Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2019-03-13 21:56 |

Статистика дня. Чи справді «стрілки» завойовують медалі в індивідуальній гонці?



На прикладі української збірної спробуємо зруйнувати міф, що «стрілки» (спортсмени з кращою статистикою стрільби) мають більші шанси завоювати медалі в індивідуальній гонці.
 
Проаналізуємо дані рейтингів стрільби за 20 останніх років. Всі ці роки багато хто вважав індивідуальну гонку «коронною» для українців. Воно й не дивно! Адже не було жодного року за два десятки років, щоб хтось із наших спортсменів (жінок або чоловіків) не входив до переліку кращих стрільців сезону (зокрема, ми розглядали ТОП-15).
 
І якщо чоловікам з України в кінці 90-х - початку двохтисячних років не завжди вдавалося потрапити в ТОП, а з сезону 2012/2013 протягом п'яти років ми не мали стабільних в стрільбі спортсменів, то у жінок лише одного разу, в сезоні 2011/2012 років, ніхто не увійшов до переліку 15-ти кращих в цьому компоненті біатлону.
 
Наведемо список всіх наших спортсменів, які на той чи інший час займали місце в ТОП-15 рейтингу точності стрільби (в результатах спортсменів, які виступали і за інші країни, окрім України, враховували тільки роки виступів за українську збірну).

ЖІНКИ

 Сезон  Місце в рейтингу зі стрільби Спортсменка Точність стрільби в сезоні, %
 1998/1999 14  Оксана Хвостенко  86.7
 1999/2000  11 Наталія Терещенко   86.6
 2000/2001  9 Тетяна Рудь  87,5
 2000/2001  10  Олена Петрова  87,0
 2001/2002  4   Оксана Хвостенко  87,1
 2001/2002  8  Олена Петрова  86,3
 2002/2003  11   Оксана Хвостенко  86,6
 2003/2004  4 Ірина Тананайко  87,5
 2003/2004  14  Олена Петрова  84,4
 2004/2005  9  Олена Петрова  87,0
 2004/2005  12  Ірина Тананайко  86,7
 2005/2006  1  Ірина Тананайко  95,4
 2006/2007  1 Оксана Хвостенко  91,3
 2007/2008  14  Оксана Яковлева  86,9
 2007/2008  15  Оксана Хвостенко  86,7
 2008/2009  2  Оксана Хвостенко  91,8
 2009/2010  6  Оксана Хвостенко  89,9
 2010/2011  3  Оксана Хвостенко  88,2
 2010/2011  6 Наталія Бурдига  87,3
 2010/2011  11  Олена Підгрушна  85,5
 2010/2011  14  Віта Семеренко  85,2
 2011/2012      
 2012/2013 7 Олена Підгрушна  88,7
 2012/2013  12  Юлія Джима 87,7
 2013/2014  7 Олена Підгрушна   89,5
 2013/2014  9  Віта Семеренко  89,1
 2014/2015  4  Юлія Джима  88,5
 2014/2015  13  Валя Семеренко  86,6
 2015/2016  3 Надія Бєлкіна  92,5
 2015/2016  6  Ірина Варвинець  91,2
 2015/2016  14  Юлія Джима  88,1
 2016/2017  1  Ірина Варвинець  91,8
 2016/2017  15 Юлія Журавок  87,4
 2017/2018  3  Валя Семеренко  92,0
 2017/2018  15 Юлія Джима  87,9
 2018/2019  5  Юлія Журавок  91,1
 2018/2019  8 Олена Підгрушна   90,8
 2018/2019  14  Юлія Джима  88,6
 2018/2019  15 Анастасія Меркушина   88,4

ЧОЛОВІКИ


Сезон Місце в рейтингу зі стрільби Спортсмен Точність стрільби в сезоні, %
 1998/1999      
 1999/2000      
 2000/2001  14 Олександр Біланенко   85,2
 2001/2002      
 2002/2003  5 Олексій Коробейников 89,0
 2003/2004  8 Олександр Біланенко   85,5
 2004/2005  5  Олександр Біланенко  88,0
 2005/2006  4  Олександр Біланенко 89,8
 2005/2006  8  Руслан Лисенко  87,3
 2005/2006  15  Сергій Седнєв  86,2
 2006/2007  7  Олександр Біланенко  89,8
 2007/2008  2  Олександр Біланенко  89,5
 2007/2008  6  Олег Бережний  86,7
 2008/2009  1  Олег Бережний  94,3
 2008/2009  14  Олександр Біланенко  87,2
 2009/2010  1  Олег Бережний  93,3
 2009/2010  5  Олександр Біланенко  88,9
 2010/2011  1 Олег Бережний   92,5
 2010/2011  13  Артем Прима  86,0
 2011/2012  3 Олександр Біланенко   89,4
 2011/2012  4  Олег Бережний 88,9
 2012/2013      
 2013/2014      
 2014/2015      
 2015/2016      
 2016/2017      
 2017/2018  12  Артем Тищенко  88,3
 2018/2019  8 Артем Тищенко  88,9



Не будемо розглядати всі медалі в індивідуальних гонках, завойовані українцями. Згадаймо лише ті з них, що були завойовані спортсменами, які потрапляли в ТОП-15 рейтингу найкращих стрільців сезону.
 
Завойовували медалі в індивідуальних гонках на Кубку світу, Чемпіонатах світу та Олімпійських іграх (7 медалей) в сезонах, коли ВХОДИЛИ У ТОП-15 найбільш точних біатлоністів:
Олена Петрова: ЧС, Оберхоф, 2004 року (3 місце).
Оксана Хвостенко: КС, Хохфільцен, 2006 (3 місце), ЧС, Остерсунд, 2008 (3 місце).
Віта Семеренко: ЧС, Ханти-Мансійськ, 2011 року (3 місце).
Валя Семеренко діє до: 2014 КС, ​​Остерсунд, 2014 (3 місце).
Юлія Джима: КС, Остерсунд 2017 (3 місце), КС, Поклюка, 2018 (1 місце).
 
Завойовували медалі в індивідуальних гонках на Кубку світу, Чемпіонатах світу та Олімпійських іграх (7 медалей) в сезонах, коли НЕ ВХОДИЛИ У ТОП-15 найбільш точних біатлоністів:
Руслан Лисенко: КС, Хохфільцен, 1999. (2 місце).
Сергій Седнєв: КС, Поклюка, 2007 (3 місце), КС, Антхольц-Антерсельва, 2010 року (1 місце), КС, Поклюка (3 місце).
Олена Підгрушна: КС, Остерсунд, 2015 (3 місце).
Віта Семеренко: КС, Ванкувер 2009 (3 місце).
Валя Семеренко: ЧС, Нове-Мєсто, 2013 (3 місце).
 
Тобто рівно в половині випадків (7 з 14) завойовані медалі були не в ті сезони, коли спортсмени демонстрували найбільш конкурентоспроможну стрільбу на тлі суперників.
 
Окрім того, взагалі БЕЗ МЕДАЛЕЙ в індивідуальних гонках на Кубку світу, Чемпіонатах світу та Олімпійських іграх залишилися такі спортсмени (в дужках кількість влучень в рейтинг 15 кращих стрільців):
- у жінок: Терещенко (1), Рудь (1), Тананайко (3), Бурдига (1), Варвинець (2), Журавок (2), Бєлкіна (1).
- у чоловіків: Біланенко (9), Коробейников (1), Бережний (5), Прима (1).

А, наприклад, Сергій Семенов виграв Малий кришталевий глобус у заліку індивідуальних гонок 2014-2015 років при загальній точності стрільби в сезоні всього 82,2%! Що відповідало 49 місцю рейтингу стрільби! Більш того, Сергій жодного разу за свою кар'єру не попадав в категорію кращих в цьому компоненті, але йому підкорився МКГ індивідуальної гонки і з п'яти особистих медалей чотири були здобуті Семеновим саме в гонці індивідуальній.
 
На прикладі української команди і її історії за останні 20 років чітко видно, що якісна стрільба (навіть протягом багатьох сезонів) аж ніяк не гарантує, що коли-небудь вона виллється в медаль в індивідуальній гонці. І навпаки: відсутність видатних стрілецьких якостей не ставить «хрест» на можливості зайняти місце на п'єдесталі в біатлонній класиці - індивідуальній гонці.
 
В черговий раз можна зробити висновок, що розраховувати на успіхи в біатлоні лише завдяки влучності навряд чи варто, навіть в гонках, де «ціна» промахів найбільш велика.
 
Свою «теорію» про відсутність прямої залежності між високою точністю стрільби протягом сезону і завоюванням медалей в індивідуальній гонці ми вирішили перевірити також на всіх призерах цього виду біатлонної програми за останні п'ять сезонів.
 
За цей час було розіграно 30 комплектів нагород в індивідуальній гонці (по 3 у чоловіків і жінок в кожному з сезонів). Тобто всього 90 медалей. Медалістами у чоловіків ставали 23 людини, у жінок - 25.
Рівно половину, тобто 45 медалей, було завойовано спортсменами, які протягом того сезону входили в ТОП-15 рейтингу «стрільців», і рівно стільки ж, 45 медалей, змогли виграти ті, хто не входив до переліку п'ятнадцяти найбільш точних біатлоністів.
 
Відповідно, на успіх в індивідуальній гонці можуть розраховувати в однаковій мірі як ті, хто впевнено закриває мішень за мішенню, так і ті, кого не можна віднести до особливо влучних біатлоністів.
 
Вікторія Родічева, biathlon.com.ua


Коментарі (Всього: 24)
2019-03-13 22:06
 # 1  Vanyafanatbiathlona (Прогрес) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Складіть рейтинг із найкращих і найгірших стрілків у всьому світі за увесь можливий час. Думаю буде дуууже цікаво:)
2019-03-13 22:13
 # 2  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vanyafanatbiathlona
Складіть рейтинг із найкращих і найгірших стрілків у всьому світі
Ви можете вже зараз подивитися його на сайті в розділі "Статистика стрільби".
2019-03-13 22:56
 # 3  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо за труд! Только, как мне видится, показательна была бы статистика не просто "средняя за сезон", а именно в индивидуалках, которые, согласитесь, в плане стрельбы стоят особняком среди других гонок...
2019-03-13 23:00
 # 4  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fan_of_biathlon
Недаром выбрана общая статистика стрельбы. Ведь индивидуалок всего максимум 3 за сезон и многие спортсмены за год успевают принять участие в еще меньшем количестве - 1-2 буквально. Разве показательно то, как человек отстрелялся в 1-3 гонках? Всего лишь по этому критерию причислять человека к стрелкам/нестрелкам вряд ли стоит.
2019-03-13 23:04
 # 5  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
Нельзя сравнивать работу на стрельбе в спринте и индивидуалке.Это ж вообще разная психология.Там нужно работать на максимуме,а в инди ты можешь на более спокойном пульсе стрелять....Хотя конечно топам все равно наверно,спринт или инди,если ты стрелок--должен попадать везде.Это скорее середнячков касается.
2019-03-13 23:09
 # 6  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
Немного не соглашусь с Вами... Выиграв МХГ, Семенов, тем не менее, не победил ни в одной из гонок, да и призером, по моему, был только раз, и невысокий процент стрельбы как раз и обьясняет, почему именно! И главное, если взять не топ15, а топ30, не изменятся ли существенно результаты исследования?
2019-03-13 23:13
 # 7  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Дима, здесь совсем иная логика статистики. Какой интерес сравнивать между собой десяток лучших в индивидуалке? К тому же, вряд ли строит экстраполировать результат, который человек показал в паре индивидуалок одного сезона, на результат индивидуалок следующего. Что бы там ни было, а результат нескольких сотен выстрелов гораздо больше говорит о стрелковых качествах спортсмена, чем какая-то отдельно взятая гонка.
Если Эдер, Скардино, Беланенко, Хвостенко и т.д. - признанные стрелки (были, есть), то они стрелки во всех гонках. А если кто-то можетлишь раз в год "собраться" на индивидуалку и медленно, но метко отстрелять - то это не стрелок. ИМХО.
2019-03-13 23:16
 # 8  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fan_of_biathlon
да и призером, по моему, был только раз
Вы даже статью не прочитали, статистикой не поинтересовались в соответствующих разделах, а спорите )
Выше написано:
"из пяти личных медалей четыре были добыты Семеновым именно в гонке индивидуальной."

если взять не топ15, а топ30
А почему тогда не ТОП-80? ) Вряд ли людей на 30-м месте на фоне других можно назвать ТОП-ом и относящимся к категории лучших.
В Украине много было и есть признанных стрелков. И, как видим, одно это не помогает выигрывать медали в индивидуалке.
2019-03-13 23:49
 # 9  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
Потому что в как минимум одной индивидуалке сезона,выстреливают те,кто вот просто попал в данный момент.Так происходит обычно в Эстерсунде на старте сезона в основном,когда все еще вкатываются в сезон.Одно дело,когда у тебя стрельба 87-88% по сезону в целом в любой дисциплине,и другое дело когда ты в этой дисциплине делаешь 2-3 промаха,а кто-то может с 80% или даже меньше точностью конкретно в этот день закрыть может все мишени.Вот как Илиев сегодня,или как Давидова и Кюн в Поклюке.И да все-таки 3 гонки за сезон-слабая выборка,элемент случайности очень велик.Потому так и получается в общей статистике,что половина стрелков,и половина не очень стрелков в равной степени могут выступать в индивидуалке,если брать общую статистику на протяжении длительного времени.
2019-03-14 00:08
 # 10  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну стрілки думаю мають певну перевагу у ИГ, але все одно це не "панацея" (швидкісні біатлоністи можуть надолужити 1-промах)))) так що це все індивідуально!!!! Плюс ще є фактор випадковості "зірки зійшлись"- тож однозначно стверджувати перевагу стрілків важко!!!
2019-03-14 00:15
 # 11  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
Спокойнее, Виктория! Я ведь написал не вообще о медалях Семенова, а о конкретном сезоне; так что я как раз читаю, что написано ;)
И выборка топ15 чем обусловлена? Отчего не топ5? топ10? Чем топ30 хуже? Аргумент "Вряд ли людей на 30-м месте на фоне других можно назвать ТОП-ом и относящимся к категории лучших" имеет и обратную силу, правда? Чем 15й так уж лучше 21го, например, на фоне топ3?!.
2019-03-14 00:20
 # 12  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tetyana
Швидкі навіть 2 промахи можуть надолужити...
2019-03-14 00:22
 # 13  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И еще. В силу малого количества стартов в сезоне слишком велик элемент случайности, сиюминутности и зависимости от степени набора формы... А вот процент точности стрельбы за целый сезон, когда стартов у человека бывает под 40, а индивидуалок из них 2 или 3 всего...
2019-03-14 00:30
 # 14  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fan_of_biathlon
1)Вон взять того же Хофера,в спринтах балбес-балбесом.В ГП начинает шевелиться нормально.В индивидуалке не больше 2 мажет,ходом берет.Мастарты время от времени валит.А в спринтах бывает и 2,3 или 4 промаха.
2) Или взять Биркланда,стрелок-но ход слабоват.
3) Или взять Дестье,скорость ого-го,но срывы случаются,а 2 промаха даже ногами компенсирует легко.
И так много можна приводить примеров,когда в разных гонках,спортсмены не смотря на форму,стреляют по-разному.Это уже зависит от мастерства в конкретной дисциплине,и как она тебе дается.
2019-03-14 00:41
 # 15  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Тезка, я согласен со всеми примерами, и с тем фактом, что даже абсолютному снайперу все же эти 20 000 м, надо как то еще и не очень пешком преодолеть. Чтобы закончить, скажу лишь что устоявшееся мнение о преимуществе стрелков над бегунками имеет корни в далеком прошлом, когда в инди штрафы были намноооого жестче, 2 минуты за промах...
2019-03-14 00:48
 # 16  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fan_of_biathlon
Все равно какой-то баланс нужен,хоть и ход сейчас поважнее стрельбы в эквивалентном соотношение где-то 60 на 40.Если брать индивидуалку, масстарт,с ГП-чуть выше,где уже баланс идет в сторону стрельбы,а потом хода и т.д. - для продвижения вверх по протоколу.Для меня идеальными в этом плане есть две биатлонистки Оберг и Витоцци)
2019-03-14 00:50
 # 17  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Рассуждать на тему стрельбы можно много, в одну статью всего не поместить, да и нет такой цели.
Конкретно здесь идёт речь о том "Действительно ли «стрелки» завоёвывают медали в индивидуальной гонке?". Стрелком не может считаться человек, который хорошо стреляет лишь в индивидуалке или, как та палка, что раз в год Стрелок - это тот, кто имеет в целом в сезоне хороший высокий процент точности стрельбы.
Именно ТОП-15 было взято потому, что ИБУ финансирует ТОП-15, спортсмены из ТОП-15 имеют право выбора стартовой группы, также ТОП-15 проходят в масс-старт на ЧМ из тотала и т.д. То есть, проще говоря, именно число 15 можно отнести к разряду лучших. Все, конечно, в мире относительно и условно. В данном материале выбрано такое.
2019-03-14 07:03
 # 18  Dromage (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Немного не соглашусь с Вами... Выиграв МХГ, Семенов, тем не менее, не победил ни в одной из гонок, да и призером, по моему, был только раз, и невысокий процент стрельбы как раз и обьясняет, почему именно!
Я хорошо помню те гонки и по памяти могу сказать что Семенов из 3-х ИГ того сезона в ДВУХ был призёром, а в третьей занял 5-е место.
2019-03-14 07:52
 # 19  Гость22 (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Каждая дисциплина в биатлоне предъявляет свои требования к сочетанию "лыжная подготовка- меткость стрельбы". Поэтому хороший биатлонист это тот, кто попадает от 85% и выше, а бежит не намного хуже ярко выраженных "лыжников". А есть еще две категории биатлонистов: первые - бегут, что угорелые , рассчитывая на везение на огневом рубеже (к примеру, россиянин А. Слепов), и вторая "снайперы-тихоходы" (к примеру, россиянка Павлова) , рассчитывающие на ошибки соперников на огневом рубеже. Поэтому первые очень редко добиваются успехов "индивидуалке", а вторые - в спринте. С эстафетами (с дополнительными патронами) , шансы "угорелых" увеличиваются, хотя ровная команда хороших стрелков (Швеция) имеет шансы на успех.
2019-03-14 08:44
 # 20  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Dromage
Да, правильно, 2 и 3 места... Спасибо!
2019-03-14 10:00
 # 21  DonComrad (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Очень интересная статистика, спасибо!
2019-03-14 11:42
 # 22  Reader Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ИГ весьма отличается от остальных. Она если так можно выразиться наименее контактна. Спортсмен может полностью погрузиться в свои ощущения и игнорировать всех остальных. Естественно что в контактных гонках все наоборот, атлет вынужден постоянно отвлекаться на соперников. Причем нечто подобное происходит и в спринте, когда биатлонист вдруг видит впереди себя более ранний номер и должен делать печальные выводы))
2019-03-14 11:58
 # 23  Амика (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Виктория, спасибо за интереснейшую аналитику! Все-таки, наверное, стабильность (в хорошем смысле слова) и выносливость в ИГ на первом месте.
Вот полезный материал на английском "The Contribution From Cross-Country Skiing and Shooting Variables on Performance Level and Sex Differences in Biathlon World Cup Individual Races", - возможно, пригодится для дальнейших публикаций : https://www.researchgate.net/publication/326596639_The_Contribution_From_Cross-Country_Skiing_and_Shooting_Variables_on_Performance_Level_and_Sex_Differences_in_Biathlon_World_Cup_Individual_Races .
В этой статье норвежцы детально изучают разницу показателей у мужчин и женщин в ходе и стрельбе в ИГ на этапах Кубка мира 2011/2012 - 2015/2016, сравнивая выборки ТОП-10 и мест 21-30. Насколько могу судить (ещё не всё прочитала), статистика во многом совпадает с Вашими подсчётами.
Тут есть, в частности, вывод: "There is a significant difference in pacing between the two performance levels on the first, second and last of the five laps among men and on the first lap among women. G1-10 skied these laps closer to their average speed in the competition than G21-30 in both sexes". То есть, ТОП-10 (мужчины) проходили 1-й, 2-й и 5-й круг, а ТОП-10 (женщины) - 1-й круг - ближе к своей средней скорости, чем спортсмены, занимающие позиции 21-30 (у 21-30 больше провалов и "рывков").
2019-03-14 12:16
 # 24  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Амика
Вот полезный материал на английском
Спасибо, очень любопытно, почитаю на досуге.
Останні обговорювані новини
    День народження Віталія Мандзина! (8)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики