Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   16:03
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2018-01-13 18:49 |

Стартовые составы воскресных гонок


Завтра, 14 января, в немецком Рупольдинге пройдут два масс-старта в рамках пятого этапа Кубка мира.

Германия Рупольдинг. Кубок мира
Масс-старт. Мужчины (13:15)





Полный стартовый лист здесь (pdf)
Масс-старт. Женщины (15:40)
  6. Юлия Джима
  7. Вита Семеренко
12. Валя Семеренко
30. Анастасия Меркушина

Полный стартовый лист здесь (pdf)

Текстовая онлайн-трансляция SIWIDATA 
Заходите в наш биатлонный чат.
Расписание телетрансляций на телевидении добавлено на сайте
Ссылки на онлайн-трансляции:
Видео на сайте IBUUA:БіатлонEafangamesЕвроспортUA-ПЕРШИЙМатч ТВ 

Смотрим  биатлон вместе
Днепр: "Gray Bird pub" (улица Короленко, 2), 15:00


Комментарии (Всего: 144)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2018-01-14 11:48
 # 91  ГіП Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Значить такий план на сьогодні, дівчатам перед гонкою по 150, салом закусити і обов'язково з'їсти по цибулині. Далі чіплятись за фаворитів і дихать їм в спину поки не зійдуть з лижні. У відкритий коридор вривається іменинниця Настя і подіум наш. Всі задоволені, а тренери відразу ж отримують пропозицію на роботу від збірної Німеччини.
2018-01-14 11:54
 # 92  rapira (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Неприємні результати від дівчат не повинні анульовувати їхні досягнення. Шукати причини невдач, в т. ч. висловлені самими спортсменками, не захист, а пошук причин. Бо насправді, це спад форми, психологія, відповідальність за результат і те, чого ми не знаємо... Докоряти за вчорашній виступ - найлегше. Краще б усі коментатори підтримали команду в такий період, дали позитивний поштовх, а результати кращі ще обов'язково будуть, але тоді ви або змовчите, або обмежитесь парою слів. :(
2018-01-14 11:56
 # 93  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 сєрий
Юра,а якщо Підгрушна не їде в Антхольц,то замість неї Журавок буде,чи просто буде 5 учасниць,Ви не знаєте?
Состав на Антхольц уже есть у Жени, но я его не смотрел. Сегодня пповесим после гонок
2018-01-14 12:01
 # 94  Шубин (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я уже даже не знаю, чего от наших девчонок ожидать!? То густо, то пусто.
2018-01-14 12:06
 # 95  alisok (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ski Fulk
Вы, наверное, недавно в Сумах. Мы каждый год собираемся. Правда, в этом совместного просмотра ещё не было. Но олимпиаду планируем смотреть.
2018-01-14 12:07
 # 96  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ничего не слышно, состав 30-ки у мужчин не изменился? Может кто то снялся и есть надежда у наших войти в эту кагорту?
2018-01-14 12:11
 # 97  сгс (Покров (Орджонікідзе)) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Домрачева хорошо сказало о Писаревой и команде, вот бы нам побольше таких болельщиков.
А по поводу Лены и эстафеты, посмотрите 2016 4-этап последний круг в Рупольдингу. Я понимаю, что прошлым жить нельзя, а там тренерам всё решать, а не нам.
2018-01-14 12:14
 # 98  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Я висловила свою думку і мала на увазі не рядових вболівальників на трибунах чи на трасі, вони є завжди і дівчата до того звиклі. Наша збірна сама закрита в плані медійності, а тут зразу стільки уваги. На кону будівництво свого лижно-біатлонного комплексу і вони це прекрасно розуміють, як це важливо для їхнього виду спорту та і для інших зимових видів, які, або відмирають, або вже "загнулись". Як кажуть, тиснув результат, а тут бабах, та й щось зламалось, пішло не так( не правильна розстановка по етапах, надто впевненість в своїх силах дівчат і т.д.)Думаю Юля аж ніяк не чекала витягувати команду з повного "заду", як висловився Підручний, і як результат закопалась сама, ну нема в нас Кайси і т.д. щоб витягувати з такого дна, на якому ми були.Так, гонка виявилась провальною, а може і на краще, що на рядовому етапі КС, а не під час Олімпіади, вилізло наверх все, що недопрацьовано усією командою на чолі з тренерами. До ОІ є ще майже місяць, ще є час вносити корективи у підготовку і виправляти. Вина не тільки на дівчатах, а й на тренерах.
Це особисто моя думка, на істину не претендую.
2018-01-14 12:18
 # 99  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Подолье(Винница)
Ничего не слышно, состав 30-ки у мужчин не изменился? Может кто то снялся и есть надежда у наших войти в эту кагорту?
Навіть, якби хтось і відмовився, то наші хлопці ще в п'ятницю ввечері відбули в Антхольц.
2018-01-14 12:21
 # 100  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Холодний душ був минулої естафети - 12 промахів.
Вчора - повторення Обергофу тільки ще заповільнене, що наводить на певні думки.
Висновки пана Sanikа логічний.
2018-01-14 12:23
 # 101  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вiта має хороші шанси якщо буде стріляти в 0. Юля першу частину навряд чи бігтиме нормально але якщо перші дві стрільби в 0 то може включитися. Валя ходом погано але із 0 може бути в 10 раз в інвідуальній в 5 потрапила. Настя теж саме що і Валя тільки ще на стрільбі буде вигравати.
2018-01-14 12:27
 # 102  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Акимова не стартует. Как там шансы у Иришки?
2018-01-14 12:27
 # 103  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажу так
Вита-12 место
Настя-16
Юля-18
Валя-22
Все что выше буду доволен

2018-01-14 12:29
 # 104  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Акимова не стартует. Как там шансы у Иришки?
перед Ірою Хлоя Шевальє, хіба ще хтось не стартуватиме, тоді в Ірини є шанс
2018-01-14 12:38
 # 105  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rombrom
Холодний душ був минулої естафети - 12 промахів.

Значить, одного було замало:)))
Вчора - повторення Обергофу тільки ще заповільнене, що наводить на певні думки.
Висновки пана Sanikа логічний.

Не спорю, причин може бути безліч, головне щоб до ОЇ встигли все підчистити.
Ми тут можемо "з кулаками" кожен відстоювати свою точку зору, але істинної причини так і не знайдемо.Так що дивимось біатлон дальше та вболіваємо за наших та надіємось на краще.
2018-01-14 12:46
 # 106  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Ми тут можемо "з кулаками" кожен відстоювати свою точку зору, але істинної причини так і не знайдемо.
А мы и не должны искать...
Ведь не трудно Брынзаку или кому-то из тренеров озвучить что 4-6 этапы будут проходить в режиме подготовки к ОИ и этот спад запланирован (а то в начале сезона озвучили что будет спад, а сейчас они думают что все про это помнят)...или "мы сейчас анализируем результаты и подготовка будет корректироваться (мягкая формы -"мы физруки")"..и делать это надо не общими фразами...
2018-01-14 12:48
 # 107  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Може і потрібний був "такий холодний душ" усім, і дівчатам, і ТШ та Бринзаку, ну і нам,

Судяч з інтервю Уроша, то скоріше не "може і потрібний" а "точно потрібний". Точніше - якби його не було, то слід було б створити. Ніхто постійно на високому рівні не може виступати,
2018-01-14 12:52
 # 108  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rapira
По-перше, хто «ви» змовчите? По-друге, де і хто говорив про анулювання вдалих попередніх результатів навіть із найбільш возмущонних вболівальників? Дівчата назавжди залишаться олімпійськими чемпіонками, та й решта медалів лишиться при них, навіть якщо цю Олімпіаду вони геть провалять (тьху-тьху-тьху, стукаю по дереву). По-третє, звідки ви знаєте, що буде краще: критика чи безкінечні банальності від коментаторів у білих польтах «ах, все чудесно», «ми вас так любимо», «ну, його ті результати, головне – щоб ви бігали в своє задоволення»? Це сайт, де можна писати свою думку (як позитивну, так і негативну). За правилами слідкують адміни, а не рядові коментатори.

Ви бачили хоч один мій пост із різкою критикою спортсменів за їх результати, щоб обобщать отим «ви»? Але і писать оці безкінечні примітивні слова «підтримки» – це тупо. Так підтримують закінчених невдах і малих дітей. Ви наших чудесних спортсменок до якої категорії зараховуєте? Дівчата й так не звикли навіть до елементарної критики. Пост Юлі про це яскраво свідчить, бо як може доросла людина, професійна спортсменка йти в мережу, щоб ціленаправлено читати, що про неї пишуть, і при цьому чекати від інтернет-спільноти тільки мімімішності?

Мене реакція дівчат і тренера лякає навіть більше, ніж результати, бо я таки вірю, що погані естафети – це випадковість, спад форми і т.п. Але що це за реакція на свої ж результати така? Настя жаліється, що забагато вболівальників, які їй заважають. Валя з отаким багажем досвіду як першокласниця перехвилювалася. Про Юлю вже писала. А Урош узагалі добив: валить все на спортсменок і нічого толком не пояснює.

Подивіться тільки на Дорен-Абер. Не йде результат, вона постійно виправдовується не тільки перед командою і вболівальниками, але й перед спонсорами. А в неї попередні результати пояскравіше наших дівчат будуть. От дурненька вона, правда? Нема їй ото чого робить.

Дівчата вибрали професію – дуже нелегку, дуже відповідальну, яку освоїти здатні одиниці. Я з великим пієтетом ставлюся до професійних спортсменів, бо тільки уявляю, який це адський труд. Але ж вони самі пішли цим шляхом. Кожен із нас теж вибрав професію. Як ви завалюєте якусь відповідальну роботу, вас гладять по головці і кажуть: «Ну, нічого, головне, що ти старався»? От нізащо не повірю.
2018-01-14 12:54
 # 109  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Я висловила свою думку і мала на увазі не рядових вболівальників на трибунах чи на трасі, вони є завжди і дівчата до того звиклі. Наша збірна сама закрита в плані медійності, а тут зразу стільки уваги. На кону будівництво свого лижно-біатлонного комплексу і вони це прекрасно розуміють, як це важливо для їхнього виду спорту та і для інших зимових видів, які, або відмирають, або вже "загнулись". Як кажуть, тиснув результат, а тут бабах, та й щось зламалось, пішло не так( не правильна розстановка по етапах, надто впевненість в своїх силах дівчат і т.д.)Думаю Юля аж ніяк не чекала витягувати команду з повного "заду", як висловився Підручний, і як результат закопалась сама, ну нема в нас Кайси і т.д. щоб витягувати з такого дна, на якому ми були.Так, гонка виявилась провальною, а може і на краще, що на рядовому етапі КС, а не під час Олімпіади, вилізло наверх все, що недопрацьовано усією командою на чолі з тренерами. До ОІ є ще майже місяць, ще є час вносити корективи у підготовку і виправляти. Вина не тільки на дівчатах, а й на тренерах.
Це особисто моя думка, на істину не претендую.


Ну, так це ж зовсім інша думка, бо оту, де винні "відповідальність", "вболівальники" і "зірки" наче не ви писали)))
2018-01-14 12:58
 # 110  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіть, якби хтось і відмовився, то наші хлопці ще в п'ятницю ввечері відбули в Антхольц.

В жизни все бывает, могли бы нашего единого претендента оставить на денек, а вдруг?
2018-01-14 12:59
 # 111  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Ведь не трудно Брынзаку или кому-то из тренеров озвучить что 4-6 этапы будут проходить в режиме подготовки к ОИ и этот спад запланирован (а то в начале сезона озвучили что будет спад, а сейчас они думают что все про это помнят)...или "мы сейчас анализируем результаты и подготовка будет корректироваться (мягкая формы -"мы физруки")"..и делать это надо не общими фразами...
Скоріш за все такого не очікував ніхто, навіть при спаді форми.
2018-01-14 13:02
 # 112  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Ну, так це ж зовсім інша думка, бо оту, де винні "відповідальність", "вболівальники" і "зірки" наче не ви писали)))
Ви пропустили на самому початку:Знаєте, що я думаю, по поводу сьогоднішньої естафети.
Чи потрібно було в кожному реченні написати,що це моя особиста думка?
2018-01-14 13:02
 # 113  Zlatan (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава # 98
есть еще другая версия..ОИ все ближе, претенденток 6, а мест 4, хотят все, но кто-то окажется лишним и это давит. Возможно даже сейчас каждый сам за себя (чтобы они не говорили), именно поэтому в индивидуальных гонках лучше получается, чем в эстафете
2018-01-14 13:03
 # 114  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato
Може і потрібний був "такий холодний душ" усім, і дівчатам, і ТШ та Бринзаку, ну і нам,

Судяч з інтервю Уроша, то скоріше не "може і потрібний" а "точно потрібний". Точніше - якби його не було, то слід було б створити. Ніхто постійно на високому рівні не може виступати,

Я і мала на увазі всіх і себе також, я ж теж не ідеальна:)) як і всі ми.
2018-01-14 13:06
 # 115  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Я трохи не про те))) Ясно, що кожен з нас висловлює свою, а не чиюсь думку. Я про те, що ваш перший і другий коментар писали наче різні люди. От другий - це вже ви, яку я втигла взнати по попередніх постах. А перший... Ну, він правда смішний) Вибачте, якщо образила.
2018-01-14 13:15
 # 116  ОМ27 (Дніпро) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
2 Любава
Замість Акімової буде стартувати Пускарчикова.
Іра з Хлоєю можуть потрапити до мас-старту за іншою квотою.
2018-01-14 13:21
 # 117  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Багато з чим погоджусь з ВАми в пості 108, крім оцьогоПост Юлі про це яскраво свідчить, бо як може доросла людина, професійна спортсменка йти в мережу, щоб ціленаправлено читати, що про неї пишуть
Юля не сидить годинами у ФБ, якщо і заходить, то буквально на 1-2 хвилини, і то дуже рідко, а тоді так просто співпало, що Юля зайшла на ФБ і першою висіла новина про гонку, і один із дописувачів пройшовся по дівчатах(причому назваі усіх, крім Юлі), особливо по Олені, по їх зовнішністі, пообзивав різними словами і що їм має бути встидно. От Юля і зірвалась та відповіла, заступившись за колег по команді. Так співпало, що я в цей момент спілкувалась у ФБ з подругою з Іспанії, і це відбулось практично на моїх очах, і якби не адміністратор групи не винесла якогось дідька окремим постом, то ніхто б не бачив і не мусолив цю тему. Коли це вже пішло гуляти просторами інтернету, цю новину просто видалили, але вже було запізно.
І оцього
Настя жаліється, що забагато вболівальників, які їй заважають.
Якщо ви уважно читали, то Настя просила не чіпати її перед гонкою, бо вона настроюється на гонку, а після гонки вона в повному їх розпорядженні.
Так що тут ви трішки перекрутили слова Насті.
2018-01-14 13:24
 # 118  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Zlatan
есть еще другая версия..ОИ все ближе, претенденток 6, а мест 4, хотят все, но кто-то окажется лишним и это давит. Возможно даже сейчас каждый сам за себя (чтобы они не говорили), именно поэтому в индивидуальных гонках лучше получается, чем в эстафете
Усе може бути, трохи загубили командний дух, який їм був притаманний.
2018-01-14 13:27
 # 119  Аланко70 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мужской масс - когда такое было?
??
2018-01-14 13:29
 # 120  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
По Юлі нехай так - невдало співпало все.

Але це ж Настіні слова: " На этом этапе слишком много наших болельщиков, слишком много прессы, мы к такому оказались не готовы"? Ну, дитячий же садочок, при всій моїй величезній любові до Насті. А що буде на Олімпіаді вона як собі уявляла? І тут ще купа людей її фінішером в Корею ставили?

Ну, нехай, Настя ще тіки починає фактично свій шлях. Будемо сподіватися, що виросте згодом в справжнього Удава, потенціал у неї хороший)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (1)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті