Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2019-02-23 15:45 |

У фінішному створі (23.02)


Вашій увазі коментарі учасників спринтерських гонок, які пройшли сьогодні на Чемпіонаті Європи в Беларусь Раубічах.

Украина Дмитро Підручний: 

- Два промахи на стійці через те, що просто сам недопрацював в якійсь мірі на рубежі. Важко сказати, в чому саме була проблема, допустив якісь помилки і, в підсумку, не закрив дві мішені. Сьогодні траса краще готова, ніж це було в естафеті, але все одно, вона дуже жорстка. По ходу вона розбивається, а під сніговим покриттям - лід, і лижі прослизають. Після перельоту мені все ще важкувато адаптуватися тут, шлунок вже третій день болить, і в цілому не дуже добре себе почуваю. Що стосується самої організації і стадіону - то тут все на вищому рівні, я думаю, Раубічі можуть приймати і етап Кубку світу.



Украина Руслан Ткаленко: 

- Після індивідуальної гонки мені реально було дуже погано, не знаю, чому. Напевно, через те, що на трасі виклався на всі сто і навіть більше. У мене було два дні відпочинку, і я думаю, що мені вдалося відновитися. Сьогодні біглося непогано, але все одно, моментами було важко. Шкода, звичайно, що допустив по промаху на кожному з рубежів. Якби закрив на одну мішень більше, то було б уже краще. Не скажу, що мій стан зараз краще, ніж був на етапах Кубку IBU. Можливо, це було пов'язано з тим, що була певна перерва в стартах. Влітку я пропустив досить багато і поки сам не знаю, наскільки мене вистачить по ходу сезону. Травма вже не турбує, але буває іноді після гонки або важкого тренування, що з'являється певний дискомфорт.



Украина Тарас Лесюк: 

- Я прийшов на першу стрільбу, а в діоптр просто нічого не видно. Шторка відкрита, але все одно. Діоптр походу снігом був забитий, я продував і з одного, і з іншого боку, але все без толку. Я навіть не розумію, як так вийшло. Можливо, коли їхав за кимось із суперників, там якийсь сніг залетів. На стійці та ж проблема була - діоптр забитий, але вже не настільки. Я розумію, що це трохи по-дурному виглядає, але, на жаль так вийшло. Я і суддів кликав, щоб якось допомогли це виправити, але слава Богу, самому вийшло впоратися. Тоді вже потрібно було стріляти тільки на нуль, але я допустив два промахи. Траса сьогодні була в непоганому стані. Що стосується акліматизації тут, то не можу сказати, що вона у мене пройшла з якимись ускладненнями. Мені важче було в Америці перебудуватися.



Украина Юлія Журавок: 

- Я дуже втомилася на дистанції. Лежачи ще якось впоралася зі стрільбою, а ось на стійці вже втратила концентрацію і допустила промах. Сьогодні була нормальна погода, при якій можна було спокійно закривати всі мішені, ну сама робила помилки. Останнє коло вже старалася, як могла, а по фінішному протоколу бачу великий програш. Я взагалі не задоволена цим виступом. Не знаю, навіть, як пояснити свій стан, якщо чесно. Мабуть, всі свої емоції і сили я залишила в індивідуальній гонці. Зараз ще з тренером будемо це обговорювати.



Украина Валя Семеренко: 

- Навіть не знаю, як вже пояснити ці промахи. Схиляюся до того, що це просто вітер в голові (сміється). Це жарт, звичайно. Якщо серйозно, то це помилки були якісь дитячі. Я вже багато років в біатлоні, і такого не повинна допускати, але ось іноді бажання влучити в мішень випереджає саму дію. Траса досить хороша, головне, що немає вже каші, вона жорстка, і не потрібно так високо ноги піднімати, йдучи по дистанції.



Украина Надія Бєлкіна: 

- На цей старт якось по-особливому не налаштовувалася, просто хотіла взяти себе в руки, не переживати, і все. На стійці закриваю всі чотири мішені, і вже собі думаю: "Ну, п'яту зараз точно закрию", і в цей момент і вітер задув, і я вже смикнула гвинтівку, і патрон пішов на дві години. Я була дуже засмучена. Сили на персьют є, у мене взагалі такий бойовий настрій. Я ще перед цією гонкою така заведена була, прямо енергія так і йшла з мене. Звичайно, зміна часових поясів і висот дуже відчувається. Спочатку взагалі голова квадратна, ходиш як космонавт і ні про що не думаєш. Добралися сюди з Америки без особливих проблем, але у Франкфурті вийшло 9 годин сидіти, така ось пересадка була, але добре, що Юрай нам готель замовив, і ми хоч поспали трохи.


 
Влад Омельянченко з Раубичів


Коментарі (Всього: 120)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2019-02-23 16:24
 # 61  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nadin2
Для чого переводити інтерв'ю на російську мову на українському сайті.
Потому что это русскоязычный украинский сайт. Для Вас это стало новостью? )
2019-02-23 16:28
 # 62  nusha (Горловка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa (Киев) №51
Молодец, 100%!
2019-02-23 16:30
 # 63  Nadin2 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вперше про це дізнаюся,але прикро,що саме так(((
2019-02-23 16:31
 # 64  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну, і долучуся до хору тих, хто не розуміє, для чого перекладати російською україномовний коментар Діми. Яка проблема лишити на обох версіях сайту коменти тією мовою, якою їх дають спортсмени? Українською, то українською, російською, то російською. От реально бісить. Так само бісить, як хор підлабузників "какая разніца на каком язикє". От бігом би толерантність більшості закінчилася, якби лишилася одна версія сайту - україномовна. От тоді б виявилося, що вам дуже навіть є разніца. Зла просто не вистачає, їй-богу. Наче в резервації живеш (((
2019-02-23 16:35
 # 65  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
От бігом би толерантність більшості закінчилася, якби лишилася одна версія сайту - україномовна

З чого такий висновок?Чи ви думаєте,більшість тих кто пише російською тут,не розуміють українську чи що?
2019-02-23 16:36
 # 66  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Спокойно. Когда "бесит" надо пить валерьянку. Еще раз: сайт преимущественно русскоязычный. Если Вы не замечали, практически все спортивные сайты в Украине - русскоязычные. Мы делаем материалы так, как это удобно создателям сайта. Позднее осуществляется перевод на второй язык, который поддерживается.
В принципе, мне удобней оставить одну языковую версию. ОК, пусть будут материалы на том языке, н котором они идут в оригинале, без каких-то переводов. Просто тогда надо понимать, что по-украински Вы сможете читать процентов 5-6 текста на этом сайте. Разве это будет лучше?
2019-02-23 16:40
 # 67  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всем псевдопатриотам.
1. "Во время войны место Шлоссеров в окопах"
2. Половина Украины говорит и думает на русском языке, да больше половины.
3. Все страны постсоветского пространства общаются между собой на русском языке. Это международный сайт о биатлоне, а не местечковое сборище сельчан.

2019-02-23 16:55
 # 68  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Перенесу обсуждение в эту ветку. Мне кажется, это более интересно, чем языковой срач.

2 verhowyna
2 сНежный снайпер
Успех украинских девушек на ОИ 2014 в Сочи сыграл с украинским биатлоном злую шутку.
Це ж був не випадковий успіх. Весь сезон жіноча естафетна збірна була в ТОПах, а надії на медаль ОІ тоді були більш ніж обгрунтованими. Звичайно ж у вболівальників з,явилася надія на те, що успіх матиме продовження. Але... злий жарт з біатлоном зіграло бажання функціонерів експлуатувати можливості спортсменів без переходу на якісно новий рівень і спортивної медицини, і тренувальної бази, і методик підготовки. Тому і був провал на ОІ-2018. І тому вболівальники майже весь час претензії пред,являють не до спортсменів (які зробили і роблять все що можуть за таких обставин), а до федерації, ТШ, сервіс-бригад

Хорошо. Болельщики уверены (или думают), что спортсмены сделали все возможное. А почему такая же уверенность, но с отрицательным знаком - по поводу тренеров, функционеров и сервисменов? Почему вы уверены, что они НЕ сделали все возможное? Может быть, границы возможного просто объективно уже, чем Вам бы того хотелось? Как и в случае со спорстменами, у которых тоже есть свой потолок потенциала.
2019-02-23 16:57
 # 69  dizar (Тяпче) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
й украинский сайт. Для Вас это стало новос
Це взагалі має бути новиною, що український сайт є руськоязичний(
2019-02-23 16:57
 # 70  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сказиться можна. В 2019 я читаю про постсавєцьке прастранство і про сєльчан, гаварящіх не на мєждународном язикє. Женя, 2 Eugen цей коментар лишите? Все нормально, ніякі правила не порушуються?
2019-02-23 17:01
 # 71  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
цей коментар лишите? Все нормально, ніякі правила не порушуються?
А какие?
Про "международный" язык никто не говорил. Но то, что между собой русские, казахи, украинцы и белорусы общаются по-русски - это для Вас открытие? Или просто неприятная правда?
То же самое - постсоветское пространство. Увы, это печальная для нас историческая правда. Сейчас мы из этого пространства потихоньку пытаемся выйти. Но получается не так быстро, как бы хотелось. Главное - в мозгах.
Про сельчан - да, не совсем корректно. Надеюсь, 2 lionbiathlon в будущем избежит таких сравнений.
2019-02-23 17:02
 # 72  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 dizar
Вы,наверно,первый день на сайте?Не видели его оформления,вкладок с левой стороны?Русскоязычная версия украинского сайта.
2019-02-23 17:07
 # 73  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

2 Eugen
Хорошая идея все материалы на языке оригинала дабы не обидно было
2019-02-23 17:08
 # 74  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 dizar
Це взагалі має бути новиною, що український сайт є руськоязичний(
Вы больше никуда в Интернете не ходите, кроме нашего сайта?
Нет, мне, конечно, приятна такая преданность ))
Но в таком случае сообщу, что УКРАИНСКИЙ интернет более чем на 50% (гораздо более чем) - русскоязычный. И попытайтесь найти статистику по сайтам, которые поддерживают две совершенно равнозначных языковых версии - будете неприятно удивлены посещаемостью каждой из них.
2019-02-23 17:09
 # 75  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я смотрю, про грустную собаку на месте сайта все уже забыли) Или новенькие не в курсе? Надеюсь, снова Жданову в фейсбук стучать уже не будут.

сейчас сказать, что это полный энтузиазм, уже нельзя - сайт стал более "дорогим" в эксплуатации
Переехали на нормальное железо? Помнится, на старом хостинге сайт держал 5 тысяч посетителей, и при большем количестве стабильно отваливался.
2019-02-23 17:09
 # 76  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Хорошая идея все материалы на языке оригинала дабы не обидно было
Эта идея реализовывалась с 2006 по 2015 год ) Но тогда нас раз в неделю "доставали" необходимостью внедрения украинской версии сайта )
2019-02-23 17:11
 # 77  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Про сельчан - да, не совсем корректно
Согласен абсолютно! Приношу извинения! Реально согласен - был не прав.
в будущем избежит таких сравнений.
Обещаю приложить усилия.
2019-02-23 17:20
 # 78  Miami (Dnipro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Ну, і долучуся до хору тих, хто не розуміє, для чого перекладати російською україномовний коментар Діми. Яка проблема лишити на обох версіях сайту коменти тією мовою, якою їх дають спортсмени? Українською, то українською, російською, то російською. От реально бісить. Так само бісить, як хор підлабузників "какая разніца на каком язикє". От бігом би толерантність більшості закінчилася, якби лишилася одна версія сайту - україномовна. От тоді б виявилося, що вам дуже навіть є разніца. Зла просто не вистачає, їй-богу. Наче в резервації живеш (((


+++++
2019-02-23 17:21
 # 79  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Чому основні претензії до тренерів і федерації? Бо, по-перше, це вже не ті тренери і федерація зробила крок, щоб вони були не ті. По-друге, ці тренери, сервіс майже на кожному етапі допускають помилки і вже навіть не заперечують це. Ну як, наприклад, з тим одним піком. І, нарешті, моя найбільша претензія до них за те, що за 5 років після ОІ-14, якби не хвороби в "основи", то вона б так і залишалася "основою" і до Пекіна. І сьогодні я найбільше бажаю успішного виступу на ЧС саме Джимі, щоб ще раз очевидне стало явним.
І ще раз про мову - коректні зауваження, зроблені на сайті, не можна видаляти тільки за те, що вони вам не подобаються. Цей шлях - в нікуди
2019-02-23 17:27
 # 80  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
Помнится, на старом хостинге сайт держал 5 тысяч посетителей, и при большем количестве стабильно отваливался.
Сейчас даже при 50к онлайн сайт от наплыва не упадет.
Могут быть другие ошибки (как это случалось в начале сезона), но, хочу надеяться, что все они уже устранены.
2019-02-23 17:32
 # 81  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зачем опять поднимать языковый вопрос? Уже столько проблем из-за этого по жизни... и опять.
Наш сайт очень популярен в Беларуси, Казахстане, России, русскоговорящей части Германии и всей Европы. Загнав в языковые рамки - убьем популярность.
Для меня нет проблемы языка.
В мене більше 100 наукових статей українською, навчальні посібники з грифом Міносвіти загальним обсягом за 2000 сторінок, але пишу російською, бо коменти українською, ще й викладені не дуже літературною мовою, 50-60% відвідувачів, зазвичай, пропускають. Якщо Ви вважаєте, що Ваша думка важлива не лише Вам, поважайте ВСІХ читачів.
Извините, что не сдержался, обычно не вмешивался во все эти перепалки...
2019-02-23 17:33
 # 82  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Эх а у нас всё по старому, народ очередную тему поныть разводит, ну да ладно.

А по сабжу, жаль что Юля оказалась не готова к ЧЕ, да медаль взяла, большой молодец, но сезон по ровнее проводила нежели сейчас бежит.
2019-02-23 17:35
 # 83  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
сервіс майже на кожному етапі допускають помилки і вже навіть не заперечують це
Понимаете, тут какая штука. Выбор пары лыж и смазки для них - тонкая, я бы сказал ювелирная работа. Тут нет четких схем, и иногда просто нужно банальное везение, чтобы угадать.
Фактически, лыжи могут быть подготовлены на хорошем уровне. Или даже на очень хорошем. И об ошибке говорить нельзя. Но кто-то из соперников УГАДАЛ. И на их фоне кажется, что лыжи работают очень плохо.
Дальше. Ни Вы, ни я не можем реально оценить, какой удельный вес в результате спортсмена занимает именно подготовка лыж. По сервису проколы были всегда - и в этом году, и в предыдущих сезонах. Просто сейчас, на фоне общих ошибок в подготовке команды и неудовлетворительных результатов, любая ошибка чувстувется острее, на нее обращается более пристальное внимание. Да, Дима Пидручный однозначно прав, что вынес проблему наружу. Сервис-группу поменяли, спортсмены стали хвалить лыжи, но общий уровень результатов не повысился. Только у Димы скорость стала получше - правда, до конца не ясно: в какой степени это связано с лыжами, а в какой - с динамикой его формы по этому сезону.
2019-02-23 17:37
 # 84  Юха Мието (Чорнобиль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Який усе такий відчутний відсоток коментаторів, які заполітизовані, зазомбовані і просто тролеподібні навіть тут, на самому адекватному спортивному ресурсі Украіни..

2 Eugen, щиро дякую тобі за толерантність і терпіння до тих людей, а також за цей біатлонний сайт, який мені протягом вже довгих років дуже подобається за інформативність і об'єктивність.
2019-02-23 17:38
 # 85  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
жаль что Юля оказалась не готова к ЧЕ,
При таком составе участников - суперуспех у Журавок. Остальные гонки не важны. Может я забыл, но такого ЧЕ не помню по составу. И не важно готова - не готова. Результат есть, и он очень высокий для сегодняшней Журавок. Даже не буду писать на мой взгляд.
2019-02-23 17:40
 # 86  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З тим, що успіх Сочі-2014 зіграв з нами злий жарт - я цілком погоджуюсь.
До 2014 року у нас так само не було маститих європейських тренерів і сучасних біатлонних спорткомплексів. Основа тренувалася в Тисовці і не скаржилася. Але була група з чотирьох спортсменок, кожна з яких з 20 років регулярно виступала на дорослих міжнародних змаганнях. Всі вони вже мали чималий досвід, навіть наймолодша Джима.
Бо так вже склалося тоді, що наприкінці 2000-х ніякої альтернативи їм не було, і ніхто їм не пропонував "Ви спочатку нас обіграйте, а потім будете виступати на КС".
А тепер у нас нема таких нових.
2019-02-23 17:41
 # 87  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
І ще раз про мову - коректні зауваження, зроблені на сайті, не можна видаляти тільки за те, що вони вам не подобаються. Цей шлях - в нікуди
Комментарии были удалены по п.3 Правил общения. В попытке избежать срач. К сожалению, не получилось -лучше получилось у вас )
2019-02-23 17:47
 # 88  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сервис-группу поменяли, спортсмены стали хвалить лыжи, но общий уровень результатов не повысился.
2 Eugen
Более того - основные успехи (подиумы, места в 10-ке) почти все в 1-м триместре при первых сервисменах. Может так совпало? Хотя тут все не очевидно, слишком много факторов влияет.
2019-02-23 17:48
 # 89  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
Очевидно,що у нас немає нових Семеренок.Треба працювати з тими,хто є.І цей шлях буде набагато складнішим,ніж шлях до золота ОІ-2014.Та все дуже пов'язано,і психологія також.Самі дивіться,закінчиться наприклад сезон 2018-2019..

Тренери скажуть про відомі помилки в підготовці і таке інше,сестри можливо завершать кар'єру.На рахунок Джими не буду нічого казати.Наше майбутнє поки-це одна Настя Меркушина і все.Журавок в індивідуалках,та Бондар в спринтах.Повернеться Іра-добре.Повернеться Олена хоча б на рік-теж добре.Поки Кривонос дебютує на КМ,та поки Бех буде показувати щось на рівні КМ теж треба 3-4 роки.Зважайте на це.Ось і вся збірна.І ще не відомо,чи Прокунін залишиться після сезону.
2019-02-23 17:51
 # 90  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Очевидно,що у нас немає нових Семеренок.
Так я ж про те і кажу. Нема у нас нових Семеренок, які б з 20 років регулярно тусили на КС.

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті