спонсорів федерації прийшли в біатлон завдяки особистим стосункам з Вами. Чи можна їх якимось чином «залишити в біатлоні»?

- Поки не знаю. Зараз війна, всім важко. Тому наразі я навіть не ініціюю ці питання. По-перше, людям суто економічно важко, по-друге – я в стані невизначеності, не відомо, хто буде президентом… Отже, наразі спонсорів немає.

- Наскільки складніше цього року підготуватись до сезону? Чи можна сподіватись, що команда підійде до старту Кубку світу на своєму оптимальному рівні?

- Гадаю, можливі питання лише в царині психології. Оскільки - війна, рідні спортсменів перебувають в Україні, а зараз, на жаль, безпечного місця в країні немає. Що ж стосується зборів, учбово-тренувального процесу, забезпечення – усе це вирішено. Проблем з підготовкою немає, усі, як завжди, були за кордоном: і влітку, і на вкатці. З патронами, інвентарем все в порядку, зараз надали нову форму італійського виробництва. Тому проблем я не бачу – питання лише в тому, як спортсмени справляться психологічно.

- Допомога від IBU передбачається лише на підготовчий період, чи на сезон також?

- Ні, лише на час до початку змагального періоду.

- А як після цього фінансуватиметься команда?

- В певному обсязі фінансуватиме держава, якісь можливості є у федерації… Гадаю, спільними зусиллями ми це питання вирішимо. Звісно, це будуть не ті кошти, на які ми розраховували ще на початку року. Але, я впевнений, що на пріоритетні види спорту, до яких відноситься і біатлон, якісь кошти будуть виділятись. Можливо, будуть виникати проблеми з фінансуванням команд на Кубку IBU, юніорських змаганнях. Але основна команда, на мій погляд, буде забезпечена. Можливо, не в повному складі, але це ми вже бачитимемо по ходу сезону.

Спілкувався Євген Тарасенко


Комментарии (Всего: 29)
2022-10-27 13:45
 # 1  ньюбеланс (Новополоцк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зараз війна, всім важко.
2022-10-27 22:12
 # 2  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне показалось или...
Этого поддержу, а этого нет. (Давление, не?)
Со спонсорами не связывался, но посмотрим кого выберут. (Имеет полное право).

И о каких финансовых возможностях федерации идет речь? По закону государство дало ххх, Федерация потратила ххх, никаких кубышек быть не должно.
2022-10-27 22:25
 # 3  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Ну как минимум федерация получает призовые за места в Кубке наций от ИБУ.
А деньги от государства федерация не получает - их получает и расходует министерство.
2022-10-28 05:43
 # 4  dovas Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Війна біатлон вибори...життя продовжується.Бринзак з міністерством спорту створив гарну команду.Не дивлячись на відсутність керівництва біатлонний корабель на плаву.
2022-10-28 08:16
 # 5  alkor (Kyiv) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Взагалі-то федерація - це громадська організація. Тому може мати багато інших джерел доходу. Спонсорські кошти, призові, продаж рекламних місьц на екіпіруванні, дохід від аренди своїх активів і тд.
2022-10-28 14:16
 # 6  Николай Хомяков (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Думаю Дмитру ще рано лізти в президенти, краще показати результати,навчитися,бо одного,щоб поржать,ми, вже обрали.
2022-10-28 15:47
 # 7  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Николай Хомяков
Із іншого боку Підручний зможе приділити всю увагу біатлону тоді як інший кандидатат політик і думаю біатлон для нього не на першому місці. Але там можливе певно лобіювання фінансування біатлону. Хоча є варіант що наприклад формально очолить федерацію а реально керівництво буде те що раніше.. Головне щоб не було відкритого конфлікту бо пишуть що можливо що голоси чуть не пополам.
2022-10-28 21:33
 # 8  Tatyana_S (Kiev) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не дуже цікаве інтерв’ю. Жодного незручного запитання для Бринзака. І відповіді розпливчасті, прісні.
2022-10-28 22:09
 # 9  Николай Хомяков (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
 stupka91
Мені більше подобається Дмитро професійний біатлоніст,ніж президент ФБУ ні на що не здатний.
2022-10-29 16:04
 # 10  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Гарний спортсмен і гарний тренер (функціонер) в 95 відсотках - різні речі. Wait and see.
2022-10-29 22:50
 # 11  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Николай Хомяков
Поки що невідомо який може вийти із Дмитра президент. Того дивно писати що він ніякий якщо він ним не був жодного разу. Чого тоді із Крулька має вийти гарний президент? Тут ні за ні проти просто майже нічого не відомо. А Дмитро був як мінімум хорошим лідером і капітаном. Без скандалів а і не той що буде замовчувати проблеми.
2022-10-30 01:42
 # 12  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Щось залишилось більше питань ніж відповідей)))))). Ок, почекаємо вирішення питання з президентом федерації, може стане зрозуміліше))))))))!!!!
2022-10-30 03:41
 # 13  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Tatyana_S (Kiev)
Не дуже цікаве інтерв’ю. Жодного незручного запитання для Бринзака
Думаю, за 16 лет существования сайта можно было привыкнуть к тому, что наш стиль - получение информации в интервью. А делать это логичнее в спокойном уважительном разговоре, чем изначально пытаться уколоть собеседника, просто в попытке собрать побольше лайков.
2022-10-30 20:52
 # 14  Tatyana_S (Kiev) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
наш стиль - получение информации в интервью
Справа в тому, що це інтерв¦ю не інформативне. Погляньте на інші відгуки, наприклад: «Щось залишилось більше питань ніж відповідей))))))».

А щодо збору лайків, я впевнена, ви в курсі, що на цьому сайті ця функція відсутня.
2022-10-30 20:57
 # 15  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Tatyana_S (Kiev)
Если человек не хочет давать однозначные ответы, то тут ничего не сделаешь. Отсутствие ответа это тоже ответ.
2022-10-30 21:31
 # 16  Marmaka (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
щодо збору лайків, я впевнена, ви в курсі, що на цьому сайті ця функція відсутня
Ха-ха, а ви в курсі, що це риторичне питання адресуете адміну сайта??
2022-10-31 11:04
 # 17  oprom (Ильичёвск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Приховуй - не приховуй, а з боку ВМБ відчувається образа. Інших відповідей у таких випадках чекати не треба.
Дмитро - чудовий спортсмен, але дипломат з нього ніякий, як для потенційного президента.
2022-10-31 12:55
 # 18  Tarasko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Там Семенов приєднався до збірної в Рамзау....
2022-10-31 14:16
 # 19  Tarasko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Є якась інформація ?
2022-10-31 21:16
 # 20  Tatyana_S (Kiev) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ха-ха, а ви в курсі,
Так, я вже багато років знаю, хто адмін цього сайту. І переважно підтримую його й все, що він робить.

2022-10-31 21:18
 # 21  Tatyana_S (Kiev) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Так, згодна.
2022-11-01 00:23
 # 22  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Погоджусь, що інтерв'ю - чергова тепла ванна. Зокрема, хотілося почути якесь переосмислення, бо багато спортивних діячів вже висловилися, і достатньо часу вже пройшло для рефлексії, але ж ні. Й, очевидно, що й досі інтерв'юери цю неготовність відчувають, бережно оминаючи деякі теми. Жаль, хоча це також опосередковане свідчення того, що зміни назріли.
Щодо виборів, хотілося б, щоб можна було б поєднати здатність провести український біатлон через складні часи, що нас очікують, зі стратегічним баченням його розвитку. Плюс етичність має свою вагу, зважаючи на контекст. Кожний кандидат тут має свої плюси та мінуси, і будь-який вибір може виявитися вистрілом в "молоко". Тож подивимось на процес і чим він скінчиться. Цікаво було б "познайомитись" з кандидатами в якості кандидатів. Триматиму кулаки за те, щоб вибір був вдалим.
2022-11-01 09:47
 # 23  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 IB
Цікаво було б "познайомитись" з кандидатами в якості кандидатів.
Судя по всему, такая возможность будет только у тех, кто будет принимать решение. Хотя, возможно, в нынешней ситуации это и к лучшему.
2022-11-01 10:36
 # 24  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Судя по всему, такая возможность будет только у тех, кто будет принимать решение. Хотя, возможно, в нынешней ситуации это и к лучшему.
2 Eugen
Почему? Ни программ, ни краткого вью почему так, а не эдак?...
Может ФБУ пора называть клуб анонимных...
А то соберется конференция, выйдет кто-то со словами "Я за все хорошее, против плохого", Брынзак - "ВАУ, Супер! Вот он новый президент." и все участники конференции (они же все не зависят от мнения Брынзака (сарказм)) - "Действительно, передовая программа".
2022-11-01 17:16
 # 25  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зібрались на сайті, очевидно, всі специ з фунціонування біатлону в нашій країні, от цікаво стільки з них подасть заявку на президенство. Переосмислення кажете... це можливо тільки при наявності бажання, якщо його немає, то і результат буде нульовим. Цікаво буде спостерігати за роботою нового обличчя, тим паче теплої ванни не буде: що умови роботи, що команди не дадуть розслабитись. Очевидно, якусь декларацію про наміри претенденти нададуть, а далі питання буде тільки в їх професіоналізмі і обдарованості якостями керівника. Всі хотять керувати, але згадайте свої роботи і своїх керівників чи про багатьох з них можна сказати - талановитий, впевнений, результативний? Безперечно, є й такі, але я не вірю в те, що вчора людина бігала в лісі з гвинтівкою, а сьогодні вправно вирішуватиме питання фінансів, спонсорів, тренерів, віз, житла, ремонту гвинтівок і т.д. Навчитися-то можна, але якщо ти приходиш керувати, то не тебе мають вчити, а ти - розуміти справу і пояснювати як її робити. Навчися і керуй, якщо маєш бажання, сили і впевненість, що зможеш.
2022-11-02 14:46
 # 26  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Свідомо ні за кого не "топлю" з декількох причин.
По-перше, не мені голосувати, пропозиції/програми кандидатів невідомі.
По-друге, бачили ми у політиці і дуже підготовлених господарників з досвідом, і зелених. Свої ризики, але стоїмо. Приземлюючись на федерації, є чудовий московітскій серіал з колишніми чемпіонами та мільярдером і політиком у керма. Тож це правда, що не кожен може бути хорошим лідером. Без сумнівів розділю з вами цю думку.
По-третє, як сторонній спостерігач я дивлюсь на процес ширше і далі чиїхось амбіцій чи образ. Вибори не безальтернативні, хоч і термінові, що безумовний плюс. Обидві сторони в напрузі, а це значить добре готуються. Хороші вибори - це конкуренція ідей, ідей, які, можливо, не вистрілять зараз, а може не вистрілять ніколи, але є сенс задуматися. Тому і сподіваюсь, що буде якась інформація, хоча б і пост-фактум.
Є і фактор розвитку особистості, який мені цікавий. В цьому плані мені б хотілося також побачити в цій конкуренції пані, що ще ніби досі бігає по лісу з гвинтівкою, але має розуміння бюрократичних процедур. Але вона завжди була хитріша))
2022-11-02 20:25
 # 27  Dsha1v Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
народ ну вы такие наивные капец.программы вам подавай.кто же добровольно оставит такое хлебное место.вангую что Брынзак поставит вместо себя фунта.какого то функционера федерации и будет через него рулить.в такой стране мы живем даже война ничего не поменяла.
2022-11-07 17:13
 # 28  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tetyana
Щось залишилось більше питань ніж відповідей))))))
За те є відповідь на питання "чому вибори проводяться саме зараз?"
- "В залежності від того, кого оберуть делегати Конференції... по-друге – я в стані невизначеності, не відомо, хто буде президентом… Отже, наразі спонсорів немає"
Тобто якщо переможе кандидат Бринзака, то спонсорів швидко "нарішаєм", а якщо переможе інша сторона, то будете без спонсорів. Якщо б вибори провели навесні і інша сторона перемогла, то був би певний час для пошуку спонсорів, а тепер переможете - бігайте без грошей.
2022-11-07 17:27
 # 29  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
але я не вірю в те, що вчора людина бігала в лісі з гвинтівкою
Та наче Бринзак саме з цього і починав...
а сьогодні вправно вирішуватиме питання фінансів, спонсорів, тренерів, віз, житла, ремонту гвинтівок і т.д.
Хоча тут я згоден... У Бринзака із цим також постійно виникали складнощі... Що поробиш - складна діяльність, з великою кількістю аспектів... Можливо у наступника вийде краще, а може й гірше - час покаже...
Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті