Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2016-12-11 20:07 |

IBU розслідуватиме дані з доповіді Макларена


Міжнародний союз біатлоністів створить робочу групу з розслідування даних, наведених в доповіді Річарда Макларена. До неї увійдуть юристи та анти-допінгові експерти.

Нагадаємо, що в п'ятницю в Лондоні була представлена друга частина доповіді про масштабну програму з підміни позитивних допінг-проб з боку Росії. На жаль, торкнуться вони і біатлону. Результат нашого невеликого розслідування на підставі наданих доказів можна прочитати за цим посиланням (коментар 134).


Коментарі (Всього: 163)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2016-12-15 13:28
 # 151  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
А, ответ таки был
Добре що Ви це визнали, хоч далі пішли чергові розмови про жовту пресу і мою неправоту, ну власне до того, що я завше не правий в дисусіях із прихильниками непогрешимості ВАДА вже звик)))
Власне і я думав, що мы это уже проехали, хоть Вы и не признали своей неправоты. про Ваші посиланнячка, бо теж дав чітку відповідь в розумінні, що якщо ВИ не кращий спортивний юрист галактики, то буду вірити словам Хвостика (бо це її "ДІЛО" "СПРАВА" в розумінні юриспруденції і мабуть вона і з юристами на контакті була), а не Вашим посиланнячкам, бо їх можна дуже багато надавати, а не дати лише одне і від цього зміниться весь розклад. Но то такЕ))))
Головне, що визнали, що на пряме питання Это Вы сами придумали? я відповідь дав.
Тому не можу не порадІти, що після 5 сторінок дискусій))) нарешті почув відповідь на моє.
Якщо я правильно зрозумів
#самивиноваты означає, що ВАДА не винна.
Прекрасно. Дякую.
Це позиція.
Позиція, яка підтверджує всі мої підозри.
Орднунгізм - це секта (не в обіду будь ласка, ми ж порозумілисяв цьому питанні. Без смайликів).
Його підрозділ ВАДАфанія - секта тоталітарна ))))
Ніяка вина не буде визнана.
Навіть якщо приймали навіть ва-а-а-а-аще влітку(!) до оголошення наступної осени (!) заборони з наступного (!) Нового року - все одно винні. Бо вона свята.
Питань більше не маю))))

Если исследование показало, что это допинг
А судьи кто?. Якщо не було ПРАВИЛЬНО встановлено термінів, можливо помилилися і по факту. Осознано. чи ні...
Гіпотетично можно так подумати? Думаю так.
Т.е., ВАДА признала свою неправоту во всех этих случаях. Вы ведь это хотели услышать? Так вот оно.
Я рад, що Ви визнали неправоту ВАДА, тільки вона і її партнери не визнали. Ну як наприклад ставитися до того, що люди які ВИПРАВДАНІ, все одно покарані, бо певні їх результати анульовані, ще й на бабки попали?
Потужне визнання, погодьтеся))))
Но все равно эти "безвредные витаминки" остались в списке и являются допингом. Кто попадется - в бан.
Отут погоджуся. Але тому вони в списку, що це допінг(?), чи тому, що комусь так схотілося(?), поки ВСІ дослідження (а їх буде багато) не закінчені залишаються. Та й на далі залишаться теж.
Але в цьому питанні стану з Вами плечем до плеча на захист вашої ВАДА-бАгіні )))) Зараз попався - в бан (якщо термін не визнають в пару років, зараз по слухам вже рік, чекаємо офінфи)

Ну і нарешті переходимо до Вашого питання, на яке після отримання відповіді на своє з радістю відповім для з'ясування мого мировоззрение ))
Я готов підписатися під кожним словом
ОБОСНОВАНИЕ НЕОБХОДИМОСТИ КОДЕКСА ВАДА И
АНТИДОПИНГОВЫХ ПРАВИЛ IBU

хоч і не дуже полюбляю пафос в реалі, ну і чітко знаю що благими навірами вистелена дорога самі знаєте куди...
Але я ніколи не сприйму позицію Жеглова з "Место встречи..." (до речі в книжці він зовсім не душка, а імхо негативний персонаж, в який вкладено дуже багато з того, що я не лЮблю, якщо вчитатися)
Ніколи не сприйму
"Будет сидеть - я сказал".
"И наказаний без вины не бывает"
Саме в нашому земному житті - не сприйму. Як і покарань за 3 колоска...
И віру "у нас невиновных не сажают, органы разберутся" :))))
Тому Ваша позиція в цьому конкретному питанні лише підтвердила всі мої застороги стосовно сучасної ВАДА, вона таки має померти, бо якщо ми виправдовуємо зараз її, отже ми виправдовуємо і три колоска і "ліс рублять - гілки летять"...і "вбивство одного - вбивство, вбиство мільйона - статистика".
Ось таке в мене відстале мировоззрение , і в ногу шагати справді не звик. Тому й не хочу щоб повторилося...
Шкурний інтерес, шо поробиш :)))))) І стосовно борців теж..звичайно))))
Сподіваюся дав відповідь на Ваше питання.
2016-12-15 13:34
 # 152  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Stranger1985
Ні, ну я ж можу гіпотетично припустити що якщо не вистачає в інтернетсрачі визнати неправоту, бо справді мужеством диванный треп в сети не назвеш, то і в реалі ніхто і ніколи не визнає тієї неправоти. Бо в реалі воно важче.
Тому і питав. Людина свою позицію нарешті сказала у відкриту.
До неї в мене більше питань нема, В чому проблема?
Інтелігентно спілкуємося, трохи і підтролюючи один одного)))
2016-12-15 13:46
 # 153  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
там давно нашли, то на внутренних стартах у них был кадр и дисквал уже был по нему.
Не член сборной.
У Макларена вся переписка, в том числе и по уже дисквалифицированным.
2016-12-15 14:16
 # 154  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Прочтите на досуге, интересная статья:
https://www.sports.ru/biathlon/51528910.html
Примерно в то же время Нойнер внезапно засобиралась на выход ))
2016-12-15 14:29
 # 155  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ваші посиланнячка

ВАДА-лист на 2017 и 2016 - http://ru.biathlonworld.com/medical-issues/antidoping/rules
Эфедрин запрещен в период соревнований, максимальная концентрация 10мкг/мл.

Списки с 2011 по 2015 тоже проверил, Если не верите, дам ссылки и на них.
Везде есть тот же препарат, в той же концентрации, в том же разделе.

Решение об отстранении - http://www.old.biathlonworld.com/media/files/medical/IBUKvostenkoFinal.pdf

Пресс-релиз - http://www.old.biathlonworld.com/ru/press-releases.html/do/detail?presse=1344

Найденная концентрация - 15 мкг/мл.
Если и сейчас будет такой анализ - в сад.
То есть, нет такого, что вчера нельзя, а потом можно (как Вы пытались доказать).

Остальное вода, вернее пузыри.

2016-12-15 14:55
 # 156  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
А я вас посиланнячка не просив :))))
І бачите як в яблучко влучив..
буду вірити словам Хвостика (бо це її "ДІЛО" "СПРАВА" в розумінні юриспруденції і мабуть вона і з юристами на контакті була), а не Вашим посиланнячкам, бо їх можна дуже багато надавати (!!!!!!!!!!!!!!!!), а не дати лише одне (!!!!!!!!!!!!!!!!!) і від цього зміниться весь розклад
Почалися посиланнячка, які жодним чином не стосуються ані предмету дискусії, ана моєї відповіді на питання, Чи я сам придумав? :))))
Подайте в суд на Хвостика :)))) Чи Ви продовжуєте звинувачувати мене, що я сам придумав.
Вам і Юра казав, що з ТИХ ЧАСІВ (як і я) пам'ятає, що зміни були.
Вам аби не здатися :))))
І закінчується все після інтелігентної в принципі бЕсіди - водою, і пузирями :))))
Ваш вибір :))))
Таки не вмієте програвати :)))
нет такого, что вчера нельзя, а потом можно
Ви знущаєтеся? :))))))))
Рішення ВАДА стосовно допустимих доз які НЕОДНОРАЗОВО переглядалися це звісно не вчера нельзя, а потом можно
І коли препарати виводили із переліку заборонених теж наукова фантастика))))
Ми виходимо на третій круг. Всі точки розставлені.
Всього найкращого Вам і Вашій улюбленій організації.
Я так зрозумів, що по змісту поста в якому я відповів на Ваше питання стосовно пафосу, у Вас питань нема...
То ж будемо прощатися)))
ЗІ Статтю интересная статья читав, як тільки вийшла.
Я ва-а-а-аще не скажу що все, але багато чого читаю.
Робота така :)))))))
2016-12-15 15:08
 # 157  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы опять возбудились ))

Интересные факты (не знал раньше)
- в 1920гг исследования производных эфедрина привели к синтезу амфетамина и метамфетамина.
- в одном ряду по воздействию на организм приводят следующие стимуляторы: адреналин - эфедрин - метамфетамин - кокаин
- в настоящее время эти вещества используются для лечения нарколепсии и синдрома дефицита внимания (у детей) - привет Байлз ))

то есть, только у нас могли лечить ими кашель. Смутно помню историю, когда наркоманы скупали массово микстуры и их убрали из аптек.

Источник - швейцарская лаборатория по анализу допинга
http://www.doping.chuv.ch/en/lad_home/lad-prestations-laboratoire/lad-prestations-laboratoire-liste-methodes/lad-prestations-laboratoire-liste-methodes-simulants.htm
Кстати, там много веселых картинок и объяснений методик на уровне чайника.
Только не говорите, что Вы все это уже изучили ))
2016-12-15 15:15
 # 158  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
Дуже Вас прошу - здайтеся. Ну вітку читати вже неможливо, тут цілі статті вже:) Я людина вже в роках, уважте:) Ви оперуєте з опонентом різними категоріями доказів, і ніколи не знайдете спільної точки зору.
2016-12-15 15:18
 # 159  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Рішення ВАДА стосовно допустимих доз які НЕОДНОРАЗОВО переглядалися

А можно ссылочку хоть на одно такое решение? По эфедрину конкретно.
Листы с 2011 по 2017 повторяют друг друга.
2016-12-15 15:19
 # 160  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
Сорри, гонку перенесли из-за тумана, меня и понесло ))

2 Джаз
Отбой, я сдаюсь.
2016-12-15 15:20
 # 161  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
Вы опять возбудились ))
Звичайно ж я, це ж у мене з постів вода і пузирі лізуть на загал :))))
І знову ж не вперше, коли сказати нема чого по конкретно сформулбованому питанню :)))
От скажіть, до чого оте, що ви викладаєте, до теми, що ВАДА і її адепти ніколи не визнаЮть своєї неправоти? :))))
Я Вам ща можу викласти посилання про стріхнін (!!!!!!!), який в 50 роках минулого століття використовували повально всі і от тепер знову почали, про шкандаль на Олімпіаді читали сподіваюся?
Це підтвердить, що только у нас могли лечить ?????))))))
Не думаю (с) :))))
Ну йоли-пали, дорослий кажете мужик , жовтенятську зірочку носили)))), Брежнєва бачили :))))
Вам не надоїло публіку розважати? :)))
ЗІ. За це посиланнячко дякую.
Почитаю... на досугє ;)))
2016-12-15 15:22
 # 162  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
Дякую, я Вам це згадаю ще:)
2016-12-15 15:26
 # 163  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
Отбой, я сдаюсь
Ху-у-у-ух :)))))
Я й на нічию згоден. Взагалі як Цой співав
"Я никому не хочу ставить ногу на грудь"
Саме тому ми справді ніколи не знайдете спільної точки зору
Для мене взагалі презумція винуватості то є найстрашніше що видумало людство.
Тому таки нічию оголошу!))

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики