Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:03
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-01-15 16:20 |

Рупольдінг 2017. Результати гонки переслідування у жінок


Кайса Макаряйнен підтвердила свій статус прими п'ятого етапу Кубку світу в Рупольдінгу, не залишивши шансу суперницям в гонці переслідування і додавши цю перемогу до виграшу спринту і свого етапу в естафеті.

Персьют, як зазвичай, був калейдоскопом подій, але всі зміни проходили далеко за спиною фінської біатлоністки, яка проводила не контактну, а інтервальну гонку. Хвилинна перевага Кайси сформувалася вже після першого вогневого рубежу, який вона пройшла чисто, а суперниці, немов по команді, змазали по одному-два постріли. І після стрільби лежачі, на друге місце вискочила Доротея Вірер. Втім, згодом і італійка не обійшлася без промахів: хоча Доротея і брала участь в боротьбі за медалі, на фініші виявилася лише сьомою.

Найвдачливішою з переслідувачів виявилася Габріела Коукалова, яка виграла срібло насамперед за рахунок більш точної стрільби, ніж у конкуренток. На 23 секунди від чеського лідера Кубку світу відстала Марі Дорен Абер. Гонка для француженки почалася з падіння на першому кілометрі, продовжилася промахами на кожному з трьох перших рубежів, але закінчилася благополучно - подіумом. Як не намагалася порадувати призовим місцем трибуни Лаура Далмайер, наздогнати французьку суперницю на останньому колі вона не змогла - розрив в 7-8 секунд після виходу з вогневого рубежу Марі зберегла до фінішу.

Головним сюрпризом гонки стало п'яте місце шведської біатлоністки Ханни Еберг. Хоча підйом на п'яте з сьомого місця в спринті назвати проривом можна, але сюрпризом стала здатність шведської спортсменки демонструвати стабільність протягом усього етапу, а не окремої гонки. Як і в спринті, допомогла Ханні класна стрільба: всього один промах.

Ще краще відстрілялася найкраща з українок в цій гонці Ірина Варвинець. Всі 20 уражених мішеней - одна з двох стовідсоткових снайперів гонки переслідування! Причому стріляла Іра не тільки точно, але й швидко - у неї краща скорострільність, набагато швидше за інших дівчат. Тому, навіть поки не володіючи високою швидкістю, Іра змогла зробити кращий прорив в гонці - на 32 позиції, з 52-го стартового місця в двадцятку кращих! Браво!

Стабільну гонку продемонструвала і Анастасія Меркушина, як і днем раніше, зайняла 23-е місце. Хіба що, три промахи - не звичний останнім часом для Насті результат. Для Валі Семеренко друга гонка сезону склалася ще дещо успішніше, ніж дебют - ті ж два промахи, але вже на чотирьох рубежах, і 28-е місце в порівнянні з 30-м у спринті. А ось Юлія Джима останній старт в Рупольдінгу змушена занести в пасив: вісім (!) промахів, і логічне при такій стрільбі місце поза кубкових очок.

У загальному заліку Джима опустилася на дві позиції і зараз йде 12-ю. А нагорі триває цікава боротьба за жовтий біб. Габріела Коукалова зберігає ініціативу, але її перевага над Кайсою Макаряйнен скоротилася до 19-ти очок. Ще трохи позаду розташувалася Лаура Далмайер, яка акцентовано готується до чемпіонату світу і здатна видати там нокаутуючий ривок.

Але поки до Хохфільцена ще майже місяць, а наступний етап Кубку світу в Антхольці стартує вже в четвер - індивідуальною гонкою у жінок.

1. Кайса Макаряйнен (0+0+1+0) 30:58.0
2. Габріела Коукалова (2+0+0+0) +1:00.9
3. Марі Дорен Абер (1+0+1+1) +1:23.1
...
20. Ірина Варвинець (0+0+0+0) +2:46.1
23. Анастасія Меркушина (0+1+1+1) +3:01.5
28. Валя Семеренко (1+0+1+0) +3:23.4
43. Юлія Джима (2+1+3+2) +4:28.8

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку світу і залік гонок переслідування
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 483)

[ 1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17 ]

2017-01-16 09:40
 # 391  Шубин (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Стрельба Джимы, это нечто! Паниковать уже можно?
2017-01-16 09:49
 # 392  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen

Спасибо за столь развернутый подробный ответ, и особо - за Вашу работу.
Я лично предпочитаю вариант больших интервью, а не коротких по горячим следам. И да - меня наполнение этого сайта вполне устраивает. )))
Спасибо огромное всем, кто им (сайтом)занимается.
2017-01-16 10:06
 # 393  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо, Женя, тебе и твоим сподвижникам! Сайт хороший, качественный и профессиональный! Более профессиональный, чем некоторые "специализированные". Чувствуется, что авторы любят биатлон и, что называется, в теме.
2017-01-16 10:09
 # 394  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Стрельба Джимы, это нечто! Паниковать уже можно?

Паниковать никогда не нужно, это не конструктивно.))
Урош сказал в последнем интервью, что гонки, не входящие в зачет КН, это гонки для себя, своего рода "произвольная программа" спортсменов.)))
И с этой точки зрения, я не понимаю хвалебные оды Варвинец, которая завалила спринт, не дав очки команде, и кучу претензий Джиме, которая дала команде наибольшее количество очков в КН.
Ну, не сложилось совсем в ГП, произошел завал, но это тоже опыт, который, я надеюсь, поможет и тренерам, и Юле сделать верные выводы.
2017-01-16 10:25
 # 395  elz (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Юлечка, не вешать нос и верить в свои силы и все получится, уверенность в себе будет, будет и результат. А вообще удачи всем девченкам в следующих стартах. Мы Вас всех любим и болеем за ВАС, наши умнички и красавицы!!!.
2017-01-16 10:27
 # 396  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Ира номер три сборной по колличеству очков в КН после Юли и Лены. Какие к ней претензии?
2017-01-16 10:39
 # 397  Irene (Sumy) (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо большое, Евгений, за терпение, внимание и понимание!

Я согласна с предложением Джаза и тоже присоединяюсь к компании)

2017-01-16 11:00
 # 398  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Добрый день! Женя, спасибо большое за искренний ответ по поводу Юли.
Знаете, коллеги - болельщики, что я Вам скажу. Сижу вот два дня и читаю молча комменты. И претензии к Юле, вижу. нет даже смысла предъявлять. Просто почитайте то, что вы тут пишете. Слишком много требований, претензий, упреков и, что отвратительнее всего, хамства по отношению к друг другу. Ну мы то хоть, прочитав очередного неадеквата из серии "я плачу налоги", "команду на ИБУ", "спортсмен - лузер", "тренера выгнать" "пипец м все пропало" (я перечислила малую толику) можем ответить.
А теперь представьте, что это прочитает сам спортсмен или, что , как по мне, более ужасно, его родные. Представили? Весело стало? То-то и оно. Я совершенно не удивляюсь поведению Юли. И не удивлюсь, если Валя, Ира, Сережа мысленно пошлют вас туда же..... в степь. Потому что ЗАСЛУЖИЛИ вы, болельщики, именно такое отношение к себе всей той грязью, требованиями, оскорблениями, которые здесь выливаются на спортсменов.
Я тут пыталась пару раз присадить слишком ярых длинноязычных, но если для них подобное общение и в повседневной жизни - норма, то они даже близко не понимают, о чем им говорят.
Причина совершенно не в результатах наших ребят. Болельщики со стажем и искренней любовью к биатлону и команде, никогда себе не позволят хамства. А у нас слишком много привалило новичков, которые захватив три года триумфа нашей команды, уже считают себя спецами, имеющими право требовать результат. Вы хоть на минутку задумайтесь: болельщик требует результат в ультимативной форме!
Много хамов появилось тут, много...... и валит их откуда-то неимоверно. Печаль.
2017-01-16 11:06
 # 399  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ира номер три сборной по колличеству очков в КН после Юли и Лены. Какие к ней претензии?

Претензии те, что очков маловато будет, учитывая, что она уже опытный боец, по сравнению с той же Настей, а очков в КН дала АЖ на 7 очков больше, имея, к тому же, на одну гонку больше (идущую в зачет КН), чем Настя.
2017-01-16 11:15
 # 400  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сумно. Складається враження що наші тренери по стрільбі(якщо такі є) просто не знають як ставити стрільбу спортсменам на високому пульсі, усі наші "швидкі" мають тотожні проблеми. Що Валя з Яною(в часи коли вони були серед найшвидших), що Юля зараз. Ті хто вважають що проблема мине сама собою, прокидайтесь, пів сезону минуло, а ще жодного спринту не було в виконанні Юлі не те що на 0, а хоча б з 1 махом, не менше 2...
2017-01-16 11:18
 # 401  Fat Dooz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Претензій немає ніяких. Просто є нереалізовані очікування вболівальників щодо результатів/прогресу Іри у цьому році. Як на мене - ці очікування (прогресу) були обгрунтованими, у тому числі, враховуючи результати минулого сезону. Як наслідок не зовсім виразна (спортивна) форма Іри викликає питання.
2017-01-16 11:23
 # 402  Fat Dooz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Дуже поверхневий аналіз. Наші швидкі, починаючи із Зубрилової, вміли і вміють поєднувати високу швидкість і гарну стрільбу. А проблеми Яни і Юлі - мають різне походження тому і вирішуватись мають по різному. Про Валю взагалі мовчу, коли це у неї були проблеми зі стрільбою?
2017-01-16 11:26
 # 403  Cherian (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не могут быть все одинаково успешными и талантливыми. Всегда в команде кто-то номер 1 , кто-то номер 2. Посмотрите на себя, разве в вашей профессии не так? Нельзя ждать от всех биатлонистов наивысших результатов . Не думаю, что девочки сознательно не дорабатывают. Надо болеть за своих спортсменов . Всем удачи!

2017-01-16 11:27
 # 404  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fat Dooz
Як наслідок не зовсім виразна (спортивна) форма Іри викликає питання.
Почитайте недавнее интервью Уроша Велепеца на этом сайте. возможно, вопросы отпадут.

Про Валю взагалі мовчу, коли це у неї були проблеми зі стрільбою?
Смотря что считать проблемами. Стрельба 85% по сезону для Вали - очень хороший показатель, которого она добивалась лишь в двух сезонах. А это значит в среднем 1-2 промаха в спринте и 3 - в гонке с четырьмя рубежами. Это - уже проблема, или еще нет?
2017-01-16 11:33
 # 405  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Перечитав більшу частину коментів на цій гілці, де ви тут образи/хамство побачили? На адресу Юлі чи ще когось? За таких результатів нашої команди(зауважу, не слабкої) просто повинні виникати питання та конструктивна критика до ТШ, сервісменів, спортсменів, тощо. Інакше це буде сайт типу секти "підставте назву", де люди незалежно від негативних результатів, відсутності досягнень і всіх інших негараздів, будуть славити "верхівку(ТШ, с-ів"
От після чоловічої гонки переслідування були нарікання на роботу лиж, що, хтось може чим образив/нахамив нашим сервісменам? Ні. Трошки критики за роботу лиж, але скажіть, хіба не заслужено?.
І так, в свій час не мало сидів на фан-сайтах закордонних команд(здебільшого АПЛ), повірте, до наших спортсменів на Біатлон.ком.уа чи не як до святих ставляться, в порівнянні з тими ж фан-сайтами. Навіть Зміючка до Бондар.
2017-01-16 11:41
 # 406  Irynawm (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
До статусу лідерів також потрібно звикнути і не хвилюватись мабуть саме це завадило. Помилки будуть враховані. Вірю далі буде краще!!!
2017-01-16 11:46
 # 407  Fat Dooz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
По Валі, як на мене, оцінювати її виступ у цьому сезоні поки що зарано (а можливо і взагалі не буде сенсу, враховуючи, що підготовку вона у повному об'ємі не проходила). А у післяолімпійський сезон, коли Валя була лідером, і нормально готувалася до сезону, я особисто не бачу у неї проблем зі стрільбою.
Щодо Іри, коментар нашого ТШ я читав, і як сказав вище претензій до її виступів не маю. Але чисто суб'єктивно, сподівався на більше.
2017-01-16 11:51
 # 408  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Сумно. Складається враження що наші тренери по стрільбі(якщо такі є) просто не знають як ставити стрільбу спортсменам на високому пульсі
Можливо, певна рація у цьому судженні є, адже на користь нього промовляє і той факт, що Олена, м'яко кажучи, не форсує швидкість на усіх колах, крім останнього.
2017-01-16 11:58
 # 409  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fat Dooz
Дуже поверхневий аналіз. Наші швидкі, починаючи із Зубрилової, вміли і вміють поєднувати високу швидкість і гарну стрільбу. А проблеми Яни і Юлі - мають різне походження тому і вирішуватись мають по різному. Про Валю взагалі мовчу, коли це у неї були проблеми зі стрільбою?
Наші "швидкі" починаючи від Зубрилової, це хто? Петрова хіба що нормально стріляла й бігала(в основному на ЧМ), і Підгрушна 1 сезон, на цьому все.
Єфремова - жахіття на стрільбищі, Валя довгий час стріляла на рівні 80% влучності(+-2%), в спринтах лише 1 сезон(14-15) стріляла влучно, все інше - 80% і аж до 70%, за Яну промовчу, там просто не навчили, в Джими теж як прорізалась швидкість показник вже нижче 80%. Можливо я когось з "швидких" (до 5 сек відставання на 1 км) пропустив, нагадайте?
2017-01-16 11:58
 # 410  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
За таких результатів нашої команди(зауважу, не слабкої) просто повинні виникати питання та конструктивна критика до ТШ, сервісменів, спортсменів, тощо.
Спасибо, что Вы употребили слово "конструктивная". Это правильно. Теперь давайте разберемся, что оно должно значить в контексте высказываний болельщиков.
Какие рациональные предложения по подготовке спортсменов болельщики могут высказать тренерскому штабу? Ведь конструктивность предполагает компетентность, не так ли? Или высказывания типа "Коли вже Джима почне стріляти?" - образец конструктивной критики?
2017-01-16 12:04
 # 411  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
я не помню за последнее время а было ли (может пропустил или было, но очень давно) интервью с представителями сервисной группы, людьми отвечающими за оружие и стрельбу, медпредставителем (было что-то на просторах иннета когда мельдоний шагал по стране). Может там "зрада", а мы на спортсменов бочки катим)
Возможно многи вопросы отпали бы сами собой...
2017-01-16 12:17
 # 412  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Спасибо, что Вы употребили слово "конструктивная". Это правильно. Теперь давайте разберемся, что оно должно значить в контексте высказываний болельщиков.
Какие рациональные предложения по подготовке спортсменов болельщики могут высказать тренерскому штабу? Ведь конструктивность предполагает компетентность, не так ли? Или высказывания типа "Коли вже Джима почне стріляти?" - образец конструктивной критики?

Ваша правда, в такому випадку необхідно просто закрити тут коментарі, реєстрацію зробити можливою лише при наявності досвіду зсередини, себто спортсменам-тренерам, діючим чи колишнім, тоді в мене виникає питання, ви на цій гілці писали що сайт створено вболівальниками для вболівальників, але ж вболівальники не компетентні, без досвіду,
Тому й такі коментарі мають право на життя, хоча в них і немає жодного конструктиву.
2017-01-16 12:24
 # 413  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Вот тут я с вами согласен, а с 2 Lissa вами нет.
Хейтеры и глупые люди будут всегда и везде, и они будут при хороших результатах и при плохих. Тут уж для кого вы выступаете, если для себя другой вопрос. Но большинство на этом сайте поддерживает спортсменов, и очень редко подвергает хамству и ругани.
А о тех о ком вы написали, им вообще пофиг до того что вы тут их хаете в комментариях.

2 Eugen
Ну я ж давал советы по том кого и когда нужно привлекать на КМ) И говорил что будет провал в высоких результатах. Чем не конструктив?) И сейчас же не хаю за ошибки прошлых лет, а наоборот стараюсь молодёжь поддерживать)
2017-01-16 12:29
 # 414  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa 398
Просто неїстово плюсую!)))
У нас тут формується бойовий кулак))))
Не суть відмітився хтось чи ні, але всім дякую, хто флеш-моб підтримав відкрито. чи для себе просто в душі)))
Я Вас теж записую)))))
А якщо серйозно, чим більше вболівальників зі стажем і певним авторитетом на сайті висловляться і підтримають позицію -
"Спортсмени -люди. Давайте ставитися до них так, як хотіли б щоб ставилися до нас наші ДРУЗІ" тим краще буде і дя українського біатлону в цілому".
Ще раз всім дякую.
Запис триває, якщо що)))
2017-01-16 12:31
 # 415  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Не будет такого никогда что вы хотите. Разве что закрыть сайт и оставить возможность 10-15 людям комментировать.
2017-01-16 12:37
 # 416  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
я не помню за последнее время а было ли (может пропустил или было, но очень давно) интервью с представителями сервисной группы, людьми отвечающими за оружие и стрельбу, медпредставителем
Если мне не изменяет память, такое интервью на сайте за все время было только одно - Маша Осолодкина интервьюировала. Уже не помню, с кем точно. (Руденчик?) Вынужден признаться, что у меня не хватает знаний, чтобы сделать такое интервью интересным, а делать банальщину не хочется. Нужны выезды и живое общение, вникание в процесс. Я же практически не выезжаю. Потому пока обещать таких интервью не могу.
2017-01-16 12:41
 # 417  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
тоді в мене виникає питання, ви на цій гілці писали що сайт створено вболівальниками для вболівальників, але ж вболівальники не компетентні, без досвіду,
Так может, тогда ограничиться тем, чем положено болельщику - болеть за своих? Это не исключает дискуссий между болельщиками. Но именно - между равноправными участниками обсуждений - дилетантами (к каковым и себя причисляю, чтоб не обижались ;)). Без советов тренерам или тем более - требований чего-то от них или спортсменов.
Тому й такі коментарі мають право на життя, хоча в них і немає жодного конструктиву.
Вы сами себе противоречите. Говорили до того о конструктивной критике, потому я и отреагировал. Если бы сразу речь шла о "просто поговорить", я бы прошел мимо ))
2017-01-16 12:43
 # 418  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тут уже об этом писали, но похоже, в море негатива этот коммент адекватного болельщика потерялся, поэтому придется повторить.!
Один, с позволения сказать, "дописувач" на коммент о том, что Юлечка у нас олимпийская чемпионка свысока написал "всего лишь в эстафете"
Во-первых, хочется посоветовать этому доброжелателю подняться с дивана и стать олимпийским чемпионом "хотя бы в эстафете" - у нас же зимних олимпийских чемпионов таких пруд пруди - Лена, Вита, Валя, Юля да Оксана Баюл почти 20 лет назад - за 25 лет огромадное количество - можно и пренебрежительно отозваться "всего лишь"
Но, если отвлечься от хамства и наглости такого утверждения, то кое-что можно прояснить.
Все это время Юлечка была "крепким эстафетным бойцом", "надежным поставщиком очков в КН" и так далее, классной биатлонисткой второго эшелона один раз за карьеру добравшейся до личного подиума и часто заезжающей в топ-10. Она все время была в тени то Лены, то Вали, то Виты. И все потому, что при хорошей стрельбе скорость у нее была, скажем так, средненькая.
И так могла и пробегать себе - и почивать на лаврах олимпийской чемпионки.
Но она решила по другому. Ей хочется другого (а уж мне как хочется - не передать :) ) Она хочет стать биатлонисткой топ-уровня - "Классом, супер-элитой мирового биатлона"
Приложив неимоверные усилия на тренировках в этом году она выходит на небывалый уровень скорости (и как для себя, и как для наших биатлонисток в принципе). Поговорите со специалистами - спросите - насколько "просто и элементарно" этого достичь. И, естественно, это огромный риск - эксперименты всегда риск. А риск на то и риск, что может и не оправдаться.
И вот сейчас она эксперементирует - по принципу "а если вот так попробовать".
Естественно, часть этих экспериментов провальные.
Но ведь видно, что человек явно поставил себе цель не быть статистом и только "крепким эстафетчиком" на ОИ.
Так вместо того, чтобы поддержать девочку, тут начинают что-то говорить про "шо у нее в голове творится".
Правильно все у нее в голове творится!
Юлечка - держись - и пусть твоя напряженная работа по превращению "крепкой эстафетчицы" в суперэлитную биатлонистку топ-уровня увенчается успехом!!!
И не обращай внимания на местных, с позволения сказать горе-болельщков.
"Не обращайте внимания, маэстро" (с)
2017-01-16 13:10
 # 419  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
418  Elias
Отут я з тобою згідна на всі 100%.
І надіюсь що цей пошук дасть результат, он Кайсі в 2-х гонках вдалось знайти той баланс між високою швидкістю і влучністю.
2017-01-16 13:12
 # 420  alisok (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
# 418
Ну, ты молодец! Настоящий болельщик! Поддерживаю на все 100.
И лично мне приятно смотреть на Юлю, которая летит по трассе, а не мучается. А со стрельбой все обязательно сложится. Вот с Лешкой иногда получается договориться и со Стойкой скоро найдут общий язык)))

[ 1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (1)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті