Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2017-11-26 19:23 |

Остерсунд 2017. Результати змішаної естафети


Змішана естафета, якою стартував сьогодні перший етапі Кубку світу в Остерсунді, стала ще більш захоплюючою і калейдоскопічною, ніж одиночний мікст. Унікальний випадок - після закінчення кожного з етапів в лідерах була нова збірна!

У стартовій суєті першого етапу краще всіх розібралася шведка Ханна Еберг. Вона хоч і не стала найточнішою на етапі, але за рахунок швидкості зуміла випередити Надію Скардіно і Лізу Віточці, які більш якісно пройшли вогневі рубежі. Італійка, до речі, стала однією з усього лише двох біатлоністок, які не торкалися на першому етапі до запасних патронів. Другою стала Валя Семеренко, однак серед лідерів на передачі естафети українки не було - Валя прийняла рішення зосередитися на стрільбі без промахів, і вимушено принесла в жертву скорострільність: на другому рубежі тільки в цьому компоненті вона програла тій же Вітоцці 23 секунди! При цьому на передачі етапу Валя була всього в 16-ти секундах від лідерів.

Дальше - більше. Олена Підгрушна, яка вийшла на другий етап, початок гонки провела у властивому для себе розміреному стилі, не намагаючись з перших метрів ліквідувати відставання. Стрільбу лежачи вона відпрацювала досить ритмічно і зберігала всі шанси на боротьбу за подіумні місця. Але ось стрільбу стоячи капітан жіночої команди спробує забути, як страшний сон. І справа навіть не в трьох промахах - таке іноді трапляється. Але 61 секунда на вогневому рубежі! Більше хвилини! Саме в цей момент сформувався той гандикап, відіграти який вже не було перспективи. Та й у самої Олени останнє коло вийшло не таким, до якого вона привчила в попередніх сезонах. Тут треба нагадати, що Підгрушна вимушено пропустила значну частину передсезонної підготовки, що не могло не позначитися на якості гонки в її виконанні. Безсумнівно, бачили це і в тренерському штабі, проте, мабуть розуміючи, що Олені, зважаючи попередні пропуски, гонки потрібні для «розгону» навіть більше, ніж подругам по команді, прийняли рішення включити її в естафетний склад. На екваторі естафети Україна випала навіть з десятки кращих, відстаючі від лідерів вже більш ніж на хвилину. А лідери були з розряду сюрпризів - Фінляндія і Словаччина. І якщо від пари Лаукканен-Макаряйнен в змішанці завжди можна очікувати маленького дива, то Пауліна Фіалкова і Анастасія Кузьміна так блиснули вперше.

Чоловічі етапи у виконанні нашої команди повинні були підтвердити або поставити під сумнів планку готовності, задану в одиночному міксті Дмитром Підручним. Поки можна зробити висновок про те, що хлопці проходять акліматизацію після перельоту через океан - на своїх етапах і Сергій Семенов, і Артем Прима ногами програвали близько хвилини, при цьому утримуючи непоганий рівень стрільби - в той час, як суперники йшли на круги штрафу, наші хлопці на двох використали тільки 3 запасних патрона. Але ця точність все одно не дозволила повернутися в боротьбу за високі місця: все, чого зуміли добитися Сергій і Артем - повернення в десятку кращих. Що стосується питання Прими-фінішера, то відвертого провалу Артем не допустив, в той же час, в цій гонці не було того рівня боротьби, в якому проявляються фінішерські якості. Але, принаймні, Юрай Санітра отримав підстави перевірити Артема на цій проблемній для нашої команди позиції ще раз. Звичайно, в разі згоди самого Прими змінити улюблений перший етап на можливість очної боротьби за медалі:)

Ну, а в стані лідерів все, навпаки, було гостро і цікаво. Після третього етапу в лідери вирвалася збірна Італії, за яку відмінний етап провів Домінік Віндіш, він додав до звичної швидкості точну і швидку стрільбу. Якщо це була не випадковість, італієць цілком здатний дуже сильно попсувати нерви фаворитам цього сезону. Перебування в призовій трійці збірної Словаччини все одно сприймалося, як тимчасове явище, а от першу появу серед лідерів норвезької команди варто сприймати максимально серйозно, тому що на фінішний етап у скандинавів вийшов Еміль Свендсен.
І вже після першого свого рубежу Еміль показав, хто в домі господар! Абсолютна стрільба, в той час, як суперники допускали численні промахи - і ось все за одне коло більш ніж 20-секундне відставання перетворилося в більш ніж 20-секундну перевагу! Далі все було справою техніки. Свендсен, звичайно, полоскотав нерви своїм шанувальникам і партнерам по збірній, коли на стійці вистріляв повний боєкомплект, включаючи три запасних патрони, але 5-секундної переваги перед останнім колом йому вистачило. Італієць Лукас Хофер спробував все ж атакувати лідера, і навіть в якийсь момент майже «сів йому на хвіст», але ривок в гонці відняв багато сил, і Свендсен до фінішу відновив часовий інтервал. Хофер фінішував другим, а третє місце посіла збірна Німеччини, в якій Арнд Пайффер виграв очну дуель у словака Матея Казара, який мало не створив бронзову сенсацію 

Після двох захоплюючих мікстів спортсмени отримують дводенну паузу - щоб перевести дух від емоцій старту сезону, що всіх захлеснули. Ну, а вже в середу почнеться «класика» - жінки вийдуть на старт індивідуальної гонки.

Змішана естафета
1. Норвегия Норвегія (0+13) 1:11:31.7
2. Италия Італія (1+6) +5.3
3. Германия Німеччина (0+10) +6.4
4. Словакия Словаччина (0+9) +7.7
5. Швеция Швеція (1+5) +34.5
6. Россия Росія (0+7) +47.9
7. Франция Франція (1+7) +48.0
8. Финляндия Фінляндія (1+8) +1:32.4
9. Швейцария Швейцарія (1+8) +1:50.6
10. Украина Україна (0+6) +2:14.2

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку націй
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 413)

[ 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14 ]

2017-11-27 10:50
 # 211  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jurik
Я тоже думаю,что это нечестно..Если поменять Настю на Виту на 3 этапе,вполне себе(Настя свое еще возьмет),то 1-й этап Ирин по праву..
Никаких космических скоростей Валя не показала,а стрельба всегда с проблемами..Те же 15-20 сек и привезла..
Так это сейчас,когда весь пелетон не на пике..
Ира на пике пробежит даже лучше,как мне кажется..
По большому счету,самое сложное -это 4-й этап..
Если ,не дай Б-г,Лена будет иметь проблемы,то мы в попе:)
Единственный ,кого я могу там представить-это Вита..
Но тут надо понимать,что это не борьба за победу...
Вообще,многое будет понятно после личных гонок...Настя и Ира ползком пока,но вдруг им полегчало за эти дни:)
Больше всех,меня интересует Джима..Думаю,что она побежит ИГ и спринт..
Моя олимпийская эстафета-Ира,Юля,Вита,Лена..
2017-11-27 10:59
 # 212  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Если Лена не разбежится и не станет стрелять лучше, то вопрос с финишером встанет ребром...Вита как финишер, ну не знаю, я б тогда ставила на Настю, да дите,но с нервами там вроде все ок,хоят лучше Лены пока представить себе сложно:)
2017-11-27 10:59
 # 213  Truth (Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Моя олимпийская эстафета-Ира,Юля,Вита,Лена..
Не рано ли?
2017-11-27 11:01
 # 214  andriymax Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
як ви вже такі прогнози по першій гонці даєте, ніколи не розумів. я не проти Іри, але нехай покаже хоча би минулорічну швидкість спершу. бо поки зростання швидкості я бачу лише в Жужі і сестричок!
2017-11-27 11:03
 # 215  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jurik
Помните стояк Черезова - может Вале принципиально было без допов стрелять:), может ей Велепец сказал за каждый доп - 15 км, не знаю, но Валя как стартер точно не вариант для ОИ, я там за Иру тремя:) руками. Мой состав на сегодня: Ира-Вита-Юля-Лена.
2017-11-27 11:07
 # 216  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Мне нравится Ваш вариант олимп стафы у девушек. Если все будут здоровы - самый лучший вариант.
В Валю Семеренко не верю и все тут. На ОИ нужно со старта держаться в лидерах а когда Валя в лидерах - следует нервотрепка на стрельбе. В Сочи "отскочили" . В Рупольдинге в 2016-м "не отскочили " и Валя ушла на штраф круг (причем с лежки и при штиле ). А гандикап у нее тогда был около минуты. Хорошо что Пидгрушна не пропустила Далмайер тогда...
Еще можно привести пример - Оберхов в каком-то там году когда Вале передали эстафету с более чем минутным гандикапом но она на 2 или 3 круга ушла. Фаны Вали скажут что там был туман. Да, но соперницы тогда отстрелялись без кругов...
Валя умеет "доганять" на 3-м этапе . Удержать приемущество или увеличить она НЕ СПОСОБНА. Просьба - не приводить пример победный Масс-старт на ЧМ в Контиолахти-15. То была - последняя ее личная гонка выигранная на таком уровне. Если Валя будет в стафе на ОИ - для меня это будет плохой знак.
Меркушина спокойно сможет пробежать 3й этап стафы в Корее. Настя уверенно и быстро стреляет. Это оч важно.

2017-11-27 11:15
 # 217  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Не пишите ерунду. Мы говорим не о детской секции хокея где за опоздания или другие нарушения режима - кувыркания на льду...Никто за лишние промахи не бегает 15 км...Нет тактики у Вали.
Если в олимп стафе у нас будут обе Семеренки для меня это будет знак того что у нас еще действуют "совковые принципы" а не европейские (под какие и приглашались иностранные тренера).


2017-11-27 11:15
 # 218  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fat Dooz
Можливо я щось пропустив, а Юля Джима у Ваших розкладах де?
Юля может пробежать любой этап, кроме первого и четвертого.
По Юле нужно смотреть, как она будет себя чувствовать в этом сезоне. Но по прошлому она не подходит на 1-й этап, потому-что у неё сильные первый и второй круг, а третий чуть слабее пелотона. А на 1-м этапе практически всегда идут в одном темпе. Да и стрельба немного смазалась в прошлом сезоне.
А на 4м, во первых скорость последнего круга страдает, не финишёр. Или же способ с Настей прошлого сезона, где Юля первых 2 круга идёт в темпе лидеров, а на 3м пытается удержать преимущество. Но кто ж его привезёт без неё на 2-3 этапе. И опять же вопрос со стрельбой и отсутствием опыта.
На КМ в этом году я бы хотел увидеть составы:
Настя Юля Вита Ира
Ира Валя(Юля) Вита(Юля) Лена
Ира Валя(Настя) Юля Вита
Юля Ж. Настя Юля Лена
Примерно такие составы было бы интересно увидеть на данный момент, по имеющим результатам в свободном доступе) Что бы посмотреть кто может и Лену заменить, и остальных заставить думать что им не гарантировано место в эстафете, за былые.
2017-11-27 11:18
 # 219  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MaryKarpenko1988
Да никто Вам ничего не обьяснит..Опять будут общие фразы,по типу,все идет по плану,так надо на данный момент..
Про молодых ,я слышу одно и то же..
Настя-это результат работы Олега Меркушина...Поэтому есть и рост и развитие,вообще..
Джима -это результат работы Уроша(ей подошла его методика),но мы еще не все видели:)
Сестры-это Шамрай.
Абрамова-это,в принципе,Белова..Сейчас с ней работает Урош и не сказать ,что успешно...
Лена пока в непонятном состоянии и я так поняла,что если проблемы не уйдут,то Лена заканчивает после этого сезона..
Ира-это воспитанница Зоца и пока ничего у Уроша не получается...Ира своими болячками нивелирует все достижения..Бежать в конце сезона на хорошем уровне несколько гонок,когда весь пелетон уже как загнанные лошади-для меня это не показатель...
В таком положении ,как мне кажется,приток свежей крови ,был бы очень кстати...
Но на подходе только Юля Ж. ,а все остальные сырые(Аня Кривонос и Кручова)..
вот и получается на следующий год: Ира,Настя,Юля Д. ,Юля Ж. и ,надеюсь,Вита...
Валя, скорее всего, закончит...(родит,займется здоровьем,надоело-не знаю причины)
В такой ситуевине очень пригодилась бы та же Бондарь..Но ею никто не занимался толком(как Настей или Ирой) ,а периодические занятия ей не впрок..Видимо,время уже упущено.(и здесь ,кстати,берет досада-ну почему у Уроша нашлось время на Олю и не нашлось на Яну...Ведь Оля старше и с проблемами в досье,а Яна еще вполне может пару сезонов бегать)..
Белкина и Панфилова-это наша квота для КИБУ..Я надеюсь,что у девочек получится...Они стабильны и вполне себе на уровне ..
С мужиками все плохо пока..Не хочу устраивать плач Еремии:)
Короче,нам нужно еще 2 сезона,чтоб пацаны подтянулись..
Т.е. ,Семенов,Прима и Пидручный ,как минимум,2-3 года незаменимы..
2017-11-27 11:19
 # 220  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 andriymax
Уверен что возвращение Семеренок - будет "встряской" для Варвинец и Меркушиной и стимулом для дальнейшего прогресса.
Надеюсь что у Иры нет лишнего веса как могло показаться по трансляциям с Шушена. Кстати мне после всерашних гонок показалось что Вита плотнее выглядела в трансляции с Шушена...
2017-11-27 11:19
 # 221  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Рановато все начали олимпийский состав намечать. Еще сто раз все может поменяться.Я уже писал,что в сестер не верю.В Лену да,а в сестричек нет. Либо их надо все время до ОИ беречь,что то-же маловероятно.Лену поберечь-бы так-же,но Лена больше на ходу. Сестрички в следующем сезоне могут ,что-то показать,а в этом году мелькнут и до ОИ сгорят. Это мое мнение и оно ни в коем случае не приговор.Рад буду ошибиться. Тут бы Лену сберечь. Она единственный бегунок в нашей команде,пусть девочки не обижаются,но сделать гонку может пока только Лена.А впрочем подождем.
2017-11-27 11:27
 # 222  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jurik
Откуда столько злости? Я шутила, а Вы прям как на расстрел собрались команду вести, ну Валя не боец для ЭГ все и так знают, но если ходом Валя будет лучше Иры по состоянию на февраль, то выберут ее. И мы не знаем как Юля, от слова вообще - может ей второй сезон в топ-10 и не потянуть.
2017-11-27 11:32
 # 223  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Сорри если что. Никакой агрессии нет.
2017-11-27 11:35
 # 224  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Джиме в этом году должно быть легче. ЧЕ уже не будет в этом году.
Мое субьективное мнение - в прошл году было серьезной ошибкой везти Джиму на ЧЕ в PL. Из-за этого у Джимы на ЧМ намного меньше сил было что было видно в МС. Да и стафу она медленнее бежала чем ранее по сезону.
2017-11-27 11:40
 # 225  ilchuha1305 (Боярка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл







UA:Біатлон


Юлія Джима стартуватиме в індивідуальній гонці 29 листопада – повідомили у Федерації біатлону України. Через проблеми зі здоров’ям біатлоністка не виступала на чемпіонаті Норвегії та перших гонках у Швеції.
Щодо інших спортсменок, то Анастасія Меркушина, яка бігла спринт на етапі Кубка IBU в Норвегії, вже приєдналася до команди в Естерсунді. Ольга Абрамова та Юлія Журавок поки що залишаться у розташуванні команди «Б».

2017-11-27 11:40
 # 226  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Согласна с Вашими вариантами:)
Мне очень интересно увидеть в качестве финишера Иру и Виту..
Джима не финишер ,от слова совсем:) Это сказал Урош,а не я..
У нее стабилная скорость без ускорений и ненадежная стрельба в последнее время..
Иру к этому готовили(хорошая стрельба и нервы),но она пока не оправдывает авансы...
Настена еще не созрела...Поговорим через пару лет(я лично ставлю на нее)..
Юля Ж. вполне себе на 1-й этап..Только скорости и выносливости добавить и будет супер:)
Эстафета будущего:Юля Ж.,Джима,Ира,Настя:)
как Вам вариант?
2017-11-27 11:44
 # 227  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 жуков
Не совсем согласна...
Урош говорил,что Вита подает надежды(заметьте не Валя ,а Вита) в плане нагрузок..Она их легче переваривает...
Лену над беречь -это факт..Она наш самый ценный ресурс:)
Ну так будет Абрамова бегать,какие проблемы?:)
2017-11-27 11:47
 # 228  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jurik
Дело не ЧЕ ..Просто,много всего было-нагрузка,ответственность ,отсутствие замены(Лена и Ира болели),кол-во гонок и ЧЕ впридачу...
надеюсь,что Юля выдюжит и в этом году мы ее увидим здоровой и сильной!
2017-11-27 11:54
 # 229  Nodachi (Хмельник) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Рано про состав на олимпиаде думать, но у меня есть чувство, что с сёстрами в форме при удачной стрельбе есть какой-то шанс на золото, а с Меркушиной и Варвинец - максимум бронза, потому что проигрывать в среднем 11 и 13 секунд на 1 км это МНОГО
2017-11-27 12:06
 # 230  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
юа-биталон: Юлія Джима стартуватиме в індивідуальній гонці 29 листопада.
Щодо інших спортсменок, то Анастасія Меркушина, яка бігла спринт на етапі Кубка IBU в Норвегії, вже приєдналася до команди в Естерсунді. Ольга Абрамова та Юлія Журавок поки що залишаться у розташуванні команди «Б».
2017-11-27 12:20
 # 231  arkhialex85 (Харьковская обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если тренеры знали о большом пропуске тренир процесса Лены и о плохой ее форме, зачем было ставить ее на 2 этап а не на 1???
2017-11-27 12:23
 # 232  сєрий (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Ну навіщо Жужу на КІБУ мариновати?Буде як наша Інна Супрун.....
2017-11-27 12:23
 # 233  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
195  MaryKarpenko1988
Слухаючи цю казку у мене виникають питання, на які не має відповідей. Чому за минулі роки після ОI, Німетчина, Франція, Італія, Швеція, Словатчина ті ін. змогли виростити нові покоління талановитих спортсменів а ми ні? Чому наші юніори, як тільки переходять на дорослий рівень одразу ж провалюються порівняно з тими, з ким рік тому виступали однаково?
Порівняйте рівень життя там і в Україні, порівняйте медицину, кількість біатлонних комплексів у тій же Німеччині.
А де в нас є займатись біатлоном- Суми, Чернігів більш менш. Ви читали про проблеми бази в Підгородньому(Тернопіль). НЕ знаю де тренуються харківські, там теж умови не дуже, Львівщина, одна школа спортивна в Новояворівську.
Де спортивні-коли інтернати, де селекція. Ніхто не їздить по районах, по селах не шукає талановитих дітей, а повірте вони там є, але в батьків не має можливості як фінансово, так і фізично. Державі та чиновникам по-барабану, лиш би бабло подерибанити. В нас на ЧУ стартує 10-20 людей іх всієї України(5 областей- Чернігівська, Харківська, Сумська, Тернопільська, Львівська і м.Київ), а що в інших областях, районах немає дітей, які б хотілись займатись біатлоном, лижами чи якимось іншим видом спорту. От тому ми в такій ж... по всіх видах спорту. В нас спортом в основному і займаються діти, у чиїх батьків є кошти на це дороге задоволення.
От коли держава стимулюватиме розвиток спорту, то і картина я думаю буде інша.
2017-11-27 12:27
 # 234  Jurik Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nodachi
"Снаряд 2 раза в одну воронку не падает". Это я о шансах на золото с сочинской золотой 4-кой.
Если Варвинец функционально в этом сезоне прибавит то лучше ее на 1й этап нет. На 3-м этапе Меркушина показала на что способна.
В этом году на ОИ у женщин будет колоссальная конкуренция. Немки, Француженки, итальянки, шведки, норвежки. Не стоит рассчитывать что и в этот раз кто-то из соперниц потеряет сознание или упадет...
2017-11-27 12:30
 # 235  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну написали... Всех надо поберечь... и шоб на подиуме были... Это как? Либо "сохранять", либо "рожать". Некоторые предлагают похерить ОИ... даёшь КМ!!! Забывая при этом, что КМ организован для качественной подготовки к ОИ и ЧМ. Кому нужны удачные тренировочные старты(КМ) если на основных(ОИ,ЧМ) стартах вы в ж...пе?
Что есть на сегодня. ТШ определился с составами команд А и Б на ближайшие два этапа КМ и КИБУ. По шесть человек. Что бы не гонять одних и тех же, как в прошлом году Юлю и Настю. Идёт плановая работа.
2017-11-27 12:36
 # 236  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jurik
Не дай Б-г на такое рассчитывать!!!
Я,кстати,с Вами согласна..Дважды в одну воронку...
Все будет понятно в январе-феврале..
Если бы Ира скинулa хотя бы пару секунд на километр,то было бы дело...На 1 этапе очень важно не отстать..
На сегодня на 2-ом этапе,все почти равны...Юля вряд ли отыграет,тут бы не потерять..
На 3-м этапе важно не застрелиться и сделать отрыв..И вот тут пока ,для меня лично,есть преимущество у Виты..Стрельба без разговоров ,Настина сильная сторона,но вот убегать она вряд ли сможет..А там побегут сильные тетеньки(Лена вчера не могла с Юрловой справиться,а 3-й этап ее,обычно)...У немок Хильдебрандт,у франзуженок не знаю..
А 4 -й этап-это психология и финишный рывок..
С Лениной раскладкой ,ей надо привозить 30 сек преимущества(пока 2 круга пробежит,ее все догонят)...
Че скажете ,народ?
2017-11-27 12:55
 # 237  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Я не вірю в історії про домашні стадіони і прикладів тому багато: Естонія, Румунія, Білорусія, та багато інших, у них стадіони є але результатів немає. І на відміну від них наші спортсмени мають змогу тренуватися і в Європі і у Америці. Державне фінансування мають тільки колишні радянські країни, іноземних спортсменів держави не фінансують. Тренери в нас європейські, і якби вони знали про якість секретні таблетки для відновлення, то явно не приховували б від Бринзака.
Наведу приклад Ріко Гроса, якого ми хотіли взяти перед у Урошем, він тренував німецьку команду, яка нібито має секретну фарму, невже зараз він цю фарму приховує від своїх підопічних росіян?
2017-11-27 12:57
 # 238  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

Альбіна,
Мені подобається ваша розкладка по естафеті. Дуже турбує, що за скільки років не з"явилося альтернативи Лені. Вона моя улюблена біатлоністка, але ж вона не вічна. У нас є альтернатива для всіх етапів: замість Іри могла б побігти Журавок, замість Юлі - Валя / Абрамова, замість Насті - Віта. А от Лену нема ким замінить. Всі, хто в команді - не то пальто, нема у них якостей фінішера. Вірю, що Настю можна підготувать на четвертий етап, там і нерви нормальні, і характер бійцівський і розумненька вона, але ж швидкості її... Тут ще не один рік треба, щоб вона набігала. Коротше, як не дай Бог щось із ккапітаном нашим, то "весела" буде олімпійська естафета.
2017-11-27 13:01
 # 239  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MaryKarpenko1988
Ну так не вірте, ваше право. Я ж писала не тільки про стадіони, а і про селекцію, спортивні секції, де б могли тренуватись і діти з малозабезпечених сімей.
Ніхто тим у нас не займається. Багато теперішніх дітей не знають, що таке лижі, бо в школах їх не має, де в школах є лижелолери,і зими зараз не такі сніжні як були колись. Одним словом причин багато.
2017-11-27 13:07
 # 240  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Любава
Как и писал вчера, ожидаемо Юлю не взяли) Если на следующем этапе проявит себя, а кто-то на КМ провалит, или же нужен будет перерыв, уже можно везти будет, но не 7-й и не в ИГ которая через 2 дня.

[ 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики