На чоловічу естафету в італійському Антгольц-Антерсельва збірна України вирішила використати досвід минулого тижня в Рупольдингу і знов виставила «втікаючий» склад.
Можна як завгодно ставитись до такої тактики, але для команди, яка об’єктивно не є лідером світового біатлону, отримувати такі епізоди, які ми побачили на першому етапі, - безцінно! Дмитро Підручний провів феноменальний етап. Тут слід також відзначити неперевершену роботу сервісменів, які підготували чудові лижі на цю гонку, які дозволяли нашому капітану отримувати дорогоцінні миттєвості відпочинку.
На другому колі, після чистої першої стрільби Дмитро навіть очолив пелотон і деякий час диктував темп! А після ще одного чистого рубежу українець вийшов в четвірці кращих, після чого виявився єдиним, хто зміг тримати темп лідера етапу – Стурли Легрейда! На передачі естафети українець трішки відпустив стартера Норвегії, але фінішував другим лише через три секунди після Легрейда!
Не минувся перший етап і без провалів. Найбільше постраждала збірна Словенії, яка є конкурентами нашої команди в Кубку нації: Міха Довжан на стійці настріляв два кола штрафу і відправив свою четвірку на 17-ту позицію. Швед Віктор Брандт обмежився одним колом, але й він при цьому опинився поза першою десяткою, неймовірно ускладнивши перспективи своєї команди повторити минулотижневий призовий успіх.
Другий етап виокремив явних лідерів – і це стала не збірна Норвегії! Переламав ситуацію в гонці Кантен Фійон Майє, який блискуче впорався з обома вогневими рубежами, в той час як суперники не обходились без запасних патронів. Француз скинув усіх переслідувачів і здобув перевагу у 38 секунд. Тар’єй Бьо, який напередодні оголосив про завершення кар’єри наприкінці цього сезону, видав «пенсійний» етап, ледь не заробивши коло штрафу в стійці. Добре, що швидкість норвежця все ще конкурентна, і він не відстав від Кантена надто далеко, передавши естафету другим.
Віталій Мандзин певним чином став жертвою азарту, що легко пояснити у виконанні молодого спортсмена, який у естафетній гонці йде у чільній трійці. Погнавшись за старшим Бьо, тернополянин швидко виконав три невлучні постріли, і слід віддати належне його моральній стійкості, завдяки якій усі три запасні патрони пішли влучно в ціль! На останньому колі Мандзин ще й не поступився місцем своєму принциповому супернику – Кемпбеллу Райту, фінішувавши четвертим за спиною італійця Лукаса Хофера.
Шкода, але ще більшою проблемою стійка стала для Антона Дудченка. Наш третій учасник знов-таки ідеально відпрацював на лежці. Піднявшись знов на третю позицію, однак на дистанцію вийшов у великій групі. Тактика естафети вимагала спробувати тримати темп суперників, однак по спринту ми бачили, що зараз стан Антона не ідеальний, і об’єктивно його швидкість зараз далека від оптимальної. І стійка за це покарала: хоча й суперники використовували запасні патрони, але українець виявився єдиним з першої десятки, хто заробив коло штрафу, після чого боротьба за високі місця для нашої команди вже стала не актуальною – перед останнім етапом Україна стала дев’ятою, причому від восьмої позиції збірної США відділяла солідна 25-секундна дистанція.
Франція ж продовжила методично позбавляти шансів суперників. «На папері» дуель Еріка Перро та Йоханнеса Бьо мала б призвести до зменшення відставання норвежців. Але й у Йоханнеса вже не той стан, аби «розривати» суперників на трасі, та й на рубежах він сьогодні був не такий влучний і швидкострільний, яким його звикли бачити вболівальники. В той час як Перро блискавично закрив усі мішені, Йоханнес загалом використав три запасні патрони, і на передачі естафети прірва між двома командами-лідерами сягнула майже хвилини! Зате намічалась неймовірно цікава боротьба на останньому етапі за третю позицію: збірні Італії, Чехії, Німеччини та Швеції пішли на останній етап в межах трьох секунд!
На фінішному етапі лідери гонки отримали можливість провести три кола пошани ) Так, Емільєн Жаклен лише позначив можливість інтриги одним промахом в лежці і падінням перед стійкою. Але те, як він феноменально відпрацював другий рубіж, зайвий раз показало: Франція – в повному порядку!
Збірна Норвегії так само фінішувала другою, але яким же важким виявилось це срібло! На фінішному етапі тренери команди поставили Ветле-Сьястада Крістіансена. З одного боку – спортсмен, який добре відпочив, але ж з іншого – в активі Крістіансена лише один офіційний старт після Нового року, а це вже – відвертий брак змагальної практики. Цей факт разом з очевидно неідеальною формою Ветле-Сьястада призвели до того, що нав’язати боротьбу французу він, звісно, не зміг, зате після двох запасних патронів в стійці підпустив на небезпечну шестисекундну відстань… Себастьяна Самуельссона!
Для шведів це був неймовірний камбек після провалу першого етапу. І Самуельссон методично на дистанції «з’їдав» відставання від норвежця, аж поки не порівнявся з ним на фінішній прямій! Крістіансену знадобився увесь свій досвід фінішера, аби не втратити другу позицію. Але швед за цю відчайдушну боротьбу отримав заслужені овації.
За збірну України вдруге поспіль фінішував Тарас Лесюк, який тиждень тому в Рупольдінгу справив дуже непогане враження своїм відрізком. Сьогодні Тарас розпочинав етап без контактної боротьби, що ускладнювало роботу на трасі. Чистий перший рубіж не змінив ситуацію: українець залишався дев’ятим, відстаючи майже на півхвилини від американця Джейка Брауна. Але на стійці Браун дав шанс, заробивши коло штрафу! Тарасові б спокійно відпрацювати стійку і мати велику перевагу, однак він теж використав усі запасні патрони, на щастя, обійшовшись без додаткових штрафних метрів. На останнє коло Лесюк пішов на три секунди раніше Брауна, але тут вже довів свою перевагу у швидкості. Україна – восьма: дещо гірше, ніж тиждень тому, але досить непогано, зважаючи на коло штрафу.
Втім у боротьбі в Кубку націй ситуація для нашої команди дещо погіршилась: прямі суперники Італія, Швейцарія та Чехія фінішували сьогодні відповідно четвертою, п’ятою та шостою і трішки відірвались від наших хлопців. Натомість вдалось обійти збірну Словенії, тому наша чоловіча збірна продовжує утримувати восьму позицію, як і на старті цього етапу.
Завтра вікенд в Антгольці завершиться жіночою естафетою та чоловічою гонкою переслідування.
Естафета. Чоловіки 1. Франція (0+4) 1:13:33,6 2. Норвегія (0+12) +43,6 3. Швеція (1+8) +44,0 4. Італія (0+8) +1:03,4 5. Швейцарія (0+7) +1:54,6 6. Чехія (1+12) +2:16,6 7. Німеччина (1+10) +3:12,5 8. Україна (1+9) +3:30,2
Хоча без братів Бьо то буде вже інший біатлон.
Молодий Тар'єй з'явився на КС ще до 2014 року і почав зарубатися зі Свендсеном і Бьйорндаленом. Для мене це як у попередньому житті
2025-01-25 20:16
2 verhowyna
Навряд чи Бєловій вдасться,якщо Юраю за 7 років не вдалося.Щоб з них у когось був прогрес,треба щоб та людина постійно бігала на КС,а не була паровозом,туди-сюди,заткни дірку((((А дивлячись на результати їхні,Тищенка,Насика,Ткаленка,Цимбала,навіть на КІБу не вражають,от по Тарасу було видно бажання знову опинитись на КС,і мотивацію велику.
2025-01-25 20:17
2 verhowyna шосте місце за нинішнього рівня готовності всіх крім Дмитра - справді абсолютний максимум
Це просто абсурдне твердження. Навіть із Сємаковим та Жирним ми інколи були четверті. Навіть сьогодні ми могли бути п'ятими а може й вище, при нормальній розтановці та вдалій стійці Дудченка.
2025-01-25 20:20
2 phanтом
Мрії і реальність різні речі. Я розумію, що в естафетах, нам часто вдавалося творити диво всупереч пересічним прогнозам. Але сьогоднішній стан всіх, крім Дмитра, не дає підстав сподіватися на диво. Навіть при точній стрільбі і за будь-яких розкладів по етапах сьогодні ми не могли бути у призах. А віставання зі старту від групи лідерів тільки ще б посилило проблеми (доганяти, ризикувати і йди наодинці чи змагатися з Казахстаном замість Чехії й Італії - апріорі погано)
2025-01-25 20:21
2 предводитель каманчей
4 місце було при Юраю,здається 2 рази,якщо не помиляюсь.Для цього лиш потрібно провести на максимумі свою гонку,і чекати помилок від двох топ-команд з п'яти.Не так вже й нереально.А на чемпіонаті світу топові команди куди частіше валяться,ніж навіть на рядовому етапі кубка світу.
2025-01-25 20:45
2 Vetalb1979
2 Дмитрий Дудкин
То було колись, а зараз всі команди пішли вперед! Тому середняків, які можуть бути в квітах стало у два більше... тому можливостей стало у два рази менше!
2025-01-25 20:53
2 Гладюк
Хто пішов вперед?Швейцарці,Чехи,Фіни,Італія,Словенія,США,Австрія є такими ж середняками,як і ми,навіть КН це демонструє.
Такої команди,як була топова Австрія періоду Едера,Мезотіча,Еберхарда,Ланді і близько немає.
2025-01-25 20:55
Бейлі став чемпіоном світу в індивідуальній гонці
# 88
Вибачаюсь - дійсно так. Думав одне, а написав інше)
2025-01-25 21:00
А на чемпіонаті світу топові команди куди частіше валяться,ніж навіть на рядовому етапі кубка світу.
# 95
От і мені щось підказує, що золото ЧС пролетить повз галів)
2025-01-25 21:03
2 Дмитрий Дудкин Хто пішов вперед?Швейцарці,Чехи,Фіни,Італія,Словенія,США,Австрія є такими ж середняками,як і ми,навіть КН це демонструє.
"пішли вперед" відносно самих себе. Середній рівень виконавців у цих командах піднявся, тому ініціатива значно частіше перехоплюється.
А та Австрія - так вона в п'ятірку нікого й не підпускала, і це при "інших"
2025-01-25 21:05
2 oprom От і мені щось підказує, що золото ЧС пролетить повз галів)
Можливо, в усіх естафетах у них напрочуд гладко.
2025-01-25 21:15
2 Дмитрий Дудкин
Тоді ще була Білорусь і росія і ми могли легко бути 6ми...а зараз і без них важко попасти у квіти. Фіни і Швейцарці пасли задніх тоді. Зараз навіть Бельгія і Естонія може нав'язати боротьбу, а колись їх 10 місце було проривом! В КН зараз йде боротьба, а тоді навіть пару провальних гонок не робило погоди...
2025-01-25 21:22
2 vl-2
Все вірно середній рівень піднявся,і немає такої команди,яка б залізобетонно була 5-ою.Колись італійці то проваляться,то вистрілять,словенці середній рівень підняли,американці теж,фіни стараються,чехи як набирають,швейцарці само собою,та навіть австрійці,які забили на свою 4-ку,щось та тріпихаються ще.І ми десь тут посередині в цьому вінегреті,і як не дивно до 5-го місця трохи більше 100 очок.
2025-01-25 21:40
От і мені щось підказує, що золото ЧС пролетить повз галів)
2 oprom
Ну звичайно пролетить, як минулого року повз норгів -французи свій ліміт везіння вже вичерпали.
2025-01-25 21:42
2 ленахекки
Я навіть знаю,хто французів підведе на ЧС,прізвище йому Клод,той який Фаб'єн.
2025-01-25 21:44
2 ленахекки Ну звичайно пролетить, як минулого року повз норгів -французи свій ліміт везіння вже вичерпали.
Сьогодні я не побачив везіння- була тотальна домінація. Вони виважено та холоднокровно придушили усіх.
2025-01-25 21:45
2 Дмитрий Дудкин як не дивно до 5-го місця трохи більше 100 очок.
Так тому ж і "не дивно", що "середній рівень" став ширшим.
2025-01-25 22:17
соловейко (Київ)
поддерживаю Ваше пожелание!
2025-01-25 22:51
я навіть трошки розгубилася, що тут є дописи про те, що люди чекають медаль на ЧМ та розлючені, що Белова щось не так робить. Начебто хмаринок тут немає, щоб на них літати. Але повне відчуття, що хтось таки літає десь по за реаліями. 4 місце - це буде подвіг. 5 місце - буде дуже добре. Бо насправді ми трохи нижче цих місць. Це реалії. Причому у мене ВЕЛИКА повага до наших хлопців за те, що чотири спортсмена реально можуть повернути квоту. Вот в це я на початку сезону не дуже вірила, особливо після минулого року тотального функціонального провалу. А воно реально. Тому респектище. Навіть без медалей ЧМ.
2025-01-25 23:45
2 Дмитрий Дудкин
Може і Кантен і Еміл'єн підвести!
2025-01-26 00:07
2 Lissa я навіть трошки розгубилася, що тут є дописи про те, що люди чекають медаль на ЧМ та розлючені, що Белова щось не так робить.
Отож бо й шкода, що "лайків" немає. Тому що дещо, навіть прокоментувати важко.
2025-01-26 08:51
2 Lissa
++++++
Згодна на 100%
2025-01-26 09:19
я навіть трошки розгубилася, що тут є дописи про те, що люди чекають медаль на ЧМ та розлючені, що Белова щось не так робить. Начебто хмаринок тут немає, щоб на них літати. Але повне відчуття, що хтось таки літає десь по за реаліями. 4 місце - це буде подвіг. 5 місце - буде дуже добре. Бо насправді ми трохи нижче цих місць. Це реалії. Причому у мене ВЕЛИКА повага до наших хлопців за те, що чотири спортсмена реально можуть повернути квоту. Вот в це я на початку сезону не дуже вірила, особливо після минулого року тотального функціонального провалу. А воно реально. Тому респектище. Навіть без медалей ЧМ.
2 Lissa
ні додати, ні відняти +++++
2025-01-26 09:49
2 Lissa
# 109
плюсую, десь частково і мої думки описані
2025-01-26 10:21
Із життєвого досвіду появилася фраза, що чекати і наздоганяти - найважче. Потенційно, на підставі аналізу спринту перед естафетою, ми були тільки 12 -ми у боротьбі. Мали гірші показники ніж словенці, фіни, американці у змаганні за 8 - 12 місце. Дмитро на першому етапі відпрацював бездоганно. На другому колі підвищив темп і словенець допустив промахи, пішов на 2 кола штрафу. Одним суперником стало менше. На 4 етапі фіни наздоганяли, поспіх і коло. Американець запанікував почав спішити і як результат штрафне коло. На останнє коло Тарас і американець вийшли майже одночасно. І тут потрібно віддати належне Тарасу, який 8 позицію виборов. Математика - точна наука. І в ній переставний закон твердить, що від перестановки доданків сума не змінюється. Якщо дописувачі беруть це за основу під час висловлювань про перспективи в біатлоні, вони помиляються, тому що участь у змаганнях беруть живі люди, а не машини. Хтось - краще, хтось - гірше в міру готовності на даний момент. Так, падати в низ боляче, але чинити опір можна і потрібно. По дещиці від кожного біатлоніста такого опору може принести задовільний результат. Для боротьби за залікові очки і враховуючи стан наших біатлоністів розстановка буде спрацьовувати до тих пір поки суперники не посилять свій перший етап і звичайно поки Дмитро буде в хороших кондиціях. Щоб зайняти 6 місце в даній ситуації і її з повна реалізувати потрібно було 5 промахів менше і без штрафного кола.Твердження про те, що Дмитро на першому етапі не максимально викладається, почитайте його інтерв'ю. Для того, щоб вершити подвиги, потрібно Віталіку, Антону і Тарасу скидувати з своїх результатів в середньому по 20с і якісній роботі на стрільбі, щоб мати здатність реалізувати ситуацію яка створюється суперниками.
2025-01-26 10:29
2 ОльгаТ
Саме так. Класно зроблено аналіз. Повністю погоджуюся
2025-01-26 10:36
Може і Кантен і Еміл'єн підвести!
2 Гладюк
Саме так - особливо Жаклен - той взагалі емоційне нестійкий
2025-01-26 10:40
Сьогодні я не побачив везіння- була тотальна домінація. Вони виважено та холоднокровно придушили усіх.
2 PUZAN
Ну про що ти кажеш - сьогодні Кантен та Жаклен красави, а вчора на тій же трасі в тих же умовах настріляли - а ти кажеш не бачиш везіння.
А Тарей навпаки.
Фантом ж тільки про ЮД таке пише - щось тут я не бачу, щоб він написав, як Тарей за команду не працює, а в особистих красень, а Канте та Емільен навпаки -за себе настріляли, а за команду усіх порвуть :)
2025-01-26 11:02
2 ОльгаТ
Краще і написати неможливо,підписуюсь під кожним словом.Плюсом в цій розстановці є те,що Підручний може сам задавати темп,а Віталіку,Антону і Тарасу,просто постаратися пробігти на максимумі,найкращу свою гонку.Все ж краще,ніж Підручному на 4 етапі чекати боротьби за те саме 8-10 місце.
2025-01-27 01:32
2 Дмитрий Дудкин Ага не потрібно було,і потім би Дмитро на 4 етапі боровся б з американцем за те саме 8-е місце,в цій розстановці є логіка,коли Антон та Тарас будуть максимально зосереджені.....1 та 3 результат цього сезону саме з цією розстановкою...
Ні, якраз на другому етапі Дмитрові потрібно було б викластися на повну і відіграти відставання після першого етапу. Дмитро повинен бути на другому етапі, там від нього максимальна користь для команди, а інших можна тасувати по етапах...
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)