Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-02-09 19:58 |

У фінішному створі


Пропонуємо вашій увазі коментарі учасників і призерів сьогоднішньої змішаної естафети, яка відбулася в австрійському Хохфільцені в рамках чемпіонату світу з біатлону.


Украина Володимир Бринзак

З одного боку, п’яте місце – високе, але якщо б ми не втратили багато на першому етапі, могли б поборотися за медаль. Я особисто вважав, що треба ставити Меркушину. Але в Олени досвід більше, і колективним рішенням довірили Підгрушній перший етап. На жаль, вона досить довго стріляла, ще й використала 4 запасних патрони. 48 секунд на першому етапі в змішаній естафеті – це досить багато. Але в будь-якому випадку - після бою кулаками не махають. Хлопці виступили надійно, Юля теж провела гарну гонку.

Приму ми відселили від інших хлопців. Сподіваємося, що до естафети він одужає. Але ми взяли Ткаленка запасним. Не дай Боже, ще хтось захворіє, і не буде, кого ставити.

У спринті важко буде, конкуренція там шалена. Але день на день не приходиться. Юля може поборотися за медалі, якщо стрілятиме добре, іншим важче буде. Вони все таки зараз не в тому стані, щоб боротися за медалі навіть при чистій стрільбі. Для Кубку націй треба добре виступити і потім готуватися до естафети.

В спринті плануємо виставити Валю, Меркушину, Підгрушну і Юлю, а в індивідуалці та в естафеті може виступити Іра.

Щодо Абрамової, тренер хотів, щоб вона не була запасною, а повноцінно до етапу в Кореї готувалася, але оскільки в Олі немає дозволу вивезти гвинтівку, ми не можемо нікуди вивезти спортсменку, тому вирішили дозаявити її запасною на чемпіонат світу. Може, хтось якусь гонку пропускатиме, тоді з’явиться шанс в Абрамової.

УкраинаСловения Урош Велепець

40 секунд - це не те відставання, яке нас запхнуло в яму. Олена просто не стріляла в ритмі. Коли один раз мажеш, ритм збивається. Але вона до кінця намагалася. Бігла нормально, по трасі відчувала себе добре. Звичайно, ми очікували менше промахів від неї, але ви подивіться на ту ж Пускарчікову, яка друга в світі зі стрільби, і як вона зараз відстріляла ...

У минулому році норвежці були нагорі, а сьогодні - за нами. Це спорт. Коли твоя команда потрапляє в топ-5 на чемпіонаті світу, це означає, що ми працюємо в правильному напрямку.

Юля трохи затягнула перший постріл на стрільбі лежачі, а в стійці прикро, що не пройшов габарит. Але вона виправилася і потрапила в ціль, використавши всього один запасний патрон.

З приводу завтрашнього спринту, скажу, що в першій групі підуть Юля і Настя, в другій - Підгрушна, Валя - в третій. 

П'яте місце в світі - це непоганий результат, але всі хочуть медалі. Ні медалі, і це головне. Але ми будемо далі атакувати подіум. Радує, що наша жіноча команда зараз на 3-му місці в Кубку націй, а чоловіки борються за 5-е.

УкраинаСловакия Юрай Санітра

Думаю, у нашої команди сьогодні були шанси на подіум при оптимальній стрільбі на першому етапі у Олени Підгрушної. Але там ми втратили 49 секунд. А на другому, третьому і четвертому етапах команда проявила себе дуже добре. П'яте місце - гарне при тій конкуренції, яка була в гонці. За нами залишилися норвежці і чехи, у яких традиційно сильні змішані естафети. Особливо відзначу Діму Підручного, який і на стрільбі, і на дистанції показав дуже гарні результати. Я впевнений, що так само добре він повинен виглядати і в наступних стартах.

Що стосується стрільби стоячи Сергія Семенова, то він дуже добре провів перші чотири постріли, а в останньому вийшов габарит на три години. Сергій намагався швидко спрацювати першим запасним, і в разі успіху міг піти третім. Але це - естафета, і зараз вже не має сенсу говорити про те, що могло б бути. Ми можемо сказати тільки, що підсумкове п'яте місце - хороший результат.

Украина Дмитро Підручний

Важко оцінити, чи добре це – посісти 5-е місце. Але ж тут всі команди сильні. Своїм етапом я задоволений, та й взагалі, бути 5-ми на чемпіонаті світу – це досить пристойний результат. Тим паче, ми випередили норвежців, чехів, інші сильні команди. Побачимо, як далі проходитиме чемпіонат.

Перше коло було важким. Все таки два тижні у мене не було стартів, тому важко було починати гонку. Вдалося наздогнати Лідстрема, а після льожки вийшов сам. Старався не збавляти, йшов своїм темпом. По попереднім рокам знав, що на стійці тут важко, адже підхід не дуже зручний. Знав, що якщо з п’яти відстріляюсь, буду на хорошому місці. Я виходив і бачив, що троє спортсменів йдуть за мною. Тому працював до кінця, мене гнали по трасі. На останньому підйомі дотерпів, і вдалося втриматись на п’ятій позиції

Констятин Клименко з Хохфільцену

Германия Ванесса Хінц

На першому колі Марте (Олсбю) задала дуже високий темп. Але, після успішної стрільби лежачи, я зрозуміла, що гонка у мене вийде добре. Два промахи на стійці - це допустимо.

Германия Лаура Далмайер

Не думаю, що ця перемога якось змінить нашу команду. Але, все ж, тепер ми не відчуваємо тиску, і для нас це велике досягнення.




Германия Арнд Пайффер

Незважаючи на мій етап, завжди є, що покращувати. А якщо думати, що ти дієш без помилок, то можна в наступний раз розслабитися і виступити погано. Незважаючи на перемогу, потрібно продовжувати працювати.

Германия Сімон Шемпп

Перша половина останнього кола далася мені важко, я включився на повну. І, хоча мене і наздогнали, на щастя, цього вистачило для золотої медалі. Але в наступній гонці потрібно бігти швидше.



Франция Марі Дорен Абер

Сьогоднішня гонка далася мені нелегко. Сподіваюся, що в подальшому все піде краще. Мені буде дуже складно повторити успіх Холменколлену, подивимося.

Франция Кантен Фійон Майє

Дуже засмучений своєю стріляниною і кругом штрафу. Але це гра, тому задоволений другим місцем.



Франция Мартен Фуркад

Гонка вийшла дуже хорошою. У мене не було шансів наздогнати Сімона, тому я зосередився на своїй гонці, потрібно було перемагати Антона. Сріблом в цій ситуації я задоволений, це хороший початок для чемпіонату світу.



Россия Ольга Подчуфарова

На першому етапі перше коло було дуже швидким, в порівнянні з іншими гонками. Трішечки був тиск через високу швидкість. Стріляла я точно, але через неправильну розкладку по колам, фінішне у мене не вийшло.

Россия Антон Шипулін

Сьогодні була непогана гонка, ми посіли третє місце, і нам цього вже давно не вистачало. Це гарний початок для чемпіонату світу. Щодо фінішної боротьби скажу, що сьогодні був не найкращий приклад з мого боку і, сподіваюся, в наступних гонках я виявлю себе краще.

Щодо не потиску руки Фуркаду на нагородженні. Наша команда велика і дружна сім'я. І коли до однієї людини ставлення не дуже хороше, в даному випадку до Логінова Олександра, то це неповага до всієї команди. Спортсмени повинні чесно боротися на трасі, а не займатися політикою.



Франция Мартен Фуркад

Антон, поясни, що я таке зробив, що ти не потиснув мені руку?

Россия Антон Шипулін

Я думаю, що нам краще поговорити після прес-конференції, тет-а-тет. Можна подивитися передачу естафети і побачити, що зробив Фуркад. І це вже не перший раз, він і до цього постійно нападав словесно на Логінова. Це можна стерпіти раз або два, але не стільки. Це не дуже красиво з боку Фуркада, він звинувачував спортсмена (Логінова) привітавши його з днем ​​народження. Ще раз скажу, у нас велика сім'я, тому зачепивши одного члена нашої команди, це відбивається на всіх. Я попрошу і Мартена, і інших спортсменів більше так не робити, а змагатися чесно.

Франция Мартен Фуркад

Думаю, я теж повинен висловитися. Під час гонки я не зробив нічого неправильного по відношенню до Логінова. Ви розумієте, що, якби я щось таки зробив, то ми б не були зараз на другому місці. Ви повинні знати, що тиждень тому президент СБР попросив IBU вжити щодо мене санкції за твіт про Логінова. Я дуже засмучений, що президент СБР вважає правильним особисто вирішувати, кого зі спортсменів потрібно дискваліфікувати. Більш того, я отримав багато загроз в інтернеті, але мені все одно. І саме тому я пішов з подіуму.

Якщо хтось перестане мене поважати через те, що я борюся за чистий спорт - це його вибір.

Зао матеріалами офіційної прес-конференції.


Коментарі (Всього: 255)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

2017-02-09 23:26
 # 151  Богун Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дивно, що є відвідувачи на сайті, які приймають сторону оккупантів у цьому конфлікті...
манкурти.

PS Фуркаду респект за його особисту позицію.
2017-02-09 23:32
 # 152  1xxx07 (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Молодець, Фуркад! Треба постійно нагадувати "запарєбрікам", хто вони є...
2017-02-09 23:36
 # 153  Анатолий К Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тепер буду називати його наш Мартин. А Шипулін .....ополиз, не хватає духу осудити допінгістів,та й лиже у начальства як вся Рашка у Путлера.
2017-02-09 23:37
 # 154  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Да, блин, не смешно даже.. Не понимаю я..

А что тут понимать, по стопам Панфиловой-Бурдыги. Мало шишек набили, надо больше.
2017-02-09 23:37
 # 155  allochka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да , уж... Русские с первой гонки " показали " себя. Честно говоря , становится стыдно , что когда-то болела за русских. Никакой спортивной культуры и в помине нет. Обычное русское хамство и все вокруг враги.
2017-02-09 23:39
 # 156  Юльчиккк (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
Ну как писала ранее,понимаю и поддерживаю Мартена в его непонимании как после ЭПО спортсмены могут возвращаться в спорт, особенно когда не наказан врач и тренер - это говорит о системе в федерации спорта этой страны.
Но не спортивное поведение на трассе, я не понимаю. Я не говорю что Мартен наехал специально, но его поведение было крайне не понятным для меня
2017-02-09 23:42
 # 157  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
Брынзак уже объяснил почему Оля стала запасной. Из-за проблем с провозом оружия.
И куда ей деваться - только в команду, где хотя бы можно тренироваться со всеми.
А все девочки после Универсиады сами сознались, что они очень устали. И что тащить их на ЧМ ?

Меня не факт присутствия Абрамовой на ЧМ беспокоит, а то что она точно едет дальше с командой на последние этапы КМ, в то время как Журавок-Бондарь-Белкина топают на КИБУ. Понимаете? Эта троица куда более заслужила участвовать на КМ, но это особо не колыхает ТШ. Спортивный принцип? Да кому он сдался. Перспектива? Туда же.
2017-02-09 23:44
 # 158  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Юльчиккк
Геніальних людей інколи важко зрозуміти)))
2017-02-09 23:47
 # 159  maniak (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Юльчиккк
Я не говорю что Мартен наехал специально, но его поведение было крайне не понятным для меня
Мартен, на самом деле, скрытый бадэровец и мстит оккупантом как может.
2017-02-09 23:47
 # 160  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Юльчиккк
Ну это дало шанс женской сборной РФ подняться на 1 ступень, и он как любой болельщик болел за своих

Вы вообще хоть немного плаваете в спорт. журналистике? Это не профессионализм с большой буквы. И я не о радости что своя спортсменка отработала чисто, а то что соперница провалилась.
2017-02-09 23:54
 # 161  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо проблеми з провозом зброї, то як вона на КІБУ провозила зброю? І реально Бринзак забагато дає шансів Олям, Жирним та іншим, а своїм перспективи - 0, або вигризати потрібно.
І ще скажу своє "фе" з вчорашньої церемонії відкриття 4 спортсмени і з них 3-є із "дружньої" Расії.
2017-02-09 23:54
 # 162  Юльчиккк (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
о вспыльчивости и громкости Гу я написала, не оправдываю его, но то что он не адекватно относиться к спортсменам из Украины не согласна, это и было моим посылом.
А теперь всем спокойной ночи, и удачных гонок нашим спортсменам
2017-02-10 00:09
 # 163  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шипулін не вміє розмовляти ні французькою, ні англійською. Про що він там збирався тет-а-тет з Фуркадом розмовляти? Вже нічого крім погроз Фуркаду не може протиставити, отанній глузд Шипулін втратив.
2017-02-10 00:11
 # 164  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 elf76
Мовою жестів))) Але думаю, що на ламаній англійській він може говорити за стільки років щось тай вивчив
2017-02-10 00:21
 # 165  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nikq
Ну и не забываю, что Абрамова у нас тоже со сроком, но здесь немного другая ситуация, мельдоний все принимали
По Абрамовій апеляцію задовільнили. Новина ще у січні була.
2017-02-10 00:22
 # 166  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Мовою жестів))) Але думаю, що на ламаній англійській він може говорити за стільки років щось тай вивчив

"I get up at 7 o`clock in the morning, do my morning exercise, London is a capital of Great Britain."
Фуркад фшоке будет))
2017-02-10 00:31
 # 167  Lulovi (Бережани/Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
сором тим, хто тут поребриків захищає! бо нема за ща їх захищати.
Мартена треба підтримувати, він свідомий і небайдужий в біатлоні - таких не те що в біатлоні, а взагалі дуже мало.
Рашка проплачує Бесу, щоб той все заминав. От і Чехам певно проплатили і вони швидко замнялись - шкода мені чехів, не очікував, що у них стільки страху.
А Мартен безстрашний. І на дистанції він повів себе трохи нагло, але в рамках правил (ЕПОшник мав сходити вбік і не заважати) і жорстко. Так і потрібно діяти. Треба давити поребриків, вони ніколи не будуть змагатись чесно.
Чому Бьорндален не воює, бо він вже не в тих роках, у нього сімя, йому того вже не треба. Тим більше він із астматичної Норвегії. Вони в тій грі теж майстри були )
2017-02-10 00:42
 # 168  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 malayasss
Просто кричати це одне, а вже підло діяти в гонці- це вже зовсім інше......
Поки Ви тут писали про підлість Фуркада, керівництво СБР розглянуло цей момент і відмовилося від подачи протесту. ;-)
Шипулін після цього дурень дурнем виглядає.
2017-02-10 01:01
 # 169  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Поки Ви тут писали про підлість Фуркада, керівництво СБР розглянуло цей момент і відмовилося від подачи протесту. ;-)
так уже и некоторые их тренера и функционеры после первичного приступа "праведного гнева" признали. что таки не могут подать протест, так как нарушения не было
2017-02-10 02:07
 # 170  Staff (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Roma Lviv
Настя напевне не програла би 40 секунд, але 15-20 програла би точно. І ми би були тоді з "дерев"яшкою"
Нельзя так просто рассуждать. Хоть я и не люблю заниматься анализом "что бы было, если бы ...", но немного порассуждаю:
1. Я почему-то больше склоняюсь к тому, что Настя могла бы проиграть и меньше 15-ти секунд.
2. Получив эстафету где-то на 5-6 месте (а не 16-м, как сегодня), Юля вряд ли бросилась бы спасать отечество и рвать вовсю с первых же метров. Я думаю, что она в этом случае гораздо грамотнее распределила бы силы по дистанции. И, глядишь, не маханула бы на стойке, а затем не выдохлась бы на последнем круге.
Кто знает, может тогда Пидручный бы на финише перекрывал бы коридор Шипулину, а не Фуркад ...)))
Но, это всё лишь домыслы. История не знает сослагательных наклонений.
Хотя с другой стороны, я очень хорошо понимаю Брынзака. Как он интересно высказался по-поводу сегодняшней гонки. Понимаем, дескать, что пятое место для нас сегодня очень высокое, но, всё же, осадок остался.
2017-02-10 02:50
 # 171  Staff (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот сколько не смотрел ту передачу эстафеты .... Сопли и вопли Губерниева слышу, а поступка Фуркада не вижу.)))
Перестаю забивать себе этим голову, и оставляю Губера с его диагнозом.
Нечего обсуждать. Истерика на пустом месте.
2017-02-10 04:20
 # 172  TARASik (Симферополь-Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Какими бы отношения небыли между кем либо,это должно быть вне гонки!Надеюсь что такого не повторится!
2017-02-10 05:39
 # 173  Ion Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На сайте IBU есть запись этой гонки в полном объёме. В этой записи есть повтор передачи эстафеты в несколько замедленном темпе. Пересматривая я вижу: Фуркад (похоже чтобы не наехать на Шипулина) делает движение в сторону Логинова и, вполне вероятно (хоть и не видно чётко), задевает палкой в заднюю часть лыжины Логинова. Логинов на это не реагирует, но затем спотыкается о какую-то снежную кочку и падает.
2017-02-10 05:43
 # 174  Ion Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прежде чем писать гневные комментарии о чём-то неплохо было бы проверить, а было ли это чего-то. Запись гонки доступна на сайте IBU

Я очень разочарован Губерниевым. Комментатор не должен так себя вести.

2017-02-10 07:37
 # 175  KDV (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прежде чем писать гневные комментарии о чём-то неплохо было бы проверить, а было ли это чего-то. Запись гонки доступна на сайте IBU
А зачем?Главное проверещать свое "мнение" :)
Я очень разочарован Губерниевым. Комментатор не должен так себя вести.
Смотреть гонки с Гу можно только в одном случае - если наши высоко,а рф-я проваливается :) .Тогда это весело :)
2017-02-10 07:45
 # 176  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Эти эмоции Фуркада и всего СБР отвлекают от главного:допинговых игр. Для многих в России (того же Шипулина) Фуркад - хам и трус (боится Логинова) а Логинов - герой, страждущий от травли. Вот ведь в чем ужас. Человек нарушивший закон - честен и порядочен а человек, говорящий что нельзя применять допинг и недостойно соревноваться с такими спортсменами превращается в изгоя, в том числе и с помощью чиновников. За что извиняться Фуркаду - за правду или за деньги заплаченные Бессебергу. Биатлон оказывается грязнее футбола. Да уж - там где появляются деньги, заканчивается спорт.
2017-02-10 07:54
 # 177  Cтанислав Сн. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підтримую Шипуліна. Все правильно сказав.
2017-02-10 08:20
 # 178  Странник Ыых (Горішні Плавні) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На Шипці шапка димить. Двічі сказати "змагатися чесно" - це вже паранойя. Значить, знає напевне, що нечесно.
2017-02-10 08:21
 # 179  Странник Ыых (Горішні Плавні) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підтримую Шипуліна. Все правильно сказав.
2 Cтанислав Сн.
Егеж. І ЕПО колоти правильно, і метамфетаміни жерти, все правильно.
2017-02-10 08:23
 # 180  Oleg Olegovich Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Cтанислав Сн. Що правильного сказав Шипулін, він зразу після гонки давав інтервю де критикував епізод Фуркада із Логіновим якого навіть не бачив. Російська збірна сама на себе одягнула клеймо, ну не могло все це тривати десятиліттями. І позиція Фуркада тут більш ніж переконлива, не вміють російські спортсмени чесно змагатися. А стосовно іншо мабуть через років десять таке прізвище як Шипулін навіть згадувати ніхто не буде (приклад Чудов, Черезов, Чепіков, Устюгов...), а Фуркад назавжди викарбується в історії біатлону.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті