Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2021-01-23 17:26 |

Антхольц-2021. Результати чоловічої естафети



Останнім стартом великої біатлонної суботи стала чоловіча естафета на сьомому етапі Кубка світу в Италия Антхольці.
 
Юрай Санітра знову продовжив серію експериментів зі складом чоловічої естафети. На цей раз головним сюрпризом від тренера команди став четвертий етап, який був довірений вчорашньому герою індивідуальної гонки - Антону Дудченко. Таким чином, склад України прийняв класичний вид такої, що «втікає».
 
Але для того, щоб команда могла «втікати», лідери на перших етапах повинні відпрацювати свою частину гонки максимально надійно. І Артем Прима, який повернувся після «відрядження» в Оберхофі на своє «законне» місце стартера, свій етап відпрацював непогано. Мабуть, лише промах останнім патроном на стійці був зайвим, щоб поставити нашому спортсмену за етап «відмінно». Свій етап Артем відпрацював шостим, відставши на 20 секунд від дуету лідерів Норвегія-Німеччина, за яких на стартовому етапі бігли Стурла Легрейд і Ерік Лессер.
  

Серед сюрпризів першого етапу варто відзначити команду Казахстану, в якій Олександр Мухін на передачі естафети був п'ятим. Втім, рівної команди у казахської збірної немає, і на наступних етапах вона відступала назад, опинившись на фініші 17-ю. А єдиною справжньою втратою серед команд-лідерів стала Швеція, в якій Пеппе Фемлінґ заробив три (!) кола штрафу і виявився останнім, 24-м, відстаючи вже більш ніж на три хвилини.
 
На другому етапі в хід гонки втрутилася погода: на стадіон в Антхольці почав опускатися густий туман! Розуміючи, що стрільба в таких умовах в будь-якому випадку виявиться лотереєю, Дмитро Підручний спробував вже на стартових кілометрах хоча б трохи відігратися щодо лідерів. Більш того, стрільбу лежачи наш капітан, на відміну від Йоханнеса Дале, який біг попереду, відпрацював безпомилково і на дистанцію відправився вже четвертим, а за друге коло відіграв останні секунди, що залишилися від відставання і на стійку прийшов в щільній групі лідерів з п'яти команд!
 

Однак така погоня не пройшла даром. Хоча на стійці мазали майже всі, але Підручний зробив це три рази, не без зусиль уникнувши штрафного кола. І до передачі естафети Діма прийшов п'ятим, поступаючись лідерам 28 секунд. Але ще гірше пройшла стійка у норвежців. Йоханнес Дале заробив коло штрафу, і як би не молотив по дистанції третього кола, опинився позаду українця – сьомим, з гандикапом 38 секунд від першого місця.
 
Третій етап української команди викликав, мабуть, найбільші побоювання. Хоча Артем Тищенко вчора заробив перші кубкові очки в сезоні, його швидкісні характеристики поки залишали приводи для хвилювань. Однак побоювання виявилися марними: як для себе, етап Артем відпрацював здорово! Так, за швидкістю він не став лідером, і п'ятірку суперників відпустив досить далеко. Зате на вогневих рубежах допустив лише одну помилку, яку швидко ліквідував запасним патроном і зберіг команду в шістці кращих!
 
Перед останнім етапом наша збірна відставала від дуету лідерів Франція-Німеччина на 69 секунд. Третьою йшла збірна Росії, яка на середині етапу далеко втекла від суперників, проте на стійці Олександр Логінов настріляв коло штрафу і пропустив вперед Сімона Дестьйo і Арнда Пайффера.
 
Однак лідерам необхідно було враховувати «фактор Бьо»! Стартувавши за Норвегію на четвертому етапі Йоханнес свої 18 секунд відставання відіграв за коло - і на лежці влаштувався стріляти по першій установці! Та й саму стрільбу Бьо-молодший провів швидше суперників - і після рубежу Норвегія знову стала лідером!
 
До стійки Йоханнес заробив гандикап в 13 секунд - так, щоб мати право на одну помилку. Рівно стільки норвежець і дозволив собі на стійці. Але Емільєн Жаклен, який біг позаду, закрив усі мішені чисто і на виході зі стрільбища відставав від суперника менше ніж на чотири секунди!
 
Чи можна відіграти чотири секунди у Йоханнеса Бьо? Запитайте у чемпіона світу в переслідуванні, який перемагав в Антхольці! Жаклен вже через півкілометра був прямо за спиною у норвежця! Мало того - на невеликому підйомі перед фінішем француз обійшов суперника! І далі залишалося просто грамотно відпрацювати останні метри щасливого для себе стадіону - конфігурація підходу до фінішної прямої тут така, що обійти суперника після виходу з останнього віражу вже майже неможливо. Французи знову залишають Норвегію без золота естафети!
 
Саме за таким же сценарієм протікала боротьба за бронзу. Бенедикт Долль усе останнє коло диктував темп і тягнув на собі Едуарда Латипова, але на тому ж підйомі перед фінішем росіянин прискорився, обійшов суперника, а на віражі грамотно «зачинив хвіртку».
 
Для Антона Дудченко цей уїк-енд - велике випробування. З урахуванням недільної гонки, три старти за три дні, причому з трьох гонок - дві найдовших: індивідуалка і мас-старт. У суперниках нашого 24-річного біатлоніста зі старту були швидкісний австрієць Юліан Еберхард і фін Оллі Хііденсало. У цій трійці Антон виявився найменш щасливим. Хоча, відстрілявся б він так само безпомилково, як вчора, наша команда цілком могла залишитися шостою. Але два промахи на стійці змусили українця відпустити вперед Еберхарда, а самому на останньому колі «рубатися» з фіном. Хііденсало в цій дуелі виявився трохи свіжішим.
 
У підсумку наша команда стала восьмою. Після потрапляння в топ-6 в Оберхофі - невеликий крок назад, але напередодні чемпіонату світу Юрай Санітра спробував максимально використовувати гонки для експериментів зі складом. Будемо сподіватися, в Поклюці він вибере варіант, який виявиться найщасливішим.
 
Ну, а завтра, в останній день сьомого етапу Кубка світу, в Антхольці пройдуть жіноча естафета і чоловічий мас-старт.


Естафета. Чоловіки
1. Франция Франція (0+9)  1:14:25,8
2. Норвегия Норвегія (1+9)  +0,8
3. Россия Росія (1+7)  +50,8
4. Германия Німеччина(0+6)  +54,4
5. Италия Італія (0+7)  +1:55,1
6. Австрия Австрія (0+10)  +2:19,0
...
8. Украина Україна (0+8)  +2:36,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновленный рейтинг Кубка націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам

Фото - Christian Manzoni / IBU


Коментарі (Всього: 151)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2021-01-23 19:08
 # 91  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 valeriya0606
У меня не было сомнений что именно Жаклен выйграет финиш.
С какого момента для Вас начался финиш?
2021-01-23 19:10
 # 92  Андрей аналитик Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 86 Doc. (Киев)
Ну Бьона на этом этапе вообще феерит. Не промахнись вчера 1 раз был бы в призах.
И что касается Бё-Жаклен. В целом по скорости сегодня норвежец был лучше. Но на первом круге он выложился догоняя кто впереди был. Потому сил на финиш осталочь чуть меньше.
2021-01-23 19:11
 # 93  remark (Червоноград) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так кумедно читати людей, які не задоволені 8-м місцем)))
Напевно, ви забули, як до оберговської естафети ми мріяли про 10-ку))))
2021-01-23 19:11
 # 94  Dimon15 (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нормально в принципе, но можно было и лучше.
2021-01-23 19:12
 # 95  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Неинтересно, предсказуемая развязка, Жаклен лучший финишер сейчас, интересно было бы с наколотым из рашистиии их дуэль посмотреть.
А в чем интерес, ну если Жаклен лучший финишер сейчас, ?
2021-01-23 19:16
 # 96  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Согласна со многими.Гонка норм,но без азарта.
Прима и Дима пробежали хуже,чем ожидалось.Тищенко лучше,чем ожидалось,Дудченко ,как ожидалось.
Всякое бывает.Я про состояние спортсменов и многое другое,но этот расклад мне не зашел.
Финишером надо ставить Диму.Он самый быстрый и способен отыграть пару мест у не-лидеров.Это очки в КН,а они важны и нужны.
На 1 я бы ставила Дудченко.Он хорошо стреляет и не так сливает последний круг.
На 2 бежит Прима.Он уступит лидерам,но не сильно отстанет и передаст в борьбе.Тищенко вменяемо справился с 3 этапом,форма его получше и если будет еще лучше,то его проигрыш на последнем круге не станет катастрофой.Опять же,важно быть в группе и за кем-то цепляться. Да и стрельба у него самая надежная из всех.Он старше Антона и нервы крепче.На ЧМ это может быть очень важным фактором.
Нам нельзя плохо стрелять.Сегодня шведы так и не вылезли.Хотя я надеялась.
Те же норги и россияне выползают.
2021-01-23 19:16
 # 97  ashadnyh Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Естафета склалася непогано. що не сподобалось, це останнє коло Тищенко. Дудченко по швидкості поступається лідерам. які бігли на останньому етапі.
2021-01-23 19:17
 # 98  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Немцы сейчас не те, не бойцы(((
В смысле? Долл отлично боролся, но просто не смог.
2021-01-23 19:18
 # 99  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Так Ваш братишка, любезный, под действием чуток чего то тож хорош на финише( финишем будем считать последние метров 500, при условии, клатча, то есть оба ноздря в ноздрю)
2021-01-23 19:18
 # 100  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Андрей аналитик
Да уж.Все как-то забыли,сколько отыграл Бе.Он железный что ли?
Эмиль молод и быстр.Он достойный соперник всем и Бе в том числе.
Очень жаль немцев.Весь сезон у них ужас-ужасный.
2021-01-23 19:20
 # 101  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
братишка,
Это кто?
2021-01-23 19:22
 # 102  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А в чем интерес, ну если
2 lionbiathlon
Все Вы правильно поняли, если задали этот вопрос
2021-01-23 19:23
 # 103  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Все Вы правильно поняли, если задали этот вопрос
Братишка то почему?
2021-01-23 19:23
 # 104  Doc. (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Андрей аналитик
И что касается Бё-Жаклен.
Я об этой парочке ничего не писал)
По поводу Бьона соглашусь, что он феерит по сравнению с самим собой на предыдущих этапах. В индивидуалке он так высоко был благодаря почти чистой стрельбе, ход у него был аж 39 на уровне не самого быстрого Крупчика
2021-01-23 19:28
 # 105  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Ваши симпатии, скажу скромно, к "братскому" народу известны на этом сайте) Хотя уважаю Вас за понимание и любовь к биатлону
2021-01-23 19:34
 # 106  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нам нельзя плохо стрелять.

Это самое главное.
Были бы сегодня с 0+4, как в предыдущей ЭГ, заняли бы то же 6-е место.
И с любой расстановкой это наш максимум. имхо.
2021-01-23 19:37
 # 107  valeriya0606 (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
С какого момента для Вас начался финиш?
с начала последнего круга, сразу после стрельбы. уже тогда было ясно что Жаклен выйграет.
2021-01-23 19:37
 # 108  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Ваши симпатии, скажу скромно, к "братскому" народу известны на этом сайте)
Это к какому? Напишите конкретно.
2021-01-23 19:43
 # 109  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Те, кого лишили половины медалей за повальный допинг на ои 2014 и запретили флаг на много лет вперёд сейчас
2021-01-23 19:43
 # 110  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
0+2
2021-01-23 19:44
 # 111  Diadia Tolia Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Молодці хлопці!!!
2021-01-23 19:50
 # 112  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нормальная получилась эстафета. Очень рабочая, я бы сказала. Расскажу о своих личных впечатлениях.

Позитивно порадовал Артем Тищенко. Он немного добавил ходом. И обе стрельбы прошел стабильно. Да, не 10 из 10, но ненамного хуже. Вопреки ожиданиям многих, свой этап он смело может занести в актив.

Антон отработал лучше, чем я ожидала. Все-таки, двадцатка - это двадцатка. Вчера на нее ушло очень-очень много сил и эмоций. Он молодец, что вообще сумел собраться на финишный этап.

Дима ходом хорош. Один из немногих наших, кто может хоть эпизодически бороться на первых ролях. Что там было на стойке, пусть с Юраем сами разбираются. В чате разные предположения были (мы, как я понимаю, все разные картинки смотрели). Главное, чтобы с оружием было все в порядке.

Артем Прима отработал отличный этап. Перед стойкой, по моему мнению, проиграл тактически, таща на себе пелетон. Ну да тут главлное, чтобы любая ошибка - в науку.

В общем, сегодня наша команда выступила почти по своим возможностям. Чуть-чуть за счет резерва можно было доработать. Но немного.
По стрельбе, немецкий канал показывал, что на стадионе эпизодически был туман. И в первой половине, плюс ко всему, немного снежило. Мелким таким снежком с боковым ветром. Не самые приятные условия для стрельбы. И, в общем, не сильно комфортные условия.


2021-01-23 19:52
 # 113  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Те, кого лишили половины медалей за повальный допинг на ои 2014 и запретили флаг на много лет вперёд сейчас
Забавно мне о себе такое слушать. ) А в России меня все русофобом считают.) Хотел добавить: я вообще очень плохо отношусь к народу, почти любому.
Да, и на всякий случай: у меня сестры живут в России, а все братья живут в Украине.
И мне не приходит в голову посторонних людей именовать братишками.
под действием чуток чего то тож хорош на финише
С чего такая уверенность, если речь о Латыпове?

2021-01-23 19:56
 # 114  elz (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vedmak277
Дудченко слил больше ногами, если что
2021-01-23 20:00
 # 115  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
С чего такая уверенность, если речь о Латыпове?
Это всего лишь человек этой системы, фамилия не так важна, они себе сами клеймо но много лет поставили, хотя парень явный финишер от природы
2021-01-23 20:06
 # 116  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
Это всего лишь человек этой системы, фамилия не так важна,
Согласен, но это все равно нужно доказывать.
они себе сами клеймо но много лет поставили,
Почти согласен.
хотя парень явный финишер от природы
Я его финиш вижу второй раз в жизни. Легрейд не является критерием, а Долл очень устал + лыжи у Латыпова, как мне показалось, ехали лучше германских.
2021-01-23 20:09
 # 117  Gal4onok Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У Йоханнеса Бе финишный круг никогда не был сильной стороной, он сам об этом не один раз говорил. Кроме того, нет в нем той взрывной резкости на финише, которой обладали Свендсен, Ланди в свои лучшие годы, поэтому всегда старается убежать, сделать комфортный задел.

Думаю, если бы имели атлета типа Йохи, то нам его победы не надоели бы:))
2021-01-23 20:11
 # 118  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я соглашусь с первой частью Вашего анализа по поводу гонки.Дима и Прима выступили чуть хуже,Артём и Антон чуть лучше.Посему всем я поставил одинаковую оценку "хорошо".
А вот с вариантом расстаноки не согласен.Считаю сегодняшний вариант на сейчас наиболее оптимальнам.Предыдущий сработал потому,что Дима провёл феноминальный этап,ну и 0+2,это круто.Ваш вариант имеет место в случае борьбы за ТОП-5,когда уровень ребят будет гораздо выше(я про Артёмов и Антона).Дима сегодня имел возможность ральной борьбы за промежуточное первое место с топовыми странами.А иногда выходить на четвёртый этап и практически ничего не решать-это бездарное использование реальных возможностей спортсмена.
2021-01-23 20:18
 # 119  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
заходим в профиль Йоси. Опускаемся на таблицу скорости в сезоне. Вводим Жаклена. И ... Скорость Бешки весь этот сезон прилично выше Эмильена. Во всех гонках сезон
2 Lissa
Спасибо за поддержку. Но господин max1983 утверждает, что это не аргумент, и что Йоханнес был обречен (с какой-то радости) :)
2021-01-23 20:21
 # 120  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Йоханнес никогда не был супер финишером. Он может держать высокий темп по всей дистанции, но на финишный рывок его часто не хватает. А Жаклен уж в чем чем, но в финише очень хорош. Возможно, даже самый лучший финишер мира сейчас.
2 valeriya0606
Я и не спорю - но кто мешал Йоханнесу скинуть Жакелена ранее - когда он держал, как Вы пишите, высокую среднюю скорость по дистанции?
Именно то, что Жаклен из последних сил удержался - а финишер он хороший, кто спорит!

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Віталія Мандзина! (8)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики