Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2021-02-27 16:05 |

ЮЧС 2021. Результати індивідуальної гонки у юнаків


Стартовий день юніорського чемпіонату світу в Австрия Обертілліасі завершився індивідуальною гонкою у юнаків, в якій на старт вийшло 112 учасника, а українські спортсмени показали ряд обнадійливих результатів.
 
Кращим в команді став Віталій Мандзин, який, незважаючи на чотири промахи, зумів продемонструвати відносно непоганий хід по дистанції і фінішувати на 20-й позиції - друге для нашої збірної потрапляння в топ-двадцятку у перший змагальний день чемпіонату. Поруч з Віталієм, на 22-му місці, першу гонку чемпіонату завершив Марк Козак, який став сьогодні найкращим снайпером серед наших юнаків - три промахи.
 
У першій половині гонки непоганий результат показував і Степан Кінаш, що стартував в останній групі з розрахунком на підморожування траси. Але три промахи на третьому рубежі не дозволили йому скласти компанію партнерам по збірній на підступах до двадцятки кращих - 53-й. Нарешті, для четвертого учасника нашої команди Владислава Чихаря це був дебют на міжнародній арені. В індивідуальній гонці Влад запам'ятався кращим серед всіх учасників часом швидкострільності і самовідданою боротьбою на останньому колі, де він відіграв дві позиції. Але вісім промахів на рубежах залишили нашого спортсмена лише на 56-му рядку фінішного протоколу.
 
Чемпіоном же став росіянин Денис Іродов - єдиний із претендентів на медалі, хто пройшов чисто останній вогневий рубіж і за рахунок точності обійшов кількох суперників, які дозволяли собі помилки. Срібло та бронзу на фінішному колі розіграли француз Едгар Жені і австрієць Леон Кінесбергер, що стартували в хвилині один від одного. Жені, що мав на один промах більше, дистанцію заключних кілометрів йшов за графіком Кінесбергера, і це допомогло йому випередити на фініші суперника на 0,3 секунди! Срібло у Франції, бронза - у Австрії.
 
Фото - Reichert/IBU

Завтра в Обертілліасі продовжиться розіграш медалей в індивідуальній гонці - на старт вийдуть більш старші спортсмени - юніорки та юніори.

Індивідуальна гонка. Юнаки
1. Россия Денис Іродов (2+0+0+0)  36:35,6
2. Франция Едгар Жені (0+1+0+2)  +32,4
3. Австрия Леон Кінесбергер (0+0+1+1)  +32,7
...
20.  Віталій Мандзин (1+1+2+0)  +2:40,4
22.  Марк Козак (0+2+1+0)  +2:57,3
53.  Степан Кінаш (0+1+3+1)  +5:40,4
56.  Владислав Чихар (1+3+2+2)  +5:56,5

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут


Коментарі (Всього: 39)

[ 1, 2 ]

2021-02-27 16:08
 # 1  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І зовсім у хлопців не краще ніж у дівчат. Як хтось тут пророкував.
2021-02-27 16:11
 # 2  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І не розумію нащо хвалитися і ставити задачу, що виграєш всі гонки, якщо не готовий до цього. Ні швидкістю, ні стрільбою.
2021-02-27 16:22
 # 3  Атомiк Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да ,языком плескать молодой человек может не слабо
2021-02-27 16:30
 # 4  Anna (Черкассы) (Черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нормально выступили, стрельба последнее время не наш конёк, но ходом без провала.
Удачи в следующих гонках, дальше будет лучше.
P.S. Как показала практика, лучше никому не давать интервью перед гонками.
Как-то это мешает результату+критика неуместная на сайте получается.
Степан ставит хорошие и правильные цели- « Плох тот солдат, который не мечтает стать генералом».
2021-02-27 16:30
 # 5  ruge Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да ,языком плескать молодой человек может не слабо
А кто что говорил?
2021-02-27 16:33
 # 6  Тарас Lviv (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кемпбел Райт—відкриття сезону!
Хороші перспективи у хлопця
2021-02-27 16:33
 # 7  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Anna (Черкассы)
Как показала практика, лучше никому не давать интервью перед гонками
Погоджуюсь) навіть не стільки із-за того, що результат потім не той, а для уникнення саме подібних коментарів як вище)
2021-02-27 16:35
 # 8  Атомiк Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ruge
Последние интервью Степана на этом сайте
2021-02-27 16:36
 # 9  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
І зовсім у хлопців не краще ніж у дівчат. Як хтось тут пророкував.
Все же получше, чем у девушек. Нет категорического проигрыша ходом, были в борьбе.
А вот загадка кого заменить в составе на спринт. Кришталь ведь не зря приехал. Чирах вроде бы ниже всех, но за него лучшая среди 112 скорострельность и 2-й ход среди наших. А заявленный лидер Кинаш проиграл ему на стрельбе 42 секунды, а ходом -1.13.
Виталий - лучший, Тарас самый стабильный.
Загадка. А перед эстафетой надо всех посмотреть, ведь самые реальные шансы для наших именно в эстафете, как обычно...
2021-02-27 16:41
 # 10  Юкк (Запорож.обл.г.Мелитополь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Последние интервью Степана на этом сайте

Та господь с вами. Не дай бог, чтоб последние.
2021-02-27 16:44
 # 11  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Думается, что лишним будет Чихар, все-таки 60% точности для эстафеты маловато (и ни одного "чистого" рубежа), а при совсем не быстром ходе ребят еще и на круги идти...
Степа, конечно, стал мишенью для критики из-за интервью, но пусть привыкает к "ласке и вниманию" родных болельщиков :)))
2021-02-27 16:47
 # 12  Mykolka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А чому австрійця Кайнесбергером обізвали? Його прізвище пишеться KIENESBERGER, що німецькою читається Кінесбергер. Буквосполучення "ІЕ" читається як "І". Якби було навпаки "ЕІ" тоді б читалось "АЙ" )
2021-02-27 16:48
 # 13  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І не розумію нащо хвалитися і ставити задачу, що виграєш всі гонки, якщо не готовий до цього. Ні швидкістю, ні стрільбою.
2 Шпіон
ну если уже малолеток чехвостить за амбиции, то это то дно, откуда постучали болельщики
2021-02-27 16:50
 # 14  Mykolka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fan_of_biathlon
В естафеті буде двоє зайвих, бо в цьому віці естафету біжать лише троє
2021-02-27 16:54
 # 15  Mykolka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
нащо ставити задачу, що виграєш всі гонки
Ви точно вболівальник? Хіба не перемога у гонці, має бути задачею кожного спортсмена? Чи для Вас краще буде, коли наші спортсмени ставитимуть задачу не бути останнім, або просто добігти до фінішу?
2021-02-27 16:57
 # 16  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Степан ставит хорошие и правильные цели- « Плох тот солдат, который не мечтает стать генералом».
2 Anna (Черкассы)
Прямо с языка сняли. Тоже хотела написать, что если не ставить себе высоких целей, то и на старт можно не выходить.

А вообще, ИМХО, нашим соревновательной практики все же немного не хватает.
2021-02-27 16:59
 # 17  cooper (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
ну если уже малолеток чехвостить за амбиции
Згоден, амбіції важливі. Але Степан ходом програв молодшому Віталію десь 2:15. За базар нада атвєчать! ;)
2021-02-27 17:02
 # 18  Gal4onok Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
2 Атомiк
Хочу виграти та виграю - різні речі. Було б дивно, якщо б не хотів:)
2021-02-27 17:04
 # 19  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
То не дно. Просто він має розуміти, що він не на ЮЧУ, щоб ставити собі задачу виграти всі гонки. Та й навіть на ЮЧУ нема гарантії, що виграєш все. Самовпевненість - дуже погана риса. І часто за неї карають. Можна було б просто сказати про всі фініші у ТОП-10. Так ні - берем по максимуму. А багато вболівальників це сприйняли серйозно (суджу по коментарях в Фейсбуку). Ніби наші настільки готові. А тепер що? Розбиті ілюзії?
2021-02-27 17:09
 # 20  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
Розбиті ілюзії?

Вам не здається, що ілюзії про те, що наші всіх порвуть на цьому ЧС це проблеми вболівальників, які кожне слово сприймають буквально, ще й дофантазовують?)
2021-02-27 17:11
 # 21  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mykolka
Точно. Ще з часів Зубрилової. Але такі завдання спортсмен має ставити сам для себе, а не оголошувати в пресі. А раптом не вийде. Що тоді? Давати задню?
І нашим бажаю тільки перемог. Щоб завжди займали цілі подіуми на всіх рівнях і в всіх вікових категоріях
2021-02-27 17:15
 # 22  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 al_shdw
Якби ж то були фантазії. Там все чітко було сказано. Особисто в мене ілюзій нема. Реально оцінюю нашу силу. Медалі будуть щастям.
Чого нам всім щиро бажаю.
2021-02-27 17:18
 # 23  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
А тепер що? Розбиті ілюзії?
Так это - не проблема Степана, а вопрос психологической устойчивости у тех, кто рождал и разбивал иллюзии )
2021-02-27 17:19
 # 24  Mykolka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
Тоді порада. Краще читайте коментарі на цьому сайті, а не у фейсбуці, бо там часто пишуть не вболівальники, а "глоріхантери", які за біатлоном слідкують лише під час головних стартів і не здатні адекватно оцінити перспективи наших спортсменів
2021-02-27 17:26
 # 25  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
Фантазії, це у фразі "Ціль на чемпіонат світу? Хочу виграти всі найвищі нагороди і ставлю програму максимум" побачити не бажання, а "всіх порву 100%". Все ж Степану тільки 18 років і він не навчений гірким досвідом, що в його коментарі побачать не те, що він настроєний на боротьбу, а хизування і самовпевненість. Тому повторюсь, ілюзії вболівальників це їх проблеми)
2021-02-27 17:28
 # 26  justa7 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Кращим в команді став Віталій Мандзин, який, незважаючи на чотири промахи, зумів продемонструвати відносно непоганий хід по дистанції " ?????
Зачем такое писать??? 36-е время и 2.33.7 отставания!!! Это уже "відносно непоганий хід"??? Куда мы катимся??? Скоро будем радоваться, что не последние?? Плохо выступили - так и пишите. Выступили хорошо - дружно похвалим!
2021-02-27 17:33
 # 27  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Mykolka
Я Степана абсолютно ні в чому не звинувачую. Погані виступи бувають у всіх. Можливо, що він навіть переможе у всіх решта гонках. Я тільки пишу про те, що задачі треба ставити перед собою і можливо тренером, а для преси треба давати інтерв"ю більш розпливчасто))). Бо коли раптом не буде результату - це буде більше схоже на нічим не підкріплену самовпевненість. Приблизно таке ж можна сказати і про Й.Бьо на цьогорічному ЧС.
2021-02-27 17:46
 # 28  Mykolka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 justa7
36-е время и 2.33.7 отставания!!! Это уже "відносно непоганий хід"??? Куда мы катимся???
Ну знаєте, син олімпійського чемпіона Турина з лижних гонок Піллер Котрер теж програв 1.54.3 новозеландцю, який майже усім мінімум по 1 хвилині привіз
2021-02-27 17:48
 # 29  justa7 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 28  Mykolka   
<span style="background-color: #66FF99;">2 justa7

36-е время и 2.33.7 отставания!!! Это уже "відносно непоганий хід"??? Куда мы катимся???
Ну знаєте, син олімпійського чемпіона Турина з лижних гонок Піллер Котрер теж програв 1.54.3 новозеландцю,

И что? Он тоже плохо выступил.
2021-02-27 17:57
 # 30  Mykolka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 justa7
Так я ж пишу, що новозеландцю 103 біатлоніста із 110 програли ХВИЛИНУ і більше. Ще двоє 50+ секунд. Хто тоді виступив добре?

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Віталія Мандзина! (8)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики